Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


moj blog arhiva pošto je riknuo blog.hr bio, neki postovi mi nestali, ako vam se da čitat skoknite na ovaj link

I ajd da ja koji link dodam
huluvu čemu opće opis? (huluvu da si napisala novi post grrr)
canca a čemu?? Ova cure jedino što zaslužuje jest najbolji opis na svijetu :). Jedna vrlo ambiciozna, odlučna i odana djevojka. Obavezno pogledati :D
Ozy-blog E to vam je najsmješniji blog na netu :D, obavezno pogledati... mada me tjerao da mu stavim sliku ali neću jer moj blog nema slika :P.

Postovi po mjesecima
10. Mjesec
09. Mjesec
08. Mjesec
07. Mjesec
06. Mjesec
05. Mjesec
04. Mjesec
11. Mjesec
12. Mjesec




Pojmovlje u hakerskoj birtiji
I dalje sam na komp vicevima :)
Any key will initiate hard drive format. Continue? (Y/N)
Hiroshima 45, Chernobil 86, Windows 95.
Join the army, meet interesting people and kill them.
Mgou tpkiati 030 solva u mnitui !!!
Pravi programeri programiraju magnetom po disketi.
Pritisni dugme miša da ga testiraš. . Pusti dugme da ga detoniraš.
Sedmog dana Bog stvori Windowse. I vidje Bog da nije dobro...
TkomijeukraoSpacetipku,nekadođedagaubijem.
U Černobilu nije bitno da li imaš low radiation monitor.
Windowsi spori? Pomogni mi da maknem ovaj kostur pa ćeš vidjeti...

A od auta tu je legendarni pljugo :)
Svi koji su imali Yugo, a i oni koji ga jos danas tako pazljivo voze - uzivajte!

Zasto svi vozaci Yuga sigurno idu u raj?
-U paklu su vec bili.

Zasto vozaci Yuga nikad ne nose karte?
-Nikad nece stici tako daleko da bi zalutali.

Zasto Yugo ima grijace zadnjeg stakla?
-Da Vam se ne bi po zimi smrzle ruke dok ga gurate.

Sto se nalazi na zadnje dvije stranice Yugicevog uputstva za korisnike?
-Red voznje gradskog autobusa.

Koja je razlika izmedu vlasnika obicnog Yuga i sportskog?
-Vlsanik sportskog Yuga nosi Nike sprinterice.

Kako prepoznati sportski Yugo?
-Na kuki za prikolicu ima tenisku lopticu.

Kako se zovu kocnice na Yugu?
-Dodatna oprema.

Sto treba uciniti ako vam Yugo prokuha?
-Prestanite ga gurati i pustite ga da se odmori.

Kako se zove Yugo s pojasevima?
-Ruksak Yugo
Kako se zove Yugo na autoputu?
-Ulicni ubojica.
Neki prodavaci rabljenih vozila skidaju kilometrazu na satu da dokazu ljudima da auto vrijedi te novce, a oni koji prodaju Yuga bas naprotiv, oni mu dodaju kilometrazu da uvjere kupce da stvarno moze prijeci toliko!

Yugo je dizajniran za 5 ljudi. Jedan da sjedne na vozacko mjestu a ostalih 4 da ga guraju.

Duboki spisi mladog mesnatog proizvoda

21.09.2005., srijeda

Mein Kampf...ovaj My Defense :)

Svakačastnarode, stjerali ste me u kut. Za početak huluvu:
ja (broj n u mom svijetu) smatram da ja nemoram ovaj svijet mjenjat, nego oni koji ga uništavaju, jer ja fakat neznam kako ja uništavam svijet.. možda što koristim struju, tipa svjetlo i tipa komp i možda što koristim papir i etc. Moj svijet u ovaj svijet, ne daj Bože. Jebem ti ovu razmaknicu tastaturi, vidite kako se ja mučim pisati postvoe sa napola prepolovljenom tipkovnicom, starom oko 6 god (ide na ps/2). Nadalje skinheadi protiv predrasuda looooool, mislim shvaćam da je to šala al za komentiranje i kritiziranje ovo je nedolično (rekao bi moj prof. Cico iz hrvatskog).Tko je počinio grijeh neka ga ispravi, drugi imaju i svoje "grijehe" (the saints and sinners), jer ako su ga već mogli počiniti mogu to ispraviti, pod uvjetom da shvate što rade, e pa ja NETREBAM mijenjat ovaj svijet, trebao bih ga potaknuti, ali, ali TKO će vjerovatitinejđeru s "prenapuhanim idejama". Podsvijet računam samo narod also known as piplos.
E fakat si me s komentarom iznenadila, tinejđer ko tinejđer, mislim tinejđerica mora biti buntovna jer tinejđer i tinejđer ista mišljenja, njet. Next

