petak, 23.02.2007.

...nemoj nikad otici od mene jer volim te,ostani uz mene zauvijek to jedino molim te...

Hvala ti što si tajnu čuvao sve ove godine
i što mi život nisi srušio ko domine

Hvala ti sto me nisi nikada zvao na kucni broj
i što si shvatio da volim ga ko život svoj

A tako bih te noćas pozvala
da otjeram od sebe jutra siva
bit ću sama ovog vikenda
podsjeti me da sam živa

Moje prvo bio si nevjerstvo
ovih dana sjetim te se često
kad me vrijeđa, kad okrene mi leđa
na tebe pomislim..
moje prvo bio si nevjerstvo,
niti ljubav, niti prijateljstvo
jedino sa tobom mogu opet
da ga prevarim...


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Nocas opet nisam bila nigdje vani...
Nismo se nista konkretno dogovorili,tako da smo opet bili kod mene...
Cugali do 5 ujutro,sad se osjecam (a vjerujem da i izgledam) ko zombi...bang
Naravno OPET nisam otisla na pripreme,
OPET necu ici na utakmicu...namcor
Nisam se mogla dici ujutro,a na utakmicu mi se jos manje da...
Iako sam opet rekla profesoru da cu doc,
al ispricat cu mu se u ponedjeljak i otici napravit neke vjezbe da mi ne serucka zujo
Nocas mi je bilo super,jedna od najboljih noci..
A zasto?! hehe...ma nije vazno... cerek
Ko da morate sve znat,glavno da ja znam smijeh
Mogu samo rec da se ovaj text gore odnosi na njega
Uglavnom...nadam se da cemo danas nekamo zaploviti vanka...
Svi skupa...
Nocas nismo bili svi kod mene,al ipak nam je bilo dobro...
Bucili smo ko za njih 30... dead

Da,sve mi se vise cini da ja necu ici na Velesajam 7.3.,jer se nismo jos nista dogovorili a sama mi se naravno neda smokin!
Tak bi htjela na taj koncert,a kak?? Preostaje mi samo gledanje prijenosa na televiziji... skupa sa drustvom,s kojima cu plakati jer se nismo mogli dogovorit na vrijeme...nono
Uostalom,karte su planule cim su pustene u prodaju...moram ici provjerit jer ih ima jos... neki kazu da ima,neki da nema...
a meni tesko otic pitat rolleyes...kaj ces kad sam lijena... ko kurac...a i on se digne kad treba a ja ni to rofl
A sta ces...

Nijedan nije ti bio ni blizu, niti će ko,
a, ja sam sa svakim otišla predaleko
al', ne stigneš nigde
kada te slome i sruše ti sve,
leti dalje sam, dole ne gledaj ne!



- 00:12 - ...spasi me od tuge... (13) - ...nema promene... - #

nedjelja, 18.02.2007.

........u kafani punoj dima,sedim tako s drugovima........

U Zagrebu 7. ožujka veliki folk spektakl hrvatskih, srpskih i bosanskih pjevačadeadnaughtynutpartysmokinthumbupcereksmijeh

Veliki folk spektakl, prema najavama direktora bijeljinske BN televizije Vladimira Trišića i direktora Ju Estrade Brace Zatezala, uskoro očekuje zagrebačke ljubitelje "narodnjaka". Direktor Ju estrade Braco Zatezalo ...

...u razgovoru za Index otkrio je kako je "veliki folk happening" na kojemu će nastupiti isključivo folk pjevači iz Hrvatske, BiH i Srbije, već dogovoren, a mjesto gdje će neka od najvećih imena folk scene na području bivše Jugoslavije zajedno zapjevati bit će 5. paviljon Zagrebačkog Velesajma, 7. ožujka, s početkom u 20 sati.

Ljubitelji narodnjačke glazbe tada će moći uživati u spektaklu koji će trajati 4 do 5 sati, a prisutne bi, kako nam Zatezalo kaže, trebalo zabavljati 16 ("ako ne i više") izvođača, poput Seke Aleksić, Saše Matića, Viki Miljković, Osmana Hadžića, Stoje, Dejana Matića, Vesne Zmijanac, Seje Kalača, Duška Kuljiša i drugih.
Iako su neki najavljivali i dolazak Hanke Paldum, "jedne od posljednjih diva narodne glazbe", kako ju mnogi opisuju, o tome se, kako nam Zatezalo kaže, još uvijek raspravlja.

Na pitanje misle li i Cecu Ražnjatović "dovući" u Hrvatsku, Zatezalo odgovara: "S njom se nismo čuli, to ćete nju morati pitati."

Upitan o tome kakvo je njegovo mišljenje, hoće li takav koncert imati pozitivan odjek u hrvatskoj javnosti i boji li se možda nacionalnih tenzija koje bi koncert mogao izazvati, Zatezalo kratko odgovara: "Ja se bavim muzikom, ne politikom".

Ju estrada je organizator projekta, dok je njezin noseći medijski pokrovitelj bijeljinska BN televizija, čiji nam direktor Vladimir Trišić kaže kako bi najavljeni koncert na kojemu će, kako se također najavljuje, nastupiti i trubači koji će dočekivati goste, prema njegovu mišljenju imati "prihvatljiv" odjek u hrvatskoj javnosti.

"Probleme mogu raditi samo oni željni skandala i atrakcije, no moj stav je da su Hrvatska, Srbija i BiH, unatoč tomu što se radi o tri zasebne države, još uvijek po mnogočemu povezane", komentirao je u razgovoru za Index Trišić, koji nam također otkriva kako bi koncert trebao biti popraćen i televizijskim prijenosom.

Ufffffffffff.... Rekla sam da idem na taj koncert,koliko god karta kostalablabla,pa makar bilo sranja tamo i upucali me odmah na koncertu...al idemmmmyes!!!
Brzo ce taj 7.3.!!!!! Jedva cekam,covjece...

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Sinoc nisam nigdje bila vani...trebali smo ici nekam,ali nismo bili nesto pri novcima,pa nam se nije isplatilo...
Na kraju smo otisli kod mene...zujo
Zajebavali se cijelu noc,i oko 7 ujutro se razisli... Kuca mi je okrenuta naopacke,al sta ces... isplati se...

Odlucih promjeniti pozadinu,ona mi se nekako nije svidala...
To meni po raspolozenju ide... jos cu ja puno puta promjenit... smijeh





- 16:20 - ...spasi me od tuge... (6) - ...nema promene... - #

ponedjeljak, 12.02.2007.

Devojacko ludilo :o)

Sjetih se da je Valentinovo jos malo...MySpace

S. Valentine images


Svi su tak zaludeni tim danom,da ono... Po gradu sama srceka,sve crveno... Recenica koju cujem 20 puta na dan je; "Kaj da kupim decku za Valentinovo?" NISTA!!! Ko da su zasluzili nesto... Al dobro sta ces,ljudi su zaljubljeni... ili slijepi... ili obadvoje... rofl! Zajebavam se... Ma nek ljudi uzivaju... I ja bi da imam nekog!nut
Jedini poklon koji sam dobila za Valentinovo je bio medek sa ruzom od jednog decka prije 2 godine!
Jako sam mu zahvalna,na maloj paznji,a i jos uvijek cuvam taj poklon ko oko u glavi...cerek
Kak sam krenula sa tom ljubavi,za par godina ak vidite ovu tetu na cesti-to sam ja... smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

Ahhh...doci ce i moje vrijeme...
U subotu smo konacno bili kompletni vani... Dobro,ne bas kompletni jer jedini nije bio ON,
al uglavnom bili su meni malo vazniji ljudi od njega...on bi ionako pokvario sve! No...
Bas nam je bilo lijepo... zujo Nismo nigdje posebno isli,al glavno da je bilo narodnjaka!
Uvijek je netko nadrkan jer se nemremo dogovorit kam cemo,al ovaj puta to nisam bila ja yes
Raspolozila me moja najveca ljubaf na svijetu,ukratko izmedu ostalog i-moj najbolji frend...
Jos kad su pocele rijeci pjesme; "A secas li se lepi grome moj,nekada je tlo pod nama pucalo,srce je u srcu kucalo,ma reci gde je zapelo. Secas li se lepi grome moj,pila sam ti kisu sa ramena,jos sam tvoja munja oganj tvoj,udari opet grome moj!" (udarit ce,udarit smijeh)
Ma tog covjeka volim najvise na svijetu!! Sve bi dala za njega...
Frendovi od malih nogu,prosli sve i svasta,sad smo shvatili neke stvari,i to nas drzi vec dugo... ali nikako nesto konkretno...
Zaljubljeni?? Nismo...samo se volimo malo vise nego sto bi mozda trebali naughtycerekkiss
Haha,majkoooo (tAjNe JeDnE wJeShTiCe) ne trebaju mi sad tvoji komentariii... blablanutsmijeh
Puseeeekkkk.... cerek

