Image and video hosting by TinyPic Ich Liebe Tokio Hotel

Ich Liebe Tokio Hotel

petak, 30.10.2009.

MTV:World stage-Tokio Hotel

Mtv me iznenadio i pružio mi prelijepih pola sata u društvu sa Tokićima...Uglavnom to je počelo oko 9 sati,bili su u Ateni i prvo su govorili o njihovim uspjesima itd.
A kada su nakon punih 5 minuta došli na pozornicu tu je bilo svega...i ofc da je prva pjesma bila Noise...Evo stavit ću vam videje sa YT-a pa oni koji nisu neka gledaju...


Intro i Noise


Automatic


World behind my wall


Ready,set,go


Alien


Dogs unleashed-Tu mi je najbolji ovaj neki Billov ples..hahahahaha...prezakon

To je sve što sam našla,a znam da ima još videa pa si ih vi tražite sami...bilo bi to sve od mene...Auf wiedersehen leute!

- 22:02 - Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 24.10.2009.

Osnvanuo je i taj dan...

....da,da....ako ste jučer oko ponoći gledali na teletekst na RTL televiziji mogli ste pročitati ovaj naslov:Tokio hotel u Zagrebu!!!!!
Dolaze 28.ožujka slijedeće godine,ekskluzivne karte mogu se kupiti 23. i 24. listopada,a ostale karte u prodaju dolaze 26.listopada....
Sa mnom idu ili mama ili tata(a šta ćeš još sam ''mala'')...zbog toga će mi mama čak nabaviti i ispričnicu za ponedjeljak da ne idem u školu...hehehehehehe....
Bilo bi to sve od mene...čitat ćemo se još...a za mene samo ostaje nada da ću uspjeti do ulaznica...

Pusa
- 10:50 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 12.10.2009.

Hallo leute!

U takvom sam stanju da mi moja ''draga'' mamica ukine kompa do zimskih praznika...učim toliko da me boli glava,iz povijesti mi je zajamčena 2 ili 3,prirodu sutra pišem a sumnjam da će biti baš bajna ocijena...No neće mo sada o meni...red je došao na Tokio hotel...

Bilo mi je baš drago kada sam prošli tjedan i u ponedjeljak na Vip Music Clubu vidjela Automatic...skakala sam od sreće,vrištala,bilo je tu svega i svačega...I naravno HUMANOID JE OVDIJE!!!
No naravno ja ga neću dobiti odmah dok se ne ''smirim''...zato je moj lukavi um(samo za Tokio hotel) skinuo obadvije deluxe verzije sa interneta...Sa njemačkog mi se najviše sviđaju:Hey Du,Hunde,Humanoid i Geisterfahrer,a sa engleskog:Zoom into me,Automatic,Love and Death,Screamin'(inače je u njemačkoj deluxe verziji) i World behind my world.
I naravno EMA...glasala sam negdje oko 32 puta...ali budem još...evo vam link pa plizz glasujte jer moramo pobijediti:-----CLICK HERE------

Ugl,Humanoid je svakim danom sve poznatiji i poznatiji...Stavljam vam par slikica(imak ne bih ja bila ja da ih ne stavim):

Image and video hosting by TinyPic
Meni je ova slika super...Bill izgleda precool,a tek Tomova faca..hahahahahahahahahahahaah...jedino što Gustav uvijek mora pogledati ili u strop ili u pod što baš i nije naj za jednu super zvijezdu...

Image and video hosting by TinyPic
Prije samo godinu dana naši su Tokijevci ovako izgledali...=)

Image and video hosting by TinyPic
Ne baš najbolji ples Billa i Georga...

Image and video hosting by TinyPic
Naš blistavi Tokio hotel

Image and video hosting by TinyPic
Ovako točno izgleda Humanoid

Bilo bi to sve od mene...pusa!!!


- 15:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.