test

petak , 22.05.2009.

Razgovarao sam s glavnim urednikom jedne renomirane nakladničke kuće. Zainteresiran je, misli "da tu nešto ima", trebam još malo cijelu stvar doraditi, selektirati, začiniti....Samo što vam ne mogu još otkriti o čemu je riječ. No, molim Vas da odgovorite na ova pitanja jer će mi to biti dobre smjernice u daljnjem pisanju.

Test za čitatelje mojih priča (odgovorite kako bih imao povratnu informaciju od čitatelja)

1. Priče su mi
a) banalne
b)dosadne
c)zanimljive
d)dobre
e)-----(upišite što god želite)

2. Pričama nedostaje
a)dijaloga
b)opisa
c)napetosti
d)atmosfere
e)-----(upišite što god želite)

3.Priče mi se sviđaju/nesviđaju zato što ----(upišite što god želite)

4. Napravite rang listu mojih priča ako vam se da (od 1-10)

5.Vraćam se uvijek iznova čitati priče koje piše Topsicret jer ----(upišite što god želite)

Hvala svima koji odgovore na postavljena pitanja.

<< Arhiva >>