...savršen život...
18.10.2007.

Srčeko

Svakome negdje duboko u duši kuca ono malo srce koja nam daje život. Odlučila sam
napisati ovaj post jer sam jela Milku( čokoladu) pa mi je nekako palo na pamet srce. Može biti čokoladno srce, licitarsko i još mnogo drugih. Ja sam jela neka ali neznam kako se zovu točno. Ova slika prikazuje... ma slika sama po sebi govori 1000 riječi. Ona može značiti da su to srca nekih nerazdvojnih prijatelja. Može i značiti da je to jedna obitelj na okupu ( mnogobrojna obitelj)
Ja obožavam srca... kada sam bila u vrtiću (davno prije) neki su jako čudno crtali srca, ali na zanimljiv način. Srca mogu predstavljati svašta a nemoraju ništa. Voljela bih da se sjetite svih
voljenih osoba koje poznajete i da im pošaljete neku poruku u znak da ste ih se sjetili. Pusica
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
11:22 , Komentiraj { 8 } Print
14.10.2007.

Repanje u dvorani Lisinski

Danas (14.10.) sam bila na smotri dječjeg stvaralaštva i moja točka je bila " rapanje". Kada smo imali generalnu probu učiteljica nam je predala jedne iskaznice bez kojih ne možemo ući kao izvođaći. Jedna cura iz razreda je to zaboravila ali to nije ono najbitnije.
Rekla je da je osoba koja ju je pratila imala tu njenu iskaznicu te da joj je zaboravila dati. Poslije su je neki pitali zašto nije podsjetila tu osobu a ona je odogovrila: " Žurila se. Moja seka je u bolnici, uopće joj nije odbro." crycry Tada je otišla u kut a svi osim nekih ( ne uključujući i mene)
su joj počeli postavljati ona glupa i dosadna pitanja.
Rekla sam im da ću im ja to objasniti pa su se svi okupili oko mene.
Objasnila sam im da je žalosna i da ako će je tako napadati s pitanjima neće joj biti ništa bolje. Kasnije se smirila i nadam se na tren ili dva zaboravila na to,
pa sam je pokušala nasmijati i uspijelo mi je.naughty
Kada smo nastupali događaji koji su bili u tijeku nisu je omeli u našem nastupu,
tako da je bila odlična. Evo ti bi bilo to dragi čitatelji.


P.S. Ne želim komentare tipa: Svrati do mene... kissich.
Molim vas nemojtemadmadmad

13:25 , Komentiraj { 8 } Print
05.10.2007.

Uživaj te dok ste mladi

Za one koju su sada u vezi s voljenom osobom a još k tome planiraju brak uskoro:

Pred vjenjčanje:
On :" Yes,to!! Konačno sam dočekao!"
Ona:" Hočeš da idem??"
On:" Ne niti sam na to pomislio!!"
Ona:" Da li me voliš??"
On:"Naravno."
Ona:" Jesi li me ikada prevario??"
On:"Ne, zašto uopće pitaš.?"
Ona:" Dali me želiš poljubiti?"
On:" Još kako!!"
Ona:" Dali me želiš udariti?"
On:" Nema šanse, nisam takav čovjek!"
Ona:" Mogu li ti vjerovati??"

I sad nakon vjenjčanja, pročitajte ovaj tekst od dole prema gore!!wavewavebelj



18:10 , Komentiraj { 32 } Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2010 (2)
Listopad 2009 (4)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A opisat ću ovo kao...


Ukratko? Ovo je mjesto na kojem ću pisati o svojim mišljenjima i stavovima :D Uživajte!







.Da mi je imati moc, da se pretvorim u noc, pa da vidim cijeli grad i saznam gdje si sad. Da ti se uvučem u snove i saznam kako se tvoja ljubav zove.

.Izmislit cu svijet ljepsi od svih, pretvorit cu tebe u najljepsi stih, ne dam da odes iz zivota mog, ti si moja sudbina, zapisao je BOG.

. Ako neko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime priznat cu mu da te voli vise od mene :) .

.Znam da si isti ko prije jos drhti ti ruka i srce ti lupa kad zoves me.




credits
Dizajn: SpeciaL DesigN - Kostur: duckdz.