LEPI GROME MOJ

Bio si moja nevinost i greh, moja trema
na usnama od suza krvav trag
kad god te nema

Večiti strah i moje ludilo
da l' odlaziš il' ipak ostaješ
sad je sve, sve između nas
samo hoces nećeš

A secaš li se, lepi grome moj
nekada je tlo pod nama pucalo
srce je u srcu kucalo
ma, reci gde je zapelo

Secaš li se, lepi grome moj
pila sam ti kišu sa ramena
jos sam tvoja munja, oganj tvoj
udari opet, grome moj

Bio si moj oslonac i pad, ono ime
koje sam zvala kada ceo svet zaboravi me

Evo, zapeni more, zapeni sve u meni
a ti i ja ko dva maslačka
sto se vrte u istoj peni
sto ih vuče na dno








- 17:29 - ...spasi me od tuge... (10) - ...nema promene... - #

subota, 03.02.2007.

Strpljenja malo,evo me.... :)

Vidim da se svi otimaju za mojim blogom,ostavljaju urnebesni broj komentara,i pitaju se "Pa gdje je ta Maja?" nut
Ovaj tjedan je prosao kao i svaki drugi,nista posebnoga...sama dosada!
Opet sam ljuta na cijeli svijet,puknulo me nesto...
Jucer nisam mislila ici nikamo,ali kak se kaze "Tesko zabu u vodu naterat"...
Nazvao me frend da se nademo,pa smo otisli do "M"-a,i tamo sreli ostalo drustvo... Ne vidim bas cesto ovog jednog frenda,a svaki put kad se vidimo-prvo pitanje mu je "Di ti je decko? Zasto tako lijepa cura nema decka?" Samo se lijepo nasmijah,a u glavi mi se vrti pjesmica "Zasto cura sedi sama"!
I tako mi nastavili pricati o svemu i svacemu,kad eto frendica zove da ce doci po mene da idemo vanka sa neka njena 2 frenda... Nisam inace za neka nova drustva,al reko idem,nemam sta izgubiti....
I tako se ja otisla doma spremiti,dosla ona po mene i na Crnomercu nas docekao veliki crni auto presvucen cijeli u kozu...
Nisam nista drugo ni ocekivala od njenih "prijatelja"! Ne volim ja izlaziti s njom,bas zbog toga sto (priznala ona to ili ne) samo gleda ko ima bolji auto...Super je ona cura,al ja nisam navikla se vozit u takvim autima a iskreno niti ne zelim... Mozda sam zatucana,al ne trebaju mi takvi auti,i siptari da me voze u njima...
Zavrsili smo u nekom pubu,usli unutra upoznali se sa ostalim ljudima (svi celavi,boga ti...i ni vise ni manje svi zlatari lud) i nije proslo ni deset minuta odmah sam rekla Ani da necu dugo ostat,nek me voze doma... Barem 5 puta sam zvala ove svoje iz kvarta,da im kazem da se mozda i nademo kasnije,no medutim mi smo krenuli doma oko pola 2,a moji iz kvarta zalutali u centru,a meni se nije dalo traziti ove likove da me voze okolo,pa sam se tako ja zaputila u svoje malo selosmijeh!
Ujutro su mi bile pripreme,a u ovom trenutku bi trebala biti na svojoj utakmicihrvatska,al javila sam treneru da necu vjerojatno doci radi priprema,a na kraju nisam ni na jedno ni na drugo otisla...wink
Sada odoh napokoooonnn pospremit sobu,jer pitaj Boga ko sve zivi samnom tamo,a da ni ne znam rofl!
Mozda decki dodu k meni veceras cugat,ak ne smislimo nesto pametno...a mozda i ostanem doma soliratdead!
Luv ya...cerek
kissmah

Zasto cura sedi sama
Zasto mala sedi sama
zato, zato sto ga voli
ona voli, on je presao

On je vetar u mojoj glavi
cas me przi, cas me hladi
neka hladi, neka przi
sve ce srce da izdrzi
jer on, on je zvezda sto i danju sja
i odgovor zna

Zasto cura sedi sama
kad joj dragi nije dosao
zasto kad je tako lepa
nema ko joj ne bi prisao

Zasto mala sedi sama
zasto kad joj nije dosao
zato, zato sto ga voli
ona voli, on je presao

On je leptir u mojoj kosi
cas odleti cas doleti
neka ide neka leti
vrati ce se kad se seti
jer on, on je zvezda sto i danju sja
i odgovor zna

Image Hosted by ImageShack.us




- 13:50 - ...spasi me od tuge... (7) - ...nema promene... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0