Image and video hosting by TinyPic Cres here i come... - Ich Liebe Tokio Hotel - Blog.hr

Ich Liebe Tokio Hotel

subota, 27.06.2009.

Cres here i come...

E opet(da,opet) idem na svoj najdraži Cres(koji je tako blizu,a tako daleko)...nakon godinu dana buljenja u njega,vrijeme je da ga opet posjetim i opet vidim bjeloglave supove...
Ne brinite se...neću ja vas zanemariti...hvala bogu tamo mogu na internet tako da očekujte novi post!U ponedjeljak podijela...headbangheadbang...e da sad u glavi ponovimo tekst...rolleyesrolleyesnutnutnut...I da sad prijeđemo i na tužnu temu...u četvrtak 25.lipnja preminuo je Michael Jackson..barem ću ga ja pamtiti po sjanim hitovima,spotovima i plesu,a ne po lažnim skandalima.Evo da vam pustim jednu ili dvije njegove pjesme pa ako imate vremena poslušajte!





Hmm...ne smiju se stavljati videi na blogove...eek..pa idem ja sad već me muče da sam previše na kompu bang..

Bye!mah
- 22:20 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.