ponedjeljak, 25.06.2007.

Ruka u ruci,zelja u zelji... opet smo vise nego prijatelji...

Sad bi mi trebao onaj naslov; Jos jedna greska srca,i opet prica ista...

Opet sam to napravila...
Opet...
Iako sam rekla da necu vise...
Samo sebe mucim...
Al nije mi bilo pomoci...
Ni meni,a ni njemu...

Nesto je jace od nas...

Ono nista iz proslog posta se pretvorilo u nesto. Opet sam luda,i ne znam kuda sa sobom...

Svaki dan provodenja sa njim me unistava... Svaki dan ga gledat i pravit se hladna.
Njegovo stipkanje,saputanje i ostale slatke forice...

Svaki dan sam jedva cekala da dodem doma,samo da lupam glavom o zid i cestitam samoj sebi na prvo osvojenom mjestu za glumu!
Izdrzala sam 3 tjedna tako... nemam kvrgu na glavi,nebojte se wink
Mislite da je skuzio da sam drugacija?? Ne znam...

Znate onu pjesmu; Alkohol u venama,prepreke sve rusi...
Ne?? Uglavnom...

Tako je bilo u subotu... Alkohol je srusio sve prepreke...

Image Hosted by ImageShack.us


Necu glumit,bila sam sretna ko nitko...

Dogovarali smo se za jedan tulum cijeli dan... Ja se nasla sa frendom u bircu i krenuli mi sa pivama,malo da se zagrijemo... Nisam htjela bas ic na taj tulum,jer me pocela opet prat ona ljubomora; Kolko ce tamo cura biti? Sta ako M nade neku novu? Tipicna luda ljubomora...moja i samo moja...puknucu

Stigli mi na tulum,M je vec bio tamo... Odmah je nabacio osmjeh od uha do uha,i rekao da sjednem kraj njega. Sjedili smo svi za stolom, ja sam samo promatrala jos ovih par cura sta su dosle... Bila je jedna bivsa od M,al ona nije ni rijec progovorila sa njim... Cudna je cura,al ok...

Vec spomenuta u proslom postu,konobarica iz kvarta-bivsa cura od ovog sta je radio tulum,a i M je mutio nesto sa njom davnooo prije.... da,i ona je bila... Svom srecom,sa njom sam si super pa smo cijelo vrijeme bile skupa na tulumu,tracale,zajebavale se itd...
Pazila sam cijelo vrijeme da se M ne priblizi njoj,ali nije uspjeo... Jebi ga,ja i moja ljubomora! Ubit ce me jednom...
Zavrsila je opet sa bivsim,i ubrzo otisla spavat jer je radila ujutro...

Vec prije ponoci sam bila mrtva od onog silnog alkohola...

Nas 7-8 je prezivjelo noc... M i ja smo cijelo vrijeme plesali,zajebavali se,pjevali itd. Odjednom smo se primili za ruke,i nestali... Zakljucao je vrata i rekao; Maja... ne mogu vise izdrzat! i poljubio me...

Nisam mogla nista drugo nego mu uzvratit...

Ubrzo smo se skulirali,i izasli van medu ljude... S obzirom na to kak smo svi izgledali,nebih bas rekla da smo bili ljudismijeh
Uglavnom,nastavili smo s tulumom... plesanje,cuganje,ludiranje...ono,oubicajeno...

Rekla sam M da ide doma dok idu decki,da nebi kasnije sam isao onakav...
Cula sam da je nesto rekao,al nisam skuzila sta...
Pitao me; Jel moze??
Ja; Sta jel moze?
On; Pa cula si... Ajde!
Ja; Nisam,da ponovi...ozbiljno ti kazem,nisam!
On; Hoces molim te ic spavat kod mene?

...........................................................................................

Tu mi je bila mala stanka u mozgu...! Nisam znala sta da kazem...
Odmah mi je proletilo kroz glavu; Daj,kaj si luda Maja? Reci ne...!
Mutavo sam ga gledala,a on mene jos mutavije jer mu nista nije bilo jasno...

Ja; OK,idem... i poljubim ga
On; Ok,ajd zamoli C nek nas odfura da ne trebamo pjeske ovakvi...

Znao je da je "tetka iz Australije" opet samnom,al je rekao da nema veze...samo da idem kod njega!

Idem s njim prema autu,i opet mi prolaze glasovi kroz glavu...
Jel se to i vama desava,il je meni alkohol stvarno naskodio???