Propalica:
Uuuu masoni, masoni... shvaćanje i teorija masona, slobodnih graditelja u slobodnom mišljenju jest imati svaku moć sebi u rukama (mada i ja sam malo vjerujem medijima, bundolo tarzan ja (retard)), a ja se ne ljutm iskreno na njihovu vjeru nego na odvojenost (poznam jednog...) i ono čudno promatranje... uuu freky. I svjeedno isprika jer sam svrstaomasone pod aktiviste, ne oni nisu aktivisti oni su hmmmm kako bih rekao smart assovi jednostavno imaju naum kontrole (opet medij, joj fak ne mediji, sory internet :-), tj. informacije dobivene od mojeg najboljeg frenda net-krtice, ak čitaš ovo sory za naziv :) )



Kuž'te maj bed homies :). I vi pokušajte pisati postove ankon hebenog aktivnog dana i nedovoljno zabave kroz dan što dovodi do buntovnosti. C'mon guys, the dragon is sleeping now. I razum fades away and welcome to agression in any forms.

I još jedan fact, hulv ja nisam jedini, I'm not the one (sum 41), ali ovo je više bila moja hmmm ispovijed
and do you get the point?

Code Of Energy, Papa Roach

I was scatterbrained when I found the time to find
That times are evil, sick, and disjointed
My skin is thick, thick and calloused
I'm ready to shed the shell, ready to shed the shell

So you think you have figured me out
A young man lost in his problems
Some problems aren't that easy to solve
And you can't break our code of energy

I'm bent out of shape, there is no happy ending
I've come to a point where I just don't give a f*ck
My skin is thick, thick and calloused
I'm ready to shed the shell, ready to shed the shell

The code of energy (ready to shed the shell) (x4)

So you think you have figured me out
A young man lost in his problems
Some problems aren't that easy to solve
And you can't break our code of energy

Code, code of energy
Code of energy
Code, code of energy
Code

Hi, I'm paranoid
Goodbye, I'm in the void
Haunted by insecurity, bipolar asymmetry

Our new vision of passion and obsession is planetary ingestion
And there is no time for question
We don't need any special equipment, no descrambler, no black box
Our antennas are up, aligned, and ready to recieve
We are all just searching, searching for satellite signals
Waiting for the channel to come in loud and clear

So you think you have figured me out
A young man lost in his problems
Some problems aren't that easy to solve
And you can't break our code of energy

So you think you have figured me out
A young man lost in his problems
Some problems aren't that easy to solve
And you can't break our code of energy

Hi, I'm paranoid

skužajte ova pjesan , taman za mlade aktiviste, al ovi from da song su za ipak neki viši cilj( majne thinking, arrr mišljenje), mene ima 50 % u ovoj pjesmi.
Za ostalo moji problemi ostaju moji i ja ih nedam nikome (uuu baš sam zločest).
A sad ovo kritizirajte! You motherfu....:)

- 22:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

15.09.2005., četvrtak

Moralna Etičnost

Prvo odgovor na jedan komentar. MRZIM MASONE I USTAŠE I OSTALE POLITIČKE AKTIVISTE zato što: 1. Slijede glupe ideje koje 90% ne podržavaju 2. Misle da su face (na ovo prvo dvoje ne računajte masone jer masoni su ipak anti-Bog (ne anti Crkva nego Anti Bog, objašnjenje kasnije) i zato ih mrzim jer ipak sam ja vjerno dijetešce) i pod 3. Svi su manje više oni kreteni jer ja ne poznam ni jednog intelektualca koji se bavi politikom. Am I right? E i za ovo što se tiče Crkve ja se pak ne slažem s njom ejr se ona pomalo prkosi mojim moralnim i etičnim ančelima a i Bibilija mi je nekako smnjiva and so on..... No za mene mora postajati neko više biće a to je Bog, i točka.

