25.01.2007., četvrtak

Zaboravljeni heroji `90-ih

Beverly Hills`90-e su bile jedan jako zajeban period. Slušao se dance,gledao se Beverly Hills 90210 i Dr. Quinn - žena vrač, nosio se ofarbani traper, a talijanka na glavi je bila modni imperativ. Ja sam bio u osnovnoj školi i slušao sam takva sr*nja od muzike da to nije bilo normalno. Sve je počelo kad sam na placu kupio svoju prvu kazetu “Bravo Hits 10”.

DJ BoboGlavni hit je bio DJ Bobo s uspješnicom “There is a party”. Kako je on tada bio cool! Čak je malo i rapera izigravao, a u svakom spotu je imao “smiješnog” crnca (inače vrlo česta pojava među dancerima `90-ih). Kazeta je toliko bila hebena da nijedan dječji roćkas nije mogao proći bez nje kao podloge boci istine. Tada je nastupio period fascinacije s izvjesnim Nanom i C-Blockom koji su genijalno miješali dance i rap.

Bilo je to vrijeme kada su Njemci vladali europskom glazbenom scenom i preko VIVE stvarali hype oko ovakvih izvođača. Nana je imao 2 velika hita; “Darkman” i “Lonely”. Pjesme su bile na šemu “ja malo repam, onda treba pjeva refren”. To je bila ta dobitna i nepogrešiva formula. Nana je nakon nekog vremena doživio financijski krah te je bio prisiljen vjerovali ili ne pjevati po svadbama. Neka turska obitelj ga nije isplatila nakon svadbe pa ih je on prebio sa baseball palicom i završio u zatvoru. Tužan kraj za takvog velikana. Imao sam njegov cd koji sam posudio frendu i on mi ga nkad nije vratio (valjda najveći fan Nane ikad) jer je tvrdio da mu se kompić ne može upaliti ako Nanin cd nije u playeru.

No MercyLatino dečke su zastupali No Mercy koji su malo je reći rasturali s hitom “Where did you go (my lovely)”. U bendu su bila trojica od kojih je jedan i svirao i pjevao, a druga dvojica su bili zgodni i pravili su se da to isto rade. Imali su i drugu stvar. Bila je ista kao i prva. Mark Morrisson se malo isfuravao onako kako to danas rade raperi (trebe, šampanjac, dijamanti, auti...) i imao je hit “Return of the Mack”. Pjesmu je napravio nakon što se vratio iz zatvora. Ne znam zašto je bio u zatvoru ali znam da je to pokušao izbjeći tako što je dvojnika?! poslao u zatvor. Skužili su ga nakon mjesec dana. Mrzio sam Marka. U njega je bila “zaljubljena” cura iz razreda koja se meni sviđala. Meni se to nije sviđalo.

Mr. President sa prokušanom formulom crnac koji repa i dvije ženske koje pjevaju su nam u pjesmi “Coco Jumbo” poručivali “...put me up, put me down, put my feet back on the ground” što se kod glavnih šaljivdžija pretvaralo u put my pimpek on the ground. Ni oni nisu dugo trajali. Postava se često mijenjala samo je raper ostajao isti. Scooter je imao neki militantni, imperativni stil.

ScooterIz svake pjesme vrištale su rečenice koje su nas tjerale da dignemo svoje uncool, antiparty guzice. MOVE YOUR ASS! derao se u skoro svakoj pjesmi. I dan danas ga se sjetim kad na moru vidim tablu “RENT A SCOOTER”. Onda pomislim da se bar može iznajmiti Scooter. Kakvi bi to tulumu bili.

Na maturalcu u osnovnoj me uhvatila rave faza. Volio sam Marushu. Trajalo je 2 tjedna. Nakon toga više nisam. Bilo je to i vrijeme boy bandova. Hvala Bogu njih nisam slušao. Iako o incidentu s kupovinom kazete od N`Synca ni danas, nekih 10-11 godina poslije, ne želim razgovarati. Sjećam se da se prijateljica 1998. rasplakala nakon što su se raspali Caught In The Act , popularna CITA. Na na televiziji su se vrtile snimke uplakanih i neutješnih njemačkih curica na nekim samoorganiziranim prosvjedima kojima su pokušali nagovoriti dečke da se ponovno okupe. Bila je to tužna godina za Njemačku i cijeli svijet.

Kelly FamilyTužnija time i jer se nazirao kraj Kelly Family. Koliko je samo curica bilo zaljubljeno u onog albino Angela. Neki dan sam bio u knjižnici i naletio na biografiju Kelly Family. Nadam se da će jednog dana po njoj snimiti film. Mogao bi to biti neki glazbeno-frizerski spektakl. Padom popularnosti VIVE i ta scena je polako utihnula i ostavila vojsku tužnih fanova iza sebe. Plesni podiji su ostali prazni kao i naše duše. Za kraj mogu samo reći: `90-e, dabogda se vratile! U nekoj sljedećoj kolumni prisjetiti ću se i domaće scene `90-ih s glavnim akterima poput Senne M-a, Marsela Benzona, Mandy, Dijane Simplicije i Bim bam bom Nikoline.

Do sljedećeg tjedna, vaš frend i kompić, John Kompich



- 14:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (6)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

John Kompich vam se obraća!

Top of the Shops
Jedina službena top lista prodanih albuma u Hrvatskoj!