Vec je 5 ujutro bilo kad smo dosli kod njega... Malo smo lezali u krevetu,i ubrzo zaspali...
Probudila me zvonjava mobitela,stari zove u pola 14 da vidi jel cu doc na rucak. "Necu tata,znas da sam na dijeti!"smijeh
Pogledala sam M,vidjela da spava ko top... Nisam ga htjela buditi,obukla sam se i otisla k njegovoj staroj i seki u boravak... Klinci (buraz i seka) su bili tak sretni sta me vide nakon 3 tjedna. I ja sam jedva cekala da ih vidim i izljubim...
Malo sam se sredila u kupaoni, i krenula domeka...

Po putu sam si razmisljala o svemu... doslo mi je da mu posaljem poruku i da mu kazem da ne mogu vise...Da mi se neda navlaciti vise...
Ali nisam... nemam snage mu to rec... hocu ga imat barem ovako,ako ne mogu drugacije.

Cudo moje
sta je to u mojoj krvi
da promenim ih stotinu
svaki put si meni prvi


Pricala sam sa frendom kod kojeg smo bili,i sa tom njegovom bivsom...kad sam vidjela da se ljube i svaki cas nestaju na "pola sata" sam im rekla da me zivciraju,zasto su uopce prekinuli ako se ovako ponasaju. Onda mi je on rekao da se zeli izludirat malo,i probat malo ostale cure. Al da on nju voli,i zna da ce biti zajedno svejedno...kad-tad...

Znam da i M zeli ludirat malo,al s kim ce zavrsit na kraju...ne znam...
Za sada,uvijek zavrsi samnom... a za kasnije cemo vidjet...

Ufffff.... a jesam luda...
Luda od ljubavi...


APDEJTnut;
Samo da se pohvalim ukratko... Ja rijesila maturu!!! Gotovo je,napokon!!!thumbup







- 19:23 - ...spasi me od tuge... (49) - ...nema promene... - #

ponedjeljak, 18.06.2007.

°°°S pogresnim pravog cekam°°°...eh,prijatelju moj...

Ufff... Znam da sam krenula sa nekom namjerom pisat post al mi je zvonio telefon i eto-zaboravih....wink Uglavnom....

Nisam se vidjela sa deckima cijeli onaj tjedan,falili su mi jako al eto... uspjela sam i bez njih!

U petak se frend vratio sa mora,i odmah me zvao da izadem van. Mislila sam si da ne idem jer sam cak 6 dana bila bez njih pa mogu i jos,al opet si razmisljam ipak je petak a ja naravno nemam nista isplanirano jer sam uvijek s njima pa rekoh ajde idem se nac s njima.

Dosao frend po mene a sa njim M. Izasao iz auta da ja mogu uci,a ja cijelo vrijeme gledala ovog frenda ko foll da vidim kakvu je boju dobio (jebe se meni za njegovu boju) a M me gleda i kaze; Kaze se BOK Maja!

Rekoh mu; Bok! al se nisam ni okrenula da ga pogledam.

Image Hosted by ImageShack.us

Bili kod frenda cijelo vrijeme i normalno pricali svi sa svima,pa tako i M i ja. Odmah prvo pitanje kad sam dosla je bilo da zasto se nisam nista javljala ovih dana. "Ma imala sam neke stvari za obaviti pa..." a u sebi mislim "Joj Maja kako ga seres"

Ok su svi bili raspolozeni, M pogotovo... Cijelo vrijeme se zajebavao samnom,zvao me svaki cas da budem s njima u kuhinji (kartali su belu,a ja naravno to ne znam kartatrolleyes),krenuo me malo stipkat i te njegove fore al sam mu rekla; "Daj M,sredi se i ne stipaj me!"

a u sebi mislim...............hehe,ni ne trebam vam govorit yes

Bas mi je lijepo bilo s njima,do 5 ujutro smo bili tamo i kad sam dosla domeka nisam vise ni mogla spavat. Sjedila sam sa starim i s jednim deckom sta s njim radi do 6 ujutro za stolom,po kompu trkljala malo,malo se dopisivala sa M (nista posebno,par poruka razmjenili) i krenula spavati.

Frend me probudio u 12 da idemo nekamo,al dok se ja dignem,kosu operemwink,nasminkam,spremim i sve vec je pola 3.
Tak negdje dosli oni po mene,bez M... Kasnije mi je poslao poruku da mu posudim nesto novaca,pa sam rekla deckima da odemo po njega pa da mu dam i novceke usput.

