tinachville

subota, 31.07.2004.

kao na filmu..ili JE film?

Gledam film. On i ona se ljube. U očima im vidim ljubav, u zagrljaju želju, a u svakom pokretu i dodiru sreću jer su zajedno. Mislim u sebi, to je prava ljubav. Ne razmišljam o tome da kad se ugasi reflektor, kamera, mikrofoni, i ne ostaje uvijek tako. Svatko će otići na svoju stranu, za svojim mislima, nekom drugom željom i nekim drugim poljupcima. Kako im uspije odglumiti takvu ljubav? (Naravno,ne govorim o kemiji..kemije može biti i kad nema ni lj od ljubavi). Ali ona iskra u očima, osmijeh...meni se to čini taaaaako teško odglumivim..ne mogu zamisliti jednostavno. Isto tak, ni u 100 godina ne bi mogla odglumiti osjećaj koji osjećam kad naslonim glavu na nečija prsa..ili je, ili nije..ako je..ne mičem ju,ako nije,makni se od mene!
Pitam se,samo...jel i u mojoj okolini ima ljudi koji mogu odglumiti ljubav i sreću u mom društvu..kako bi na neki način dobili svoje. Tu čak ne mislim na iskorištavanje, ni neku korist..jednostavno korištenje linije manjeg otpora. Lakše je reći- ti si moja..ne znam..princeza, nego- ne,zapravo sam s tobom jer mi se sviđa kakva si u krevetu. Štoviše, u to bi mi bilo i lakše povjerovati. Jer bi bilo u skladu sa svime.
Ne znam..osjećam se ko boca..i to tequile. Crv je u meni.

- 11:03 - Nešto za mene (0) - Nešto za vas - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • ICQ # 138543836


    Click Here





    Blog...kao dnevnik,
    kao prijatelj,
    osvrt na bitne stvari u mom životu..
    Svestran je.
    Nije bestseller,
    ali je moj.
    Predstavlja mene.
    A ja samo živim.
    ***************************
    Dvadeset-jedno-godišnjakinja..
    (koja je ipak još za sebe
    uvjerena da je malo pile)
    Uvijek malo luda,
    uvijek malo zaljubljena...
    Ponekad autodestruktivna,
    ponekad na egotripu.
    Uvijek u pravu.
    Volim plesati, pjevati pretvarajući se
    da mi je četka za kosu mikrofon.
    Volim Varaždin, Zagreb, more.
    Volim plavo nebo,bijele oblake i šarene koktele
    Volim nasmijavati ljude,volim se smijati.
    Ja sam jedna od onih koja je
    sposobna zaboravit ključeve, osobnu,
    i dokumente kad idem
    na prijavu za faks.
    Kad napravim sranje,
    nikad nije namjerno.
    Jednostavno ne mislim..
    ali kad uključim mozak...
    Nema mi ravne...

    *************************



    redovito pratim:
    moja najdraža kokica
    Vjeva
    Jabučica
    Majena
    Afrodite
    Orković :)
    Analna carica
    Poliglotna
    Apstinentica
    Poslovna curica
    Megi

    NEMOGUĆE je velika riječ
    koju koriste mali ljudi
    što žive u danom svijetu
    bez da smognu snage
    i promijene ga.



    ***********************

    TTame
    IIrresistible
    NNatural
    AAppreciative
    CCheesy
    HHilarious

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com







  • Fly me to the moon
    And let me play among the stars
    Let me see what spring is like
    On Jupiter and Mars
    In other words hold my hand
    In other words darling kiss me

    Fill my life with song
    And let me sing forevermore
    You are all I hope for
    All I worship and adore
    In other words please be true
    In other words I love you







    ima me na:

    Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr
    Faks
    Kapaljka
    Klik
    Aquarius