nedjelja, 28.01.2007.

WHO WIN MATHAFUCKA???

Ma mi naravno...hrvatska! Najaci smo...!! Onog Balica kad vidim...
rrrr... Sta bi mu radila...naughty! A nije ni Sulic los...dobar,dobar...cerek
idemo dalje...Pobjedit cemo ih sve...thumbup
Uglavnom,evo oso jos jedan vikend a ja doma... Ok,u petak su decki dosli po mene al ni to nije bas potrajalo pa cemo zakljuciti; nisam se bas stigla napitipuknucu! Al ok,ima vremena...da....... vec mi se ruke tresu od manjka alkohola,al nadoknadit ce to sve Maja!! Da bar neko sad nazove i veli da idemo u Lampase party! Haha,krenuli bi oko ponoci, sto znaci da se vec sad trebam pocet spremati....hahahahahaha bang!
Al bit cu sretna ak odem samo na cugu nekamo...gdje su narodnjaci,mozda... U Rudes,"kod tete Žmire" ili ti ga Benchrofl!
Ma dobro je bilo gdje,samo kad si s pravim ljudima,ili kako god...wink
Jucer sam bila na pripremama,i uffff...previse informacija za moj maleni mozak... umorila sam se,majke mi... Kaze moja Kata,da je cula ako 3 puta ne dodes da te izbacuju sa nastave...Hahaha,onda se mogu odmah sad ispisat smijeh! Ko ce se dizat svaku subotu ujutro,i slusat 6 sati bez prestanka te ljude?? Ja??!!! Ha,moram dead!

Dizem ovu casu

Nek se jave tuzni, da se utesim
da znam da nisam sama
nek se jave tuzni, pa da prkosim
bar u drustvu, nevoljama

Malo sam popila, pa bih da zapevam
sta ima lose u tome
malo sam popila, pa bih da zapevam
za sve duse srodne

Dizem ovu casu da nazdravim svima
da nazdravim svima, nesrecnima
nije lako kada ljubav sve ti uzme
ko voleo nije tuzne ne razume

Nek se jave tuzni, da se druzimo
da brze prodje vreme
nek se jave tuzni, pa da resimo
uz pesme sve probleme

Malo sam popila, pa bih da zapevam
sta ima lose u tome
malo sam popila, pa bih da zapevam
za sve duse srodne



<< Arhiva >>

0