Otisli smo svi k meni,a decki trebali nekamo otici na kratko pa da ih ja i M (M i jasmijeh) pricekamo kod mene. Vidjela ja da se i buraz sprema ic s njima,sto znaci da bi M i ja trebali ostat sami u cijeloj kuci,a lijepo sam rekla da ne zelim vise nista s njim (tj zelim,al ne mogu) pa smo se slozili da bi mogli otici na pivicu njih pricekat.

Bili smo na cugi cuku i pol,pricali o svemu,zajebavali se a nijednom spomenuli nas. Jesmo ustvari... on je spomenuo,al sam se ja samo nasmijala na to i promjenila temu.
Znam sta bi bilo da smo ostali kod mene,i on je s time i potvrdio...

Image Hosted by ImageShack.us

Ufffff... kako sam ponosna na sebe,hehe.

Kasnije smo otisli na rodendan kod frenda... ja zapravo nisam htjela jer sam odmah pomislila da cu tamo umrijet od ljubomore-nove cure i tako to...znam kakav je M u takvim stvarima,al rekoh idem...pa sta me boli briga? Ionako sam se sjetila da mi je bivsi tamo (ne onaj koji je s drocom,vec drugi) a M inace pizdi na njega,zove ga kretenom...

Dosli mi tamo,ono sve neki mracnjaci,darkeri sta li vec...Ok bilo je i par normalnih,neke malo manje slatke neke ok al ono... Nas 10ak se zatvorilo u jednu prostoriju i cugali (9 deckiju i Maja,hehe ko i uvijeknut)! Nakon 2 sata mi rekli da idemo,a M kaze da se njemu pije pa da ce on ostat.

Inace bi poludila u sebi,i bila ljubomorna,al ovaj puta nista...
Nista....
Nikakva ljubomora...
Nista....
Vidjela jos neke nove curice,slatke onako...
Al opet nista...
Rekla sam da se trebam maknut od njega,i to radim...
Nista od ljubomore...
Nista od ludenja radi kretena...
Nista...

Hehe...kak je lijepo govoriti Nista!

E sad bi vam najrade stavila slikicu od M i mene al ne smijem.
Neki ljudi sa msn-a su je vidjeli cerek al na blog ju necu stavljat...

I tako,jos da spomenem da sam na dijeti od danas... Moram malo,ljeto je pred menom a moja mala skembica je jos tunut. Vjezbat cu ja,al se bolje osjecam kad malo jedem ili ti ga uopce ne jedemsmijeh!

Cijeli dan slusam dvije pjesme od Cece... Obadvije me podsjecaju na M! Ipak,odlucih vam staviti samo jednu a to je;

Jednom si to radio
Uradices isto ponovo
Nemoj mi prici
Jer znam da ces otici
Jer ko jedanput ode
Ne ume bez slobode

Takav si od kad te znam
Adresa ti je lutanje
Nemoj mi prici
Kajanje nije zanimanje
Kog vatra umori
Kisa ne izgori

Odlazi da ne dozivim
Ono sto predosecam
Jer da prezivim necu moci znam

Tesko li je kad si sam
Tesko li je kad si sam, sam, sam
Ostavljene boli sram

Ne menja se tek tako
Ko je do juce plakao
Nemoj mi prici
Jer znam da ces otici
Jer ko jedanput ode
Ne ume bez slobode

Odlazi da ne dozivim
Ono sto predosecam
Jer da prezivim necu moci znam

Tesko li je kad si sam
Tesko li je kad si sam, sam, sam
Ostavljene boli sram


Image Hosted by ImageShack.us

Druga je Ja jos spavam u tvojoj majici ...

Nesto sam bolje raspolozena ovih dana,smijem se i sve.
Ali opet kad sam sama sjetim se svega,i maska koju nosim preko dana padne...

Lijepo sam raspolozena,zar ne?? Dobro glumim...
Nadam se da necu dobiti grceve od laznih osmjeha...

Pozdravcek...kiss


- 14:29 - ...spasi me od tuge... (40) - ...nema promene... - #

ponedjeljak, 11.06.2007.

:::Jos jedna greška srca,i opet priča ista:::

Ne shvacam...

Zar je stvarno moralo mene zadesiti??

Zar sam stvarno ja ta koja mora zivjeti ovako??
Kraljica suza...

