Opis bloga
kako san se ja naša u Japanu, šta san sve ovde naša, i zapravo... Tokyo iznutra
Koliko vas je bilo do sad...


Tokyo i Japan iznutra

23.04.2006., nedjelja

Oho!

Pa dobro, šta je ovo? Ode čovik na vikend, ostavi vas dva dana i kad se vrati - ima šta i nać! Pa prošlo vas je priko bloga u zadnja dva dana skoro više nego japanac ujutro u osan uri na Ikebukuro stanici u dva vagona šta stane. Ma neka meni vas, drago je meni da pratite šta se meni događa sa druge strane ove naše balote. Samo vi mene čitajte i dalje (pa niste mi priko vrtla prošli pa da moran vikat na vas)! Ja ću se trudit da... Ma neću se ništa trudit, biće ka i do sad. Sve šta vidin i šta mi pade na pamet - znat ćete. thumbup

(Moran priznat, u prvi mah mi ni bilo jasno otkud sad to, ko me toliko izreklamira u dva dana!? Moran ovod na ovome mistu se odma zahvalit našen dragon BLOGu na posvećenoj pažnji.)

A di san bija, šta san radija ovi vikend... E, sad ću vas neke morat razočarat. Ništa ovi vikend od Tokya! Ni dz. nono Ovi vikend me put odnija mrvu dalje - u Kyoto. Mogu van reć da je ništo za vidit. Je da me od razgledavanja bolu noge (i da tri dana neću sebi doć), ali opet ću reć šta san već reka - vridilo je. I više od tega. Samo, sad san toliko krepan da niman snage za pisat išta. A moran i slike skinut sa aparata. Bitno da san se ja vratija "doma". u Tokyo. U svoju malu hotelsku sobicu. Koja mi je sad velika ka koncertna dvorana. Ako me posal pusti - sutra ću dvi riči o tome di san bija, šta san vidija u Kyoto, šta nisan vidija u Kyoto, di san se zaj... u Kyoto, kakova je spiza u Kyoto, kako san iša u Kyoto...

A sad - zna se! Zubi, leć... mouthwash zijev

Laku van noć...



- 16:22 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi
Daleko od kuće
Jure i Ivan u Indiji
Još jedan Ćuvitar u dalekome svitu


Otkud san ja doša
Šolta


Neki falši linkovi...
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr