subota, 13.10.2018.

Najljepše provedeni zimski praznici na svijetu

Amsterdam
Nizozemski kanali prekriveni snijegom su nešto posebno zimi. Iako su zime u Amsterdamu jako hladne, šalica kuhanog vina vas uvijek može ugrijati. Također možete se prošetati i stazama prekrivenim bijelim snijegom i uživati u predivnog zimskom dobu.



London
London broji veliku posjećenost tijekom svih godišnjih doba zato je i neobilazna destinacija zimi. Osvijetljen, vjetrovit, velik, multikulturalan, s puno događanja, London je uvijek dobra ideja za uživati! Možete također slikati bezbroj predivnih fotografija za uspomenu.


Zapravo, gdje god da odete provesti svoje zimske praznike nećete požaliti, jer zima donosi predivan ugođaj. Šetnja navečer, kad grad osvijetli svojim lampicama svakom bi dobro došla!

- 14:36 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2018  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2018 (13)
Rujan 2018 (2)

Opis bloga

Dobar dan! Zovem se Elena i ovo je moj blog. Želite ići na putovanje ali ne znate gdje? E pa došli ste na pravo mjesto jer ovdje vam možemo pokazati razna mjesta gdje se možete zabaviti i uživati! Ugodnu zabavu želim!

Moje najdraže pjesme

Neke od mojih najdražih pjesama su :

Ella Mai - Trip
Alessia Cara - Trust My Lonely
Rita Ora - Let you love me
Zhavia - Candlelight
Shawn Mendes - Lost In Japan

Također, osim stranih pjesama stalno slušam Dinu Merlina, a njegova najdraža pjesma mi je Sve je laž