Prosli petak smo otisli po M na kolodvor... Bila sam sretna sto se vratio i sta moze biti s nama...
Otisli smo k meni u stan na cugu...
Decki su otisli, M je ostao spavat... jedva sam cekala da ostanemo sami
Kad smo se legli u krevet,zagrlio me,poljubio i reko; "Jebes vojsku,jebes sve"
Bila sam sretna ko malo dijete sta je samnom...

Ujutro me probudila poruka od njegove majke da joj bon posaljemo,pa sam njega probudila da se zaleti do kioska.
meni se nije dalo pomaknutsmijeh

Kasnije su dosli ostali k nama,a M i frend su otisli na 20 min sredit nesto (znam ja sta,al nije za javnostdead)
Nije ih bilo 3 sata...
Poludila sam cekajuci...
Nisam sama cekala,al sam sama ludila...
Cijelo vrijeme sam mislila da se otisao naci s malom drocom...
Da,da... S drocom od mog bivseg (vidis,i to su ti prijatelji). Ima nesto medu njima,to znam 100%... Stalno ju brani kad se kaze protiv nje,a u ostalom uvijek su si bili ok i kad smo u skolu isli... Jos sam i neke sumnjive poruke procitala kod njega u mobu. Poludila sam,al sam sutila... i dan danas sutim... Ako joj nije bed imat 2 decka,onda joj nije bed ni jos jednog uhvatit. A znam da je M jos manji bed zajebat si frenda (mog bivseg)jer sam ja njega prevarila s M,i sutili smo cijelo vrijeme o tome...I dan danas bivsi ne zna nista o tome.Al pizdio je na M...

Vratili su se konacno natrag,malo bili u stanu i otisli na cugu u blizini. M i ja se cijelo vrijeme drzali za ruke,ljubili,majke mi ko da smo zajedno godinama (hehe,to nam je i konobar u Sinju rekao kad nas je vidio)namcor. Dosli natrag u stan,i isli kupiti on i ja na kiosk cugu,kad njemu zvoni mobitel i zove ga ni vise ni manje moj bivsi. Pita jel moze doc k nama u stan. Ja reko nek dode,al bez droce.

Dosao on k nama,zezali se malo,cugali i bivsi brzo otisao,a u tom trenu kad je on odlazio sam vidjela da M salje nekome poruke. Pocela sam zivcaniti,al nisam nista htjela govoriti,tako da si je M valjda zabrijao da zivcanim zbog bivseg i odjednom ga je nesto puknulo pa je i on poceo histerizirat,i vice da hoce doma da ne moze izdrzat vise. Lupao sa sakama u zid,prolupao skroz!! Ja ga odvedem u sobu da vidim sta mu se desava jer to nije bilo normalno zivcanjenje...nemrem opisat kak je bio zivcan.
Samo mi je govorio; "Ne mogu Maja vise,puko sam,idem doma." Ja ga pokusavam smirit,al nista. Odjednom sam ga samo zagrlila,i kak sam ga zagrlila tako me cvrsto primio da sam mislila da ce mi kosti puknut. Stisce me k sebi ko da cu nekamo pobjeci... I tako par puta.
Legao se u dnevnom boravku na kauc,i ja ga cijelo vrijeme gledam...vec su mi suze isle na oci koliko me iznervirao... Onako ko malo dijete digne glavu,pogleda me,digne se i ode u krevet.

Nisam htjela ici za njim,htjela sam da se malo smiri jer sam pomislila da sam ja kriva nesto. Jos uvijek ne znam sta je to bilo i nije mi jasno radi cega. Jel radi mene,ili mu droca nije odgovorila na poruke.
Ujutro je sve bilo normalno kad smo se probudili...
Normalno ko inace kad smo svi skupa... Samnom nista nije bilo. Jer od te nedjelje me nije ni pogledao,niti poruku poslao. Jos ima neke bahate ispade,ne znam sta se desava.

Neki dan se secem po terminalu sa frendicom,i na koga naletim???? Na drocu i M... secu se...
A kaj je najgore brijem da me M i vidio a nije pozdravio. Ja sam se pravila da ih ne vidim i prosla kraj njih.
Joj,tako sam luda bila. Bivsi me prevari s njom,i ostane s njom. Sad M petlja samnom,a nalazi se s njom. Ne nalaze se samo radi cuge,nema sanse. Znam kakva je ona,a najbolje znam i kakav je on. Da bivsi sazna da ga ona i sa M vara,poludio bi. Al opet sam ja ona stara dobrica,pa cu sutit i necu se petljati,nek uzivaju a sebe zatvoriti u sobu i plakati.

