Dvadeseti veljače

ponedjeljak, 24.04.2023.

Na javi

Zatvorim oči
I prođem po slikama
Kroz muzej snova
Svaka na platnu čuva
Tvoj davni lik
A opet je nekako nova.

I tako sanjam
I hodam kroz sne
Korake nižem kao u javi
Gledam ti lice i osmijeh
I oči
I čine se kao pravi

I čujem zvuke
I kako dišeš
I odjek tvog zaraznog smijeha
Svjesna da pred
Očima mojim
Samo je moje žudnje jeka

Jer znam da živiš
Tamo negdje daleko
Gdje ne dopire moja sjena
U snovima mojim
Si stvaran, glasan, živ,
Na javi samo uspomena...


24.04.2023. u 11:06 • 0 KomentaraPrint#


... Sve ono što sam odavno trebala reći...

... a nisam jer vrijeme prolazi brže no što zamišljamo i ono što nam se nekad činilo dalekim sad je samo prošlost. Zato... dio misli ostavljam na ovim stranama... neka žive. Jer ako ne zapišem, kao da i nije postojalo.

Protected by Copyscape Duplicate Content Detection Tool

dvadesetiveljace@gmail.com

1) Jednom sam imala san na lijevom dlanu ili Mojih prvih sto
2) Plava uspomena
3) Cvijeće sjećanja
4) Daljinama... tragom n(e/i)čijih stihova
5) Horizonti
6) Zlatovez
7) Trag tvojeg sjaja
8) Sjećanja na Cordobu
9) Nevjernica



Miroslavu Antiću jedno veliko hvala što je napisao ovu pjesmu:
Besmrtna pesma


Pa što bismo se opraštali?
Čega da nam je žao?
Ako ti jave: umro sam,
ti znaš - ja to ne umem.

Ljubav je jedini vazduh
koji sam udisao.
I osmeh jedini jezik
koji na svetu razumem.

...

Copyright ©2009-2023 by
Dvadeseti veljace
Zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autora