E sad ovo što je spomenuto u naslovu. Inače sam o ovome razmišljao kroz putovanje u školu, dakle nekih 45 minuta, i toliko sam toga nabubao slušajući rock stvari na svom mp3 playeru (koji je u ovo vrijeme posuđen, pa se nemogu pol stvari sjetiti koje sam htio napisati). Uglavnom današnji moral i etika, kako ih posložiti? Pogledajte klince, svi se oni međusobno svađaju jelda? No ako malo bolje to pogledamo shvatiti ćemo da nije to obična "dječja svađica" nego to je zapravo borba za prevlast, pažnju. E pa zašto je čovjek takvo kretensko biće koje mora uvijek biti prvo bilo gdje i bilo kada? Eh kad bih još i ja znao odgovor na ovo:). Ja kao jedinka Homo Sapiensa imam osjećaje, ali i svoja načela. I sada kad bih Pogledao an svoj život u trajanju od 15 godina ispalo bi ovako. Dok sam bio mali uvijek sam bio dobar ko kruh, nisam izrugivao ostale, a ako jesam nisam to stvarno mislio, nisam mogao a niti znao lagati, nisam psovao dapače mrzio sam psovanje, nisam varao prijatelje niti ih ogovarao iza leđa i tako dalje. No kako sam ja odrastao z društvo koje postaje suvremeno, a to suvremeno društvo je iskvareno, ulica uništava sve, roditelji nemaju vremena za svoju djecu i djeca preuzimaju glavnu ulogu i postaju robovi svoje arogancije. Tako sam i ja lagano pokupio te "osobine", bježe mi psovke, pijem ko smuk (iako mi to ne treba), lažem iz čista mira... Ali čemu sve to? Kada se nešto pokrene u mojoj glavi i ja ovo shvatim onda mi je hebeno teško, a to nešto je moja savijest koja će uvijek živiti. i svejedno koliko god ja slušao sam sebe iznutra, čim dođem do nekog društva, to ponašanje koje ja hoću uzdržavat samo pukne kao balon sapunice i to sve zaboravim, i onda se opet sjeti map opet u krug, pa nemogu ja ovako! Ja želim dostići najvišu razinu razmišljanja, da ponovno budem dobra dušica jer meni to treba. Jebeš društvo, to je nevažno. Pa da se sad mogu vratiti na početak, i biti onaj isti PROKLETI dječak, da vratio bih se kao i Mile, ali onda nebih cugao, rađe bi nastavio s npr. vaterpolom i postao dobar sportaš a ne obični propalica. Fućkajte to što izlazim i pravim se balav, imam ja intelekt u glavi ali ovako ga samo rasipam. And I need some space, to clear my head to think about my life (papa roach - decompression period). I da ne mislite da sam u stvari neka pičkica, ne u krivu ste, svi smo mi pičkice samo mi se pravimo muškarčinama i sličnom, a to je obično zavaravanje samih sebe, jer mi ako takvi, tako reći, nismo više ljudi, mi smo izrod onoga lošeg, i mi ćemo malo po malo potopiti ovaj svijet, željeli to ili ne. Ali zašto to radimo, koja je jebena evolucije složila ovaku spletku? Da se moramo iživljavati na nekima koji su različiti od nas, ne oni nisu različiti oni su isti, samo što to mi nemožemo prihvatiti i na silu ih mičemo od sebe. To biti loše, to biti jako loše. Takvo ponašanje dovest će nas o propasti. Ali meni nije jasno što s eto najedamput dogodi kad izađemo iz puberteta da postanemop ozbiljni i od onih propalica nastano dobre osobe? Zašto se meni to onda već lagano sada događa? Zašto ja nemogu nadmudriti svoje frendove, tinejđere (koji su ipak iz V. gimnazije, pametnjakovići) a starije društvo svoje sestre derem u pojam i usput ih zabavljam. Ali aj sam obinči tinejđer, smells liek teen spirit, valjda jedini koji nema ništa protiv pedera, crnaca, pa čak niti navijača protivničkih nogometnih ili ostalih klubova, a mrzim rasiste pedofile i ostalu gamad, uz poltiiku. Pa kakav je to moj mozak? Taj ću odgovor nadam se dati u sljedećem postu. Uglavno mda shvatite bar neku poantu ovoga poslušajte bar par ovih pjesmi (da znam poredak i sve ih napamet, da mi je mp3 tu uz mene onda bih znao od riječi do riječi što sam razmišljao, ovako je ovo sam onapola jer sam totalno skrenuo s teme):Nickelback - How you remind me, Reamonn - Supergirl, Guano apes - You can't stop me, Open your eyes ( e baš sam se sad sjetio, da ta pjesma može imati različtii poriv za različite ljude pa evo onoga o čemu sam razmišljao: Zamislite dječak, državni prvak u ribolovu pogine jer je uhvatio velikog šarana i zatrčio se preko polja tati da mu to kaže te je sa 7- metarskim štapom dotaknuo dalekovod te je na mjestu ostao mrtav od udara struje. To dijete je moglo biti svjetski prvak i biti ponos nacije, ali neki bi bili ljubomorni, prijatelji životinja bi opet bili možda protiv i tak. A nemoguće je išta postati na ovome svjetu, previše je ljudi s previše različitih mišljenja i nemoguće je sve tolerirati, a jedini načiun jest poslušati sve, uzdići svoja krila, razbiti stroj u svojoj glavi i postati ono što jesi (ovo s ribolovom je bio samo bezvezan uvod u priču), a da mediji en postoje to bi bilo lako, ovako su šanse 50:50 jer mediji su najveće sranje na svijetu, uz novac i politiku), Papa Roach - Decompression period, Broken Home, Last Resort, Lube - Mladshaja Sestrenka (my little sister) (ova pjesma govori o tome kak oej svijet zapravo zgažen i da ni jedan dobar teen spirit nemože ništa jer ljubav i ostale brije jednostavno nemaju nikavu moć (mada ja ne pucam na ljubav ali i moral i ostalo imaju nekog smisla s ljubaljvu, ili ne? Ali svejedno ako jedan mladi ipak se dovoljno bori, bit će rezultata dok god se on ne predaje) i ima ih još a njihov popis ću dat kad mi se vrati mp3 player.
Ako neko da neki glupi komentar ubit ću ga jer mi je za pisanje ovoga trebalo jebenih sat vremena :). Have nice time folks


