Ahhhh....


Ovo mi se jako svidelo i ... htio bi ga podjeliti sa vama :)

Ja nikad nisam razumjeo zasto seksualne potrebe muskarcima i zenama toliko se razlikuju. Takodje ne mogu razumjeti zasto muskarci misle sa glavom a zene sa srcem. I na kraj krajeva nikad nisam skontao zasto gen seksualne zelje toliko oslabnuje nakon sto se cuju rjeci " Da, uzimam ga/ju za muz/zenu "
Jedno vece, prosli tjedan, ja i moja zena smo bili u krevetu, razgorjela se strast, kad je rekla " ne mogu sad, nisam raspolozena, htjela bi samo da me zagrlis". Rekao sam " Stooo? sta ima sad " I onda je izgovorjela ono od koga se boji svaki muskarac na ovoj planeti " Ti jednostavno ne razumjes moje emocionalne potrebe koje ih imam kao zena, za da mogu zadovoljeti tvoje fizicke potrebe kao muskarac " Na mog zbunjenog pogleda odgovorila je " Zar me ne volis zbog toga koje sam JA a ne zbog toga sto ja RADIM to sa tobom u krevetu? " Shvatio sam da te veceri nema nista od seksa, okrenuo sam se i zaspao...
Sledeci dan telefonirao sam mom shefu da uzimam slobodni dan, da prodjem dan sa nju, moju zenu. Isli smo na restorant i zatim u jedan trgovacki centar za zensku odjecu. Sljedio sam ju okolo, dok je isprobavala neke jako skupe kompletice Nije se mogla rjesiti kog da uzme, pa sam ju rekao da uzmemo sve. Htjela je i cipele koje bi odgovarale na te kompletice, pa smo uzeli po jedan par za sve komplete. Stigli smo do odjel za nakit, gdje sam ju uzeo jedne dijamantske nausnice. Mogu vam rjec da je bila tako uzbudjena.... hmmmm Sigurno je mislila da sam korak do bankrota. Pomislio sam da me testira kad je potrazila da ju kupim reket za tenis, makar sto nikada do tad nije ni pomislila na tenis. Sasvim sam siguran da se duboko razmislila kad sam ju rekao "Svakako, uzmi to draga" Bila je korak do seksualnog zadovoljstva od uzbudjenja. Konacno je rekla sa osmjehom na licu " Mislim da je ovo dovoljno , idemo platit " Jedva sam se uzdrzao kad sam ju odgovorio " Ne mogu sad nisam raspolozen " Shokirala se i jedva je rekla... " Stooo? " Tad sam ju rekao " Samo sam htio da IMAS ove stvari u zagrljaju neko vrjeme, Ti jednostavno ne razumjes moje finansiske probleme kojih ima kao muskarac, da mogu zadovoljeti tvoje zelje za kupovanje koje imas kao zena" I tacno kad je imala taj pogled kao da hoce da me ubije ... dodao sam " Zar me ne mozes voljeti zbog toga sto sam JA, a ne zbog te stvari koje ti kupujem? ... :) Nakon ovoga mislim da i ove vecere nece biti nista od... ;)


12.12.2006. u 20:26 | K | 5 | P | # | ^


Prica za laku noc...


rekao sam da necu vise pisat na blogu al... ovo sam dobio veceras od jednu curu... nisam bio kod kuce da ju se zahvalim ...pa evo priliku da to uradim... hvala!!! ...bas je divno... i samo jos nesto... covjek ionako umire... sam bez ljubavi i vazduha il sam dotucen od ljubavi bez srca i duse... mi smo oni koji cemo izabrati na koji nacin cemo umrjeti... :| hvala opet ;) duzan sam ti :P budem ti pustio da me pobjedis sledeci put :D

"Mi ne mozemo da zapovedamo srcu........Znate li pricu o coveku koji se zakleo da vise nikad nece voleti? Ne? E pa, taj covek se plasio da se opet ne zaljubi pa je sedeo zakljucan u svojoj sobi i nikoga nije hteo da vidi. Jednog dana neko zakuca na vrata. Bila je to ljubav. Covek brzo zalupi vrata, povuce rezu i zakuca je. Ukucavao je bas zadnji exer, kad vide kako ljubav ulazi kroz prozor. Brzo kao munja on pojuri i stize do prozora...taman na vreme da zatvori kapke i pricvrsti ih gvozdenom polugom. U tom trenutku ugleda ljubav kako mu se osmehuje kroz dimljak. On zapali veliku vatru i otera ljubav kroz dimljak kamina svu crnu od cadji i pola ispecenu. Vec je poceo zadovoljno da trlja ruke, kad primeti kako se ljubav provlaci kroz misju rupu na podu. Pa onda kroz rupe na kapcima, pa kroz pukotine na zidu. Cak i kroz rupicu koju je crv izbusio u hrastovom podu.....Covek je sad vec bio iscrpen, ali je pobedio. Bio je zapecatio svaku rupu, svaku pukotinu i naprslinu tako da ljubav nije imala gde da udje. Ali ni vazduh nije mogao da udje. Nekoliko dana kasnije nasli su ga na podu, mrtvog."

p.s. Good night sweet girl ;)


04.12.2006. u 02:31 | K | 2 | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (2)
Prosinac 2006 (2)
Studeni 2006 (5)
Listopad 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Sve je lako kad si mlad




  • Sve je lako kad si mlad

    Linkovi







    Omiljeni blogovi


    price iz becke sume
    paix
    žena zmaj
    come to the cabaret...
    našla sam
    pure poison
    ruzy
    moja najdraza Limuzinka :)


    Free Website Counter






    Fans on the page


    Locations of visitors to this page