Image Hosted by ImageShack.us

Tu vecer sam se vidjela sa M i deckima,al sam sutila o tome da sam ga vidjela sam "princezicom"... Svaki cas me nesto ispitivao,govorio,trazio,a ni jednom mu nisam odgovorila,niti ga pogledala u oci. Hladnokrvna skroz...
Vec par dana ne pricamo normalno,umirem... Danas me cak pitao da zasto sam tako bahata u zadnje vrijeme?? "Kakav si ti prema meni takva sam ja prema tebi" rekoh,a on se samo nasmijao na to i odmahnuo glavom.

Sama sam odlucila da ne zelim vise nastaviti sa time. Normalno sjedimo svi za stolom,tu i tamo progovorimo par rijeci al nije to ko prije.
Ne zelim,i nemam snage prozivjeti s njim ono sto sam prozivjela i sa bivsim...a ista droca igra glavnu ulogu otimacice. Prokleta kuja... Nikome u zivotu inace ne zelim zlo,majke mi... Al njoj zelim sva zala ovog svijeta,jer je stvarno zasluzila.

Sad sam dosla doma,bila sam sa deckima kod frenda... M je cijelo vrijeme bio bahat. Onako,nije bahat-sve iz zajebancije al ipak pretjerano. Samo sam se digla i otisla doma. Frend me vozio i cijelo vrijeme sam sutila u autu,samo su mi suze isle na oci. Jos kad sam se sjetila kad smo bili u kaficu,kak je kad je isao na wc navlacio ovu frendicu sta radi tamo (a oni su prije muljali nesto).... Sutra bi trebala na kafu sa njom,al ona ne zna nista o meni i njemu pa...mozda i izvucem koju recenicu od nje,ako mulja nesto i s njom.

Od kad sam vidjela njega i drocu kak se secu,bilo mi je jasno sve,i sve sumnje je potvrdio s time.

Ne zelim vise nista s njim,jer ne mogu izdrzat opet istu pricu.Opet decko do kojeg mi je stalo vise od svega,i opet ista mala plava droca koja me odvojila i od bivseg.
Ne zelim biti njegova joker karta,koju ce imat kad god se njemu sprdne. To nek mu mala droca bude,ja nemogu...

Sama cu,kad moram zbog tebe plakat cu,
a ti neces vidjeti suze moje ljubavi.
Sama cu,al jaka zbog sebe ostat cu
jer uvijek kad zavolim ovo srce potrosim.


Vise nisam toliko sretna sto se vratio iz vojske. Sada bi najrade da ode natrag dolje...

Image Hosted by ImageShack.us

Nemogu opisati koliko se jadno osjecam,samo mi suze idu kad se sjetim svega sta mi se desava. Ne vjerujem vise nikome... Umorna sam vec od toga da se izigrava budala od mene.
Cim nesto pokusa,poljubit me i slicno-odmah cu mu rec da si ide navlaciti plavusicu-princezicu a mene neka ostavi na miru. Meni ne treba zivciranje radi nje. Opet...
Vise od svega ga volim,al se dat zajebavat ne zelim...
Svaki dan se vidim s njim,i pokusavam biti sto normalnija... Svaki cas mi dode da ga zagrlim,poljubim,al mi se pojavi glasic u glavi koji mi kaze da ne budem naivna glupaca...i onda odustanempuknucu!

Htjela bih se maknut od njega,od drustva,od svega vezanog za njih. A mislim da cu to i napraviti ovaj tjedan. Svaki dan se vidim s njima,po cijele dane i noci smo zajedno i super mi je i sve,al u zadnje vrijeme se nesto cudno desava,i hocu se maknut malo od svega da mi prode taj kaos u glavi.

Jel sam ja zasluzila ovako zivjeti ili sta? Ne kuzim... Nista dobrog mi se ne desava...

Na mnostvo prezira sam se spotakla i pala
jos jedan rez novost mi nije pa sam ustala
okrenula se nisam ni da te pogledam
da me vrag ne potera,da s tobom krenem iznova

Od zelja umorna da budem voljena
s tobom raskidam
u srce olovo da me je pogodilo
ja bih prezivela,ja bih prezivela

U moru tvojih hirova sam se gusila
jos jedna laz,na lazi navikla pa produzila
okrenula se nisam ni da te pogledam
da me vrag ne potera,da s tobom krenem iznova


Vratila vam se Kraljica Suza,punih ociju suza... kao nekada
Pozdrav ostavljam....






- 16:32 - ...spasi me od tuge... (41) - ...nema promene... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0