- 23:16 - Komentari (5) - Isprintaj - #

04.09.2005., nedjelja

As the sunrise comes...

Sutra počinje još jedna školska godina. Nažalost kristalna kugla moje prijateljice je zamučena pa neznati što će biti ove godine. Valjda ću opet raditi gluposti i opet si lomiti glavu kako mi se neda učiti, da opet. Čemu oupće tolko obrazovanja? Pa zašto jednostavne ne skrate osnovnu za 4 godine i srednju produže za dvije pa da mi ostale predmete aka fiziku,kemiju i to učimo u "SREDNJOJ" školi. Fakultet bi bio samo 2 godine i mi bi sa 18 krenuli raditi, vozili bi aute , motore i ostalo. A ovo je predugo mučenje, zapravo kad bolje pogledam i nije, imamo oko 3 mjeseca godišnjeg, a torture profesora su slične kao i torture direktora jelte? Ali nama to ne treba, nama treba ljenčarenje i društvo, pa napokon mi smo samostalna društvena bića. Samostalno na društveno... meni to nekako ne paše, vuče na povučeno-društveno a to su suprotnosti i ne pašu. Jel' postoje suprotnosti koje si pašu (izuzev u ljubavi, kad npr. neki tam napušeni pankić ima curu gradsku šminkericu maminu mazu), a? Jedino u matematici pašu jer se ruše na nulu, a u starnom životu jedna će imati prevlast, baš kao i u npr. ratu, neko ima hidrogensku i slučajno je aktivira na neprijateljskom teritoriju i nastane jedan veliki bum. Eh kad smo kod te nule, kakva je to zapravo nula? Nastala od dva broja... kao da nije sama, kao da ima dvostruku vrijednost, ali u matem. smislu to je jedna obična, niškorisna nula. Lažem, nula je korisna jer ako niste primjetili kada nulu dodajemo s desna iznos se poveča za jednu lijepšu svoticu ne :)? Baš glupo je ovo skretanje s teme, ali čini se da če se uskoro voditi ratovi u obrazovanju, mislim zabrijte dvije škole koje vode rat u tome ko ima veće znanje i g33k sa više znanja zarovljava propalicu. Preobrat stvarnog života jer obično g33k zavši razbijenih zubiju, osim ako nema podršku s leđa od nekog manijaka kome rješava zadaću. Ali ipak nemojmo voditi ratove, vodimo pijanke, Chaos

