...jedno smo na vani,a drugo iznutra...

nedjelja, 30.07.2006.

Sebi dovoljan....

Danas nemem neku inspiraciju... vjerojatno još dugo neću pisati blog jer odlazim sutra u Korčulu, opet. Ništa više nije kao prije i neće ni biti...ali sam pronašla dvije pjesme koje puno toga govore...neobično je kako neke pjesme mogu pomoći ljudima da lakše izraze svoje osjećaje...ljubav i vjernost više nemaju isto značenje kao prije jer ljudi daju časnu riječ sama sa figom u srcu i zato je teško spasiti ljubav kada se pitamo da li je ona ikada i postojala...u životu poželi samo jedno, da ne voliš izgubljeno i ne izgubiš voljeno,,,


rolleyes KAO ČASNA RIJEČ


Dobar i glup ista je stvar
tu nista promijenit ne mogu
i sve sto sam cinio
da bi nas odrzao
sad sluzi na moju sramotu
i na obraz moj
Podigni zid bezbroj godina dug
ucini mi uslugu tako
jer lijepo govoris
samo da mi ugodis
(sa figom u srcu je lako
dati casnu rijec)
Ako te pokusam sacuvati
sam cu sebi se narugati
a to je prevelika cijena
za nesto cega nema
sto u tebi ne postoji
Podigni zid bezbroj godina dug
tako da ne vidim preko
da te ne vidim
i da ne osjetim
da za tebe ima jos netko
meni nepoznat


Image Hosted by ImageShack.us

rolleyesOstat ću na nogama


Bilo bi mi lakše
Da vjerovao nisam lijepim riječima
I da sam mjesto srca
Hladan kamen poklanjao ljudima
E da sam znao
Prečicom do tvojih usana
Da sakrijem se u tvoje krilo
Dovoljno daleko od svih potjera
Ma hajde uzmi me
Sa malo tvoje ljubavi
Što je ima u meni
Ja ostat ću na nogama
Sa malo tvoje ljubavi
Mogla bi me kupiti

Vidiš da me lome ovi križevi
Odnose me svakog dana
Više nego što bih mogo podnijeti
Ma daj mi nade
Da sve to sto sam stvorio
Nije samo paučina
Nije samo novo ruho carevo.
Gibonni

- 15:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 27.07.2006.

Zagreb...

Konačno sma se vratila. Mislila sam dato nikada neću reć ali eto, dogodilo se. Krenula sam u petak u 19:45 (najgori trenuci u mom životu, ali bit će još takvih, kako je krenulo...) i stigla u 8:00. Nikada nisam mislila da ću to stvarno napraviti, to je trebala biti samo jedna varijanta ali ja više nisam mogla ostati...Pokušat ću riješiti probleme jer ipak nada umire zadnja, dok živim nadam se! Život je kompliciran, ali tome su krivi ljudi. Ljudi jednostavno neznaju kada treba stati, stisnuti zube, priznati pogrešku i reć oprosti...neznaju, sve dok ne izgube ono što vole...

Image Hosted by ImageShack.us

noOprosti


Malo je reć'
Da se prelija pjat
kad se vonj od nevoje
U zraku ćuti

Ja ne idem leć'
Da ne osjetim led
S tvoje strane postelje
Di mučiš di svako drži svoju stranu
I ponosa i gluposti
Moglo bi bit da je lakše umrit
Nego ljudima reć': "Oprosti"

Say, say,
To each other
"I'm sorry"

Ja te ne mogu nać'
Takvu kakvu znam
I to šta hoćeš od mene
Ja ne razumