skriveni osjećaji

22.12.2010., srijeda

Bar jednom u životu zavoliš nekoga,neko tako običan iznenada dođe u tvoj život. Prošlost ostaje zaleđena i gotovo i da se ne sječas sta je bilo prije,počneš vjerovati u čuda , počneš sanjati snove koji su satkani od mašte i neopisive ljubavi za koju i nisi znao da postoji do tada.E baš ti si prebrzo došla u moj život, nisam te ni znao a već sam te volio.Do tada nisam znao da surfanje i caskanje po internetu sa posve običnim ljudima može unjeti promjenu u moj život,a ni pomislio nisam da ču upoznati ljubav.Sve je počelo tako što sam baš tada imao previše problema sa poslom pa sam utijehu pronalazio u neobaveznom dopisivanju sa neznancima.Najbolje sam se osječao dok sam s tobom razgovarao,činila si da se osječam posebnim i nisam mogao da vjerujem da me jedna neznanka može tako dobro razumijeti.Iz dana u dan u dan ja sam te sve više i više volio ali sam se plašio da tvoja osječanja prema meni nisu takva kao što mi govoriš,da nisi takva osoba kakvom se predstavljaš. Ali ja sam znao da jesi imao sam taj osjećaj i nisam se prevario. svakim danom sam te volio sve više i više ali
Nažalost živimo u razlićitim, gradovima a djele nas nekoliko stotina kilometara. zato mi je teško priznati koliko sam te zavolio. Nadam se da i ti prema meni imaš neke osječaje i dame bar malo voliš moja mala neznanko.
- 18:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Svibanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (5)
Veljača 2011 (3)
Siječanj 2011 (9)
Prosinac 2010 (16)
Studeni 2010 (45)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

O MENI