Lijepi gradić Ludbreg - ...savršen život... - Blog.hr
31.08.2007.

Lijepi gradić Ludbreg

Nekoliko vam se dana nisam javljala pa me zato sada evo. Da vam prvo pojasnim zašto ovaj naslov? Jer je moja mama išla u taj lijepi gradić prepun Božje ljubavi. Ujutro je započeo put u Ludbreg. Spavala sam a mama je me probudila i pozdravila me a ja nisam htjela da ide.tuzan Željela sam biti s njom, provesti malo vremena prije škole, no tada sam malo razmislila i promijenila svoje misli! Izljubila sam je i pozdravila.mah Tijekom dana sam malo ponavljala gradiva i iščekivala dojmove koji će tek izaći na vidjelo za negdje 6 ili 7 sati. Bila sam nestrpljiva.headbang Kada se bližilo 18 sati moja mama je došla! Jedva sam to čekala da mi malo ispriča kako je bilo i kakav je osjećaj šetati tim ulicama i biti u predivnim crkvama. Saznala sam nešto što je jako zanimljivo i voljela bih to podijeliti s vama: Prije nekoliko stoljeća ili godina neznam točno dogodila se jedna čudna ali istinita priča sa svećenikom koji je služo misu. Naime nije vjerovao da se vino iz kaleža može pretvoriti u krv Isusovu. Tijeko svete mise kalež vina se pretvorio u krv( i to Isusovu) te se počela razlijevati! Nakon nekoliko minuta se je krv ponovo pretvorila u vino. Tada se svećenik uplašio te je sakrio vino negdje duboko te je prije smrti rekao određenim ljudima gdje se to nalazi. Kada je umro napravljeno je postolje za takvu posudicu te se od dana kada je moja mama bila pa dva dana još poslije vino pretvara u krv!
NIje li ovo bilo zanimljivo?naughty Donijela mi je jedan predivan beđ na kojem je nacrtan anđeo. I to predivan anđeo. Kolegice s kojima je išla, jedna među njima joj je poklonila predivnu šalicu tako da kad pije kavu neka se sjeti posjeta i obilazka u Ludbreg. Inače još jedna dobra informacija je da je Ludbreg i centar svijeta. Medenjak koji je donijela je napravljen kao centar svijeta. Žene koje su tamo na štandovima isplele su od slatne svile mislim to postolje s krvi isusovom. Puno su sigurno truda u to uložile. Nešto divno! Evo sada ste za mali postotak postali obrazovanijinaughtynaughty

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
21:06 , Komentiraj { 8 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2010 (2)
Listopad 2009 (4)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A opisat ću ovo kao...


Ukratko? Ovo je mjesto na kojem ću pisati o svojim mišljenjima i stavovima :D Uživajte!







.Da mi je imati moc, da se pretvorim u noc, pa da vidim cijeli grad i saznam gdje si sad. Da ti se uvučem u snove i saznam kako se tvoja ljubav zove.

.Izmislit cu svijet ljepsi od svih, pretvorit cu tebe u najljepsi stih, ne dam da odes iz zivota mog, ti si moja sudbina, zapisao je BOG.

. Ako neko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime priznat cu mu da te voli vise od mene :) .

.Znam da si isti ko prije jos drhti ti ruka i srce ti lupa kad zoves me.




credits
Dizajn: SpeciaL DesigN - Kostur: duckdz.