...savršen život...
31.07.2007.

Sretan put prijetelji

Svima koji putuju na more (reći ćete mi u komentarima) posvetila sam ovaj post!
Želim vam reći: Sretan put i lijepo se provedite na morskim obalama i noćnim izlascima u grad
na npr. sladoled, večeru ili na što već sami idete.
Možda mislite da vam neće biti lijepo na moru iz nekog razloga ali vjerojatno se varate!
Ja sam ove godine posjetila otok Pag i jako mi se svidio, zapravo tamo sam i prošle godine bila i zato sam ponovo došla jer mi je bilo gotovo savršeno.
Paški sir je odličan zato vam preporučam da ga probate!


11:19 , Komentiraj { 6 } Print
30.07.2007.


Evo mene opet!
Tek sam došla s mora pa sam vam se odlučila javiti.
Želim vam reći da sam se na moru provela kao u bajci!
Jahala sam magarca, bila u pizzeriama, šetala gradom, kupala se na najljepšim plažama otoka...
Sve mi se jako svidjelo i sad mi je jasno zašto mnogo ljudi i turisti tamo odluče provesti ljeto.
Evo mislim da vam je sada ukratko jasno zašto me nije bilo tako dugo!!!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
21:41 , Komentiraj { 0 } Print
14.07.2007.

Hy svima

Hej evo mene opet ,mislim pa nitko drugi baš nebi mog bit...ma dobro uglavnom ,želim vas nešto pitati:
dali znate zašto su gotovo sve slike na ovom blogu psi ?
Zato jer...jer...jer ih obožavam i jako volim.
Imam i ja psa pudlicu po imenu Nera.
Jako ju volim i ona se ubraja među onim ljubimcima iz 1. posta!
Evo to bi ukratko bilo to.




11:15 , Komentiraj { 5 } Print
14.07.2007.

More moje predivno

Na more,na more,na more...
Divno je putovati u susret tom divnom modrom prostranstvu!
Kupati se ,brčkati i roniti školjke jest samo od nekih stvari za zabavu.
Možda neki nisu toliko zaluđeni za to (mislim da idu na more)ali ja...ali ja...to je jedna priča za sebe!
Noć kada idem tamo nemogu jednostavno spavati jer sam uzbuđena kao psić koji zna da će idući dan dobiti pravog prijatelja,njegovog novog gospodara.

09:06 , Komentiraj { 1 } Print
13.07.2007.

Moj prvi post

Moje ime jest Tina.
Zasigurno se pitate zašto naslov ovog bloga glasi " Savršen život".
Eto ja sam stvarno kako bi mnogi rekli :"Rođena pod sretnom zvijezdom".
Imam 3 sestre ,kućne ljubimce raznih vrsta i veličina ,prijatelje koji stvarno zaslužuju da ih se tako zove i moje najmilije roditelje koji me uvijek podržavaju,vole i ugođavaju mojim potrebama.
Volim školu ali kad su ljetni praznici nije mi potrebna knjiga žalbi.
Želim vam reći da mi je izuzetno drago što ste odvojili svoje malo vremena da otkomentirate,pogledate i procijenite kakav je ovo blog!
Inače ja sam poznata po:odličnim ocjenama,po vedrom duhu,zdravom umu, volim čitati,pisati,pjevati i shoppingirati.
Evo sada vam je ukratko jasno u čiji blog sada zurite!

21:21 , Komentiraj { 2 } Print

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2010 (2)
Listopad 2009 (4)
Srpanj 2009 (4)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (9)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A opisat ću ovo kao...


Ukratko? Ovo je mjesto na kojem ću pisati o svojim mišljenjima i stavovima :D Uživajte!







.Da mi je imati moc, da se pretvorim u noc, pa da vidim cijeli grad i saznam gdje si sad. Da ti se uvučem u snove i saznam kako se tvoja ljubav zove.

.Izmislit cu svijet ljepsi od svih, pretvorit cu tebe u najljepsi stih, ne dam da odes iz zivota mog, ti si moja sudbina, zapisao je BOG.

. Ako neko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime priznat cu mu da te voli vise od mene :) .

.Znam da si isti ko prije jos drhti ti ruka i srce ti lupa kad zoves me.




credits
Dizajn: SpeciaL DesigN - Kostur: duckdz.