Image and video hosting by TinyPic Ich Liebe Tokio Hotel

Ich Liebe Tokio Hotel

subota, 19.12.2009.

The snowy story

Da,da,desilo se čudo u našoj vjetrovitoj Rijeci.Probudiš se otvoriš prozor a ono sav snijeg padne na tebe...evo jedna slikica:



No dosta o snijegu jer to nije jedina stvar o kojoj danas moram pisati,ne zaboravimo na moj nezaboravan ''sumračni'' tulum ako znate na što mislim.
Bilo je prezakon iako su drugi više pričali i gađali se kokicama nego što su gledali film,ali meni je bilo predivno iskustvo ponovo vidjeti Bellu i Edwarda na velikom platnu.
Preporučujem da što prije odete pogledati Mladi mjesec prije negoli ga prestanu prikazivati jer je jednostavno prezakon...stavit ću vam trailer i slike :







I daaaaa napokon smo dočekali i toooooooooo..novi video od Tokio hotela!!!Totalno me oduševio a moje prijateljice su crkavale od smijeha kad sam ja uz video pjevušila World behind my wall...ja ću vam samo staviti link jer se ne može staviti na webstranicu

Tokio hotel-World behind my wall

Preeeeeeekrasnoooooooooo jeeeeeeeeeeeeeeeeee

i onda ono što me doista razočaralo...Tom bi trebao na sud..moja prijateljica se s tim potpuno slaže i znam da čita ovaj blog zato: Julija iskreno se nadam da ćeš promijeniti svoje mišljenje!

Par pjesama za kraj koje vam preporučujem da vidite jer su zakon


Muse-Undisclosed Desires


Death Cab For Cutie-Meet me on the equinox


The Killers-The World That We live in


The Killers-Human


jedna od mojih najdražih pjesma od Peppersa

I za kraj:


Tokio hotel-Down on you

Pusa svima =) uživajte!

- 12:21 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 07.12.2009.

Hellow...

...sve se u mom ne baš lijepom životu vratilo u normalu...povijest me danas pitala pa ne moram učiti(što je najbolja stvar),karte sam aleluja kupila nakon mjesec i pol davljenja mame iiii napkon ja napunila 11 godinaaaaaa...ali svejedno mi je previše ostalo do punoljetnosti bang....evo jedan tužaann intervju sa Billom:

Bill je tužaan!

Bill nikada prije nije bio ovako zamišljen! Samo za BRAVO Tokio Hotel-frontman otkriva zašto je ponekad tako tužan.

-Tonski studio, skriven u jednom stražnjem dvorištu u Berlin-Schönebergu (GER). Na prvom katu u kabini za snimanje glasa stoje Bill (20) i trinaestogodišnja čitateljica BRAVA, Nora. Ona je putem BRAVA osvojila malu sinkronizacijsku ulogu u "Arthur II". Bill posuđuje glas glavnom liku. Sada se Tokio Hotel pjevač brine o Nori, pomaže joj pri snimanju. Njih dvoje se razumiju, Bill se zabavlja, smije se cijelo vrijeme. Ali u BRAVO intervjuu koji je uslijedio pokazuje odjednom potpuno drugu stranu.

BRAVO: Bill, jesi li sretan?
Bill: Sa svojom karijerom sam u potpunosti sretan. Naš novi album "Humanoid" dobro prolazi. U većini europskih zemalja smo s njim čak uspješniji nego sa prethodnim albumima! Volio bih da mi i u privatnom životu tako dobro ide.. Ne znam što mi nedostaje, da bih bio- ali nisam zadovoljan.

BRAVO: Znaš li možda zašto je to tako?
Bill: Možda zato što nemam vremena za uživanje u onome što sam postigao.Ne mogu biti sretan ili slaviti naš uspjeh, jer uvijek moram raditi nešto novo. I još uvijek nedostaje ljubav. Na žalost...

BRAVO: Kako bi mogao pronaći ljubav? Možemo li mi tu nekako pomoći?
Bill: Ne znam ni sam. (uzdah). Puno ljudi pokušava pronaći ljubav u reality emisijama. "Bill in love" ne bi bilo ništa za mene! Pred kamerama razviti povjerenje prema nekoj djevojci ne bi bilo moguće. Mala je vjerojatnost da nekoga privatno upoznam. Nikada ne izlazim, ne idem čak ni u trgovinu.

BRAVO: Zašto jednostavno ne pobjegneš iz svog svijeta i izađeš van bez osiguranja?
Bill: Da budem iskren radije to ne bih isprobavao, čak se i bojim toga. Osobito u Europi mi je teško otići sam u klub. Čak i kada su zaštitari sa mnom, osjećam se kao da sam na fotografiranju ili potpisivanju. U takvim trenutcima se skoro osjećam kao životinja u zoološkom vrtu. Ali to dolazi sa slavom. Možda ću upoznati nekoga preko posla- tko zna? Ako će ljubav jednoga dana doći, onda će to sigurno biti slučajno.

BRAVO: Jesi li barem zadovoljan sam sa sobom?
Bill: Ponekad se apsolutno ne mogu trpjeti. Ne gledam svoje nastupe, na tv-u se ne podnosim! Također me živcira što stalno o nečemu razmišljam. Što sam često napet i nervozan. I sve moram kontrolirati. Uvijek dvaput provjeravam jesu li vrata zaključana. Deset puta provjerim da li sam nešto zaboravio. Mislim da bih stvarno trebao biti opušteniji.

BRAVO: Bojiš li se budućnosti?
Bill: Da. Tko zna što ću raditi za 5 ili 10 godina? Moja vizija iz strave bi bio posao u uredu za kompjutorom! To nije za mene. I u školi sam imao problema sa autoritetima. Ne mogu nikoga slušati. Nadam se da ću uvijek biti sam svoj šef.

BRAVO: Da li ponekad poludiš – ili si uvijek „drag“?
Bill: Stvarno sam pun emocija. Često vičem na ostale dečke ili na članove tima ako nešto pođe krivo ili ako mi ne paše.

BRAVO: Kako bi izgledala "Tokio Hotel"- prepirka?
Bill: Prije smo se često tukli. Sada više provodimo psihički pritisak.

BRAVO: Ozbiljno? Kako si to možemo zamisliti?
Bill: Prestanemo međusobno razgovarati. Ili namjerno otkažemo neke datume kojima se drugi veseli: Ako sam ja totalno uzbuđen zbog slijedećeg snimanja, a je Tom ljut na mene, tada on tajno otkaže snimanje. Ali slijedeći dan je obično sve opet uredu.

BRAVO: Da li je netko u svađi ikada rekao:"Dosta je! Odustajem"?
Bill: Nitko to još nije rekao naglas, ali su svi to već pomislili. I ja isto!! Bilo je toliko trenutaka u kojima sam pomislio: "Ne želim ovo više raditi, odustajem od svega!"..i toga još uvijek ima: Da pomislim, želim jednostavno imati vremena za sebe.

BRAVO: U kojim situacijama ti je dosta svega?
Bill: Kada ne znam kako nastaviti dalje ili kada nemam više ideja. Onda ima dana kada samo želim pokupiti svoje stvari – i najradije godinu dana ne čuti više ništa o bandu. Ali na kraju opet mislim na fanove, na energiju koju nam daju i kako je zabavno biti frontman Tokio Hotela.

Bože dragi znam da je on tužan ali toliko!!!

Par slikica:

Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

I to je to dragi moji...do slijedećeg posta!!!

Pusaaaaaa wave wave
- 17:10 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.