Prijateljstvo iznad svega - ...savršen život... - Blog.hr
11.01.2009.

Prijateljstvo iznad svega

Da sam zagovornik toga da su zbilja rijetki oni koju su iskreni prijatelji, jesam.
Da sam zagovornik toga da nemsiješ nikad ljudima previše vjerovati, jesam, ali ipak, taj svoj stav ne pretvaram naj,naj,naj bolje u dio svog "djelovanja", pa se često znam sama prekoriti jer sam prerano dopustila da taj odnos pređe iz prve brzine na treću. Kasnije, pak sam prisiljenja naglo zakočiti čim mi alarm za intuiciju zazvoni jer se ispostavi da nije sve bajno onako kako se na početku činilo.

Prijateljstvo za mene ide u krajnost, kao najčešće i većina situacija na koje nemam utjecaja.
Takva sam ja. U većini se slučajeva previše vežem za osobu, i onda snosim posljedice. Zavolim ju onakva kakva je, jer se, najvjerojatnije slažemo u većini stvari, imamo slične stavove,...
No, pored tih svih divnih stvari, nekada ni ne primjetim " drugu" stranu osobe, koja će me na kraju krajeva, skupo koštati.

Odlučila sam više ne puštati svakoga blizu svog srca, a poslije se žaliti kao da to nije bila moja odluka.

Najčešće mi moji kažu da sam, u vezi toga, užasno komplicirana. Ali, nemogu si pomoći kad imam posebne kriterije za one koje pustim u svoje srce.
Mogu dopustiti neke sitne pogreškice, ali greške, koje su u mom sustavu vrijednosti kardinalne, natrag nema.nono

Ne postoji ništa, što se u mom slučaju može prepriječiti između osobe koju smatram svojim prijateljem, jer mi onda oni postanu kao brat, sestra, kao moja krv.

Jedino što tomu može konkurirati jednog dana jest obitelj koju stvoriš.naughtynaughty

Do odućeg posta:
Prijateljstvo iznad svega!
Čuvajte ga ako ga imate ( ono pravo)!

Photobucket

kiss
Zahvalna sam mojim curkama koje volim više nego bilo koje druge frendove i frendice....THNX.....vvnncs


I također sam zahvalna svom naj frendu jer uvijek ima razumijevanja za svakoga, u uvijek je tu kad a trebaš....THNX

Voljam vas ( kao frendove ofc. ) jer ste stvarno NAJ frendovi i frendice i uvijek ste iskreni samnom

Puno Vas voli T.
21:07 , Komentiraj { 7 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2010 (2)
Listopad 2009 (4)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A opisat ću ovo kao...


Ukratko? Ovo je mjesto na kojem ću pisati o svojim mišljenjima i stavovima :D Uživajte!







.Da mi je imati moc, da se pretvorim u noc, pa da vidim cijeli grad i saznam gdje si sad. Da ti se uvučem u snove i saznam kako se tvoja ljubav zove.

.Izmislit cu svijet ljepsi od svih, pretvorit cu tebe u najljepsi stih, ne dam da odes iz zivota mog, ti si moja sudbina, zapisao je BOG.

. Ako neko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime priznat cu mu da te voli vise od mene :) .

.Znam da si isti ko prije jos drhti ti ruka i srce ti lupa kad zoves me.




credits
Dizajn: SpeciaL DesigN - Kostur: duckdz.