...savršen život...
30.04.2009.

STOP!

Jedan dan voljeti, drugi dan to poricati.
Biti ... pa ne biti ...
Čekati ... pa otići ...
Vjerovati ... izgubiti vjeru ...
Osvojiti nečije srce ... pa neznati što s njim ...

Takvi mi ljudi naprosto nisu jasni ... " glume" da im je stalo ... da te vole ... da bi sve napravili za tebe ... da su uvijek tu ... da će ti uvijek štititi leđa ... da će biti pored tebe ... bez obzira na sve ...

A kasnije... kao da sve te riječi nestaju ... jedna po jedna ... za redom ... kao domino ...

I onda se nekad pitam ... čemu ta sva pusta obećanja bez kraja... kada ih niti nemaju namjeru ispuniti??
Čemu svo to vrijeme provedeno uzalud... ako je krajnji ishod sasvim drugačije zamišljen....? Čemu? Čemuuu?
Photobucket

Čemu nekome stvarati ranu ... koju nemamo namjeru izbrisati???

Zašto ljudi to čine jedni drugima? Život je samo jedan . Treba ga iskoristiti što bolje... i sa osobama koje zaista voliš ... no, kako znati koga zaista tvoje srce želi ako se osobe poput malorpije navedenih pretvaraju u nešto što nemogu biti .... a ponajviše u osobe koje su iskoristile naše povjerenje... iskoristile osjećaj da se s njima osjećamo ugodno ...iskoristile taj osjećaj da se radujemmo svakom novom susretu ....

U takve se osobe pretvaraju ... a mislim da na ovom svijetu imamo previše takvih...

I zato... svi VI ... svi koji ovo čitate...
protudite se biti što bolji jedni prema drugima ... potrudite se voljeti svim srcem ... i cijelo vrijeme ... a ne se samo pretvarati ... pretvarati u nekog ko niste...
takvi nam ne trebaju... jel se slažete? :)

Pusa i pozdrav

21:42 , Komentiraj { 16 } Print
23.04.2009.


Hihi ... Here I am,... again xDD

Naime, javljam Vam se sa lijepim, jako lijepim vijestima....
Photobucket
Pa, što reći osim da sam zaista presretna ... i inače, ali posebno u zadnje vrijeme zahvaljujući nekoliko osoba... osoba koje su me toliko iznenadile ... u dobrom smislu ...

Koje toliko zrače jednom pozitivnom energijom ... nekim sjajem koji vidim kad su takve osobe u pitanju.

Zbog takvih sam presretna... jer su me oduševili... pogotovo jučeeer...
Naime, da Vas malo uputim... dogodila se jedna predivna situacija ... s jednom osobom... koja ima posebnu energiju koja mi baš paše. Skroz.

I dugo nismo razgovarali.. baš ono ... stali, pričali i slično. I jučer, sam imala priliku to nadoknaditi. :))

Bilo je baš ... hmm... G E N I J A L N O
I zaista shvaćam konačno neke stvari .. konaaačnoo... konačno znam da ovaj put nisam pogriješila ... kao 2345858 puta do sada -.-' xD

Pa eto, do su bile, ajmo reći, novosti...

A što ima kod Vas?
Puno Vas voli T.

10:18 , Komentiraj { 15 } Print
16.04.2009.

Pitanjce prije spavanja :)

Pitanje za razmišljanje.
Eto, odlučila sam se prije spavanja obratiti Vama... i postaviti jedno toliko jednostavno pitanje koje s druge strane... ne djeluje toliko jednostavno ...


Kad biste od doktora saznali da Vam je ostalo malo vremena za život imali biste mogućnost činiti i živjeti kao do sada ili promjeniti neke stvari. Moje pitanje je zašto te stvari ne mijenjamo dok smo potpuno zdravi?

O ovome će barem biti diskusije ;)

Laka noć



21:46 , Komentiraj { 21 } Print
15.04.2009.

Ljubav...

Photobucket

Naučiti disati isti zrak s nekime .... biti spreman na tisuće malih i velikih kompromisa i uspijeti prijeći preko nekih stvari koje su Vas koštale i suza i vremena, zasigurno nije jednostavno. nono

Nekima ta tzv. sposobnost dođe s iskustvom, nekima s godinama i neprospavanim noćima, a nekima jednostavno nikada neće postati jasno da je ljubav rezultat dobre procjene, žrtve i ulaganja.

Apsolutna sreća, ne postoji... ona te posjećuje kako bi te podsjetila da su svi teški trenutci vrijedni minute ili sata kad te je posjetila.

Ako nekoga zaista voliš, i ako tvoje srce kuca za nečijim osmijeh, srećom i zagrljajem, onda za Tebe svaki dan ima više smisla.

Jedno je sigurno....pravu i iskrenu ljubav svatko može prepoznati, a na nama je kasnije da odlučimo što i sami želimo s njom....cerek

Ljubav... o njoj se ne priča, ne planira se... ona se jednostavno događa.
Onaj koji voli, vjeruje i u nemoguće... <3

Puno Vas sve voli T.

14:11 , Komentiraj { 12 } Print
13.04.2009.

... xD

Evo, javljam Vam se opet. S novim postom ... xD a nego s čim bi drugim?

Naime, tema ovog posta je neovisnost ali i prijateljstvo. Danas zaista ima mnogo ljudi koji će ti " bezuvjetno" pružiti ruku, a kasnije upirati prstom u tebe i očekivati zahvale ili nešto zauzvrat za stvari u kojima su ti pomogli.
Od takvih ljudi koji naplaćuju svoju naizgled dobronamjernu želju bježim glavom bez obzira xD.

Poznajem nekoliko osoba za koje su riječi maloprije navedene posve nepoznate. Oni su uvijek tu. Uvijek spremni pomoći, podržati te, dati ti snage za stvari u kojima trebaš biti psihički, a bogme i fizički spreman.
Takvima se divim. Jer na takve svi uvijek računaju. Ako nitko drugi, barem ja xD.


Baš sam neki dan pričala s prijateljicom, koja je bila u nekakvoj vrsti depresije, pa smo ju ja i jedan dečko izvlačili iz beda.
Na kraju cijele priče shvatili smo ( svi) da uvijek treba pored sebe imati prijatelje koji će biti TU kad ih najviše zatrebaš i kad ti je najteže.

Pomoći nekome da se bolje osjeća ili možda samo saslušati probleme svojeg prijatelje, nikome nebi trebao biti problem :)
Bar ne ako si zaista PRIJATELJ.

Ja imam 2 najbolje prijateljice i jednog najboljeg prijatelja.. Koje su stvarno najbolje. Uvijek tu. I još pogotovo kad nekom trebam iznjesti svoje probleme... hihih ... ja ko neka baba ... a one me pažljivo slušaju. I to treba pretrpjeti. xD.

Zato, trudite se biti što bolji prijatelji !
Pusa do idućeg posta.




20:50 , Komentiraj { 9 } Print
07.04.2009.

need Your advice :)

Pa evo mene ... opet ...
hmm ... a tko bi drugi? xD

Evo, prošli put sam se malo opustila no sad mogu reći da prelazim na ozbiljnije teme ...
Naime, riječ je više o nekim problemima današnjice, s kojom si nažalost često susrećemo :((

Pa, eto kako bih počela a da Vam sve ukratko objasnim?
Naime, riječ je o jednoj curi koju nebih imenovala ... ona je, ajmo reći popularnija među curama.
No, želi se konstantno isticati ... i biti prva ... i najbolja ... i najlijepša ... i naj naj naj .... :S :s

Jednostavno rećeno, a opet bitno za napomenuti i bitno za uzeti u obzir jest da ju život nije uvijek mazio.
Imala je teškim situacija, na koje se neki sprdavaju, i zbijaju šale a ona samo prijeđe preko njih.
Ona naime NE IDE samnom u razred...

Evo, sad ste uktatko upoznali tu curu, barrem kroz nekoliko opisa.
Hmmm... no, problem je u tome što neke moje prijateljice uvijek dobacuju neke komentare koji ja mislim, nisu zaista potrebni.
Ona počne sa svađom, pa se svi nadvikuju, pa se sv deru, i onda nastupaam ja xD
Predsjednica razreda ... hihi... kak sam samo skormna.

Treba tu gomilu rastaviti, smiriti i onda sve lijepo pomiriti ... i što je najvažnije krenuti dalje....

Ali, ta cura kao da baš želi biti skandalozna cijelo vrijeme i svake iboge sekunde, i svako malo nastaju neke svađe i svađice, pa sve ono opet ispočetka što sam napisala u kojoj rečenici prije.
I tako, u krug.

Moje je mišljenje da bi jedostavno trebali katkad uzeti u obzir stvari koje su joj se događale u životu i što je sve prošla...
I onda shvaćam na neki način zbog čega se tako ponaša... alii pobogu zašto tooliko brzo mijenja raspoloženjaa .... malo je up, malo down... malo se smije, malo plače... malo se dere, malo jedva prozbori jednu riječ....

Zašto Vam to pišem?
Pa eto, svakim danom,.... to me već lagano živcira xD
Ona želi da joj budem prijateljica iako već ima zaista mnogo frendica, a ja neznam ... jer znaš ono ... s kim si takav si ....

To je moje pitanje za VAS.... moooliiim savjete...

Puno Vas voli T.

Photobucket


21:06 , Komentiraj { 9 } Print
03.04.2009.

Farma, dobra naša stara Farma ;))

Pa eto, prošle teme su bile " ozbiljnije" .... koliko toliko ... xD
No, sada se bacam na teme koje mogu svrstati pod: razbribrigu.

Eto, sigurna sam u jednu stvar ... gledali ste Farmu?

Najbolje mi je kad čujem ono tipaˇ: " Farmu nitko ne gleda ..." - a opet svi sve znaju.
Gledano sve skupa, ipak je to zabava i dobar način da se ismiješ ... :))

Mogli bi sad raspravljati kakav sadržaj nudi, i što se sve prikazuje ... no, ako netko ne želi gledati- NE MORA! ;))
Bar danas imamo mogućnost izbora da možemo raditi što želimo i što nas je volja .... čitati knjigu, prošetati se, ići u kino, pogledati predstavu u kazalištu, otići ranije u krpe, učiti, vježbati, pomoći nekome kome je to potrebno... ili možda najjednostavnije okrenuti neki drugi program.

Moram priznati da su me ove godine neki od Farmera ugodno iznenadili... a neki baš i ne -.-'.

Ali da me netko pita da kažem razlog zbog kojeg nekad voli okrenuti Novu TV i pogledati Farmu je iz nekih sasvim normalnih i razuminih motiva ... malo se nasmijati, zaboraviti na brige i opustiti mozak...

A ne radi kritiziranja kako netko izgleda ujutro bez šminke... ili koliko je netko stavio hrane na tanjur ... mislim da su to sasvim banalni razlozi koje je i besmisleno uopće navoditi ...
Iz tih motiva gledaju Farmu ljudi koji imaju zaista previše slobodnog vremena pa im je dosadno u životu .... xD

Pa eto dragi moji ... uživajte .... i opustite se uz Farmu, pa mi se javite s dojmovima ....

Bar će o ovoj temi biti rasprave i raznih dojmova.... Raspalite! ;)
Photobucket

Puno Vas voli T.

21:40 , Komentiraj { 17 } Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2010 (2)
Listopad 2009 (4)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A opisat ću ovo kao...


Ukratko? Ovo je mjesto na kojem ću pisati o svojim mišljenjima i stavovima :D Uživajte!







.Da mi je imati moc, da se pretvorim u noc, pa da vidim cijeli grad i saznam gdje si sad. Da ti se uvučem u snove i saznam kako se tvoja ljubav zove.

.Izmislit cu svijet ljepsi od svih, pretvorit cu tebe u najljepsi stih, ne dam da odes iz zivota mog, ti si moja sudbina, zapisao je BOG.

. Ako neko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime priznat cu mu da te voli vise od mene :) .

.Znam da si isti ko prije jos drhti ti ruka i srce ti lupa kad zoves me.




credits
Dizajn: SpeciaL DesigN - Kostur: duckdz.