- 17:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

03.09.2005., subota

A što da radim?

NIŠTO!!
mda ja često imam probleme s kompom pa nestignem stalno pisat blogove a odlične ideje tonu u savu kad ispod mosta se glupiramo jer ih jednostavno zaboravim? But, zašto? Što aj imam radit ispod savskog mosta? Pa iskreno neam pojma, zagreb je tako ogavno dosadan da je jedino zabavno mjesto sa društvom ispod savskog mosta sa jednim divnim prehrambenim proizvodom od čijeg se konzumiranja mogu dogoditi posljedice opasne po život (npr. pad u savu, pad s mosta u savu, popikivanje na kamen i padanje u savu...) a taj proizvod je ____(cenzura, hint: ima skoro 5 promila :)). I to mi već dosađuje, a još malo će i škola. I nemogu motorom starim od brata u zagreb. Strgao sam ključ, nisam pao, strgao sam ključ. Lijepo od mene. I ako brat sazna a pošto je na moru i ja radim zamjenski neće saznat, ALi ako ipak sazna onda sam u glubokoj kakici. I nikad neću dobit burazovu fendericu ak naučim svirat gitaru... uzdah.... neznam što pisat .... izdah ..... zzz. Mda opet su došli oni moji dani u mjesecu (TM) kada sam anti politički raspoložen, i razbijam sve moguće reklame i plakate povezane s politikom i svađam se s frendovima, trgam glave, proučavam kanibalizam i tak. Kanibalizam... khm, mislio sam ANIMAlizam i ostale -lizam-e. Gnarkill-izam i slušanje groznog panka s još groznim pjevanjem i oponašanjem timmia from south parka. A onda soljenje pameti uz pijandure ( 2-3 prazne gajbei par vodki included), i normalno da dođu dani u mjesecu. I onda dođe reklama za Big Brother. PA ISUSA TI KRISTA BOGA MILOGA ŠTO TE KRETENE ROŠTILJAJU NA PJESKU PUSTINJE SAHARE A NA SVAKOM ZRNU PO TRI ZRNCA. KOJI TO KRETENI MOGU GLEDATI JADNE KRETENE ZAROBLJENE U NEKOJ KRETENSKOJ KUĆI? PA TO NE DA TREBA KLAT NEGO SPALIT, ZGAZIT, POOTROVAT, PREROVAT, PRŽIT ASFALTOM and so on. Nešto najgore što se može dogoditi. Ovo me fakat ubilo u taj kretenski mozak koji je nestao u akciji pri pokušaju razmišljanja. Taj big brother, to gledaju ljudi koji ili nemaju što raditi ili su jednostavno fascinirani svojom glupošću i neznaju kako se opametiti. I tako aj pizdim na jednom okupljalištu našeg društva i dođe mi frend: e pa satri nemoj ******, ovaj put će bit boljih prizora ugodnih za oči:). KRETENU PA RAĐE SKOKNEM U VIDEOTEKU, ili u disko pa napravim nešto,ahem nekoj tam , ahem :). Balkanizam, zapravo ne, balkanizam je još dobar, IDIOT-KRETEN-DEGENERIKSON-IZAM. Jedino bi to gledo da mi kupe lamborđinija, R-1, i da mi poklone vozačke za obadvoje. Ts. i to je premalo. Uglavnom, velki brat sux big time, next. E sad malo o tome kako je to opet glupim amerima nevrijeme porušilo VELEGRAD, koji se spominje u pjesmu "house of the raising sun", aka NEW ORLEANS, mada to je njima pakao a tek ovima u japanu to niko ne spominje. JOš si mislim pa to si sami ameri na neku foru rade, isto kako su si ono s twinsima napravili, je je talibani lete aha, neopaženi kradu avion, moš' si mislit. A jadni ljudi nastradaju, ali pobogu zašto? Koljite političare i kretene from the mafia a ne jadnu radničku klasu (nažalost ljudi tamije boje kože, a ne glupi Buš, i da nisam komrad, nego liberalist), make money, not death. No sad sam ja u krivu, novac je zlo.
Papa roach - between angels and insects

There's no money, there's no possessions, only obsession
I don't need that shit, take my money, take my obsession

I just wanna be heard, loud and clear are my words, comin’ from within man
Tell ‘em what you heard, it's about a revolution
In your heart and in your mind, you can find the conclusion
Lifestyle and obsession, diamond rings get you nothin’ but a lifelong lesson
And your pocketbook stressin’, you're a slave to the system
Workin jobs that you hate, for that shit you don't need
It's too bad the world is based on greed, step back and see
Stop thinkin’ bout yourself, start thinkin’ bout

There's no money, there's no possession, only obsession, I don't need that shit
Take my money, take my possession, take my obsession, I don't need that shit

Cuz everything is nothing, and emptiness is in everything
This reality is really just a fucked up dream
With the flesh and the blood that you call your soul, flip it inside out
It's a big black hole, take your money burn it up like an asteroid
Possessions, they are never gonna fill the void, take it away
And learn the best lesson, the heart, the soul, the life, the passion

There's no money, there's no possession, only obsession, I don't need that shit
Take my money, take my possession, take my obsession, I don't need that shit

Money, possession, obsession, present yourself, press your clothes
Comb your hair, clock in, you just can't win, just can't win
The things you own, own you, noooooooooo!

Take my money, take my possession, take my obsession, I don't need that shit
Fuck your money, fuck your possession, fuck your obsession, I don't need that
shit
Money, possession, obsession, I don't need that shit
Eto tolko o tome kako je posjed i novac loš. A uzto ako se samo ne osloniš na sebe nego na druge oni će te sj.... i popušio si. Nažalost to je istina, ali čast iznimcima, živimo nadu.
I dođe mi u glavu pitanje, kad će svbemu ovome kraj? Dok god postoje ljudi, nikad. Jer mi smo FAKAT NAJAROGANTNIJE I NAJDOSADNIJE AMEBE U SVEMIRU.
I nadam s eda ću dobit motor buraz ako ovo čitaš, i sljedeći put ne kradi gel i ne nosi mi ga na more, hvala. A za ostale filzofske zadatke: kolko gel za kosu ima vitamina? Izvadi korijen iz kose pa ga kvadriraj na kremu od mrkve i dobit ćeš odgovor. (OVO MI JE SUGERIRAO FREND PA MU OPROSTITE AKO NIJE BAŠ NAJBOLJE ISPALO, jel tak hectore, a ja sam jim morisson rajt :)).

- 17:20 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Tko skuži svaka mu čast, i nadam se da će netko uopće skužit zašto ja i o ćemu pišem. (ni sam ne kužim al nema veze :))
Alkoholno:
Cesarić na drugi način
Votka poslije kiše

Gle duplu votku poslije kiše
Puna je kapi pa se njišem

Votka po Votka k tom još dupla
I ja sam drven poput trupla

Kad se probudim ispod stola
Pitam se dal' krv još mnome kola

Kroz glavu tad prođe mi prvo
da li sam čovjek ili drvo?

I ovak da se zna što mi sve slušamo!
Eto za muziku, ja sam sebe smatram alternativcem, nikakvim punkerom, metalcem ili slično. Jednostavno volim i dio metala i dio punka a ponajviše ska i rock.
Najbolji bendovi i izvođači su mi:
RADIOHEAD
SCORPIONS
LED ZEPPELIN
THE DOORS
AZRA
PINK FLOYD
DEEP PURPLE
THE CURE
U2
R.E.M.
QUEEN
DARKO RUNDEK (tj. HAUSTOR)
DAMIR URBAN (LAUFER)
BRYAN ADAMS

To mi je najdraže, a ovako još par izvođača... tipa rammstein, ska-p, snapcase, asian dub foundation, debeli precjedni, six pack, blind guardian, hladno pivo, guns'n'roses, three doors down, oomph, coldplay, die ärzte, eagles, animals, letu štuke, oasis, P.O.D., phil collins, pennywise, snapcase, rise against, rage against the machine, rainbow, ramones, the clash, rhcp, robbie williams, the rolling stones, zabranjeno pušenje itd.

Stvarno iam različit ukus i ponekad to ovisi o raspoloženju. Nikoga ne vrijeđam za muziku koju sluša, mada mi neku put neke stvari idu jako na živce al ipak to je normalno :D. I ovo je standard muzika za moje godine pa... nema nikakve rasprave.
Evo dvije najdraže pjesme među svima, tj. tri :D.

1.Najjača pjesma svih vremena, STAIRWAY TO HEAVEN OD LED ZEPPELINA!.
There's a lady who's sure
All that glitters is gold
And she's buying a stairway to heaven.
When she gets there she knows
If the stores are all closed
With a word she can get what she came for.
Ooh, ooh, and she's buying a stairway to heaven.

There's a sign on the wall
But she wants to be sure
'Cause you know sometimes words have two meanings.
In a tree by the brook
There's a songbird who sings,
Sometimes all of our thoughts are misgiven.
Ooh, it makes me wonder,
Ooh, it makes me wonder.

There's a feeling I get
When I look to the west,
And my spirit is crying for leaving.
In my thoughts I have seen
Rings of smoke through the trees,
And the voices of those who standing looking.
Ooh, it makes me wonder,
Ooh, it really makes me wonder.

And it's whispered that soon
If we all call the tune
Then the piper will lead us to reason.
And a new day will dawn
For those who stand long
And the forests will echo with laughter.

If there's a bustle in your hedgerow
Don't be alarmed now,
It's just a spring clean for the May queen.
Yes, there are two paths you can go by
But in the long run
There's still time to change the road you're on.
And it makes me wonder.

Your head is humming and it won't go
In case you don't know,
The piper's calling you to join him,
Dear lady, can you hear the wind blow,
And did you know
Your stairway lies on the whispering wind.

And as we wind on down the road
Our shadows taller than our soul.
There walks a lady we all know
Who shines white light and wants to show
How ev'rything still turns to gold.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last.
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll.

And she's buying a stairway to heaven.

2. Onda WIND OF CHANGE od scorpionsa.
I folow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change
An August summer night
Soldiers passing by
Listening to the wind of change

The world is closing in
Did you ever think
That we could be so close, like brothers
The future's in the air
I can feel it everywhere
Blowing with the wind of change

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
in the wind of change

Walking down the street
Distant memories
Are buried in the past forever
I folow the Moskva
Down to Gorky Park
Listening to the wind of change

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
in the wind of change

The wind of change
Blows straight into the face of time
Like a stormwind that will ring the freedom bell
For peace of mind
Let your balalaika sing
What my guitar wants to say

Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow share their dreams
With you and me
Take me to the magic of the moment
On a glory night
Where the children of tomorrow dream away
in the wind of change

3. I onda kjurovci i JUST LIKE HEAVEN... baš kao raj.

"Show me how you do that trick
The one that makes me scream" she said
"The one that makes me laugh" she said
And threw her arms around my neck
"Show me how you do it
And I promise you I promise that
I'll run away with you
I'll run away with you"

Spinning on that dizzy edge
I kissed her face and kissed her head
And dreamed of all the different ways I had
To make her glow
"Why are you so far away?" she said
"Why won't you ever know that I'm in love with you
That I'm in love with you"

You
Soft and only
You
Lost and lonely
You
Strange as angels
Dancing in the deepest oceans
Twisting in the water
You're just like a dream

Daylight licked me into shape
I must have been asleep for days
And moving lips to breathe her name
I opened up my eyes
And found myself alone alone
Alone above a raging sea
That stole the only girl I loved
And drowned her deep inside of me

You
Soft and only
You
Lost and lonely
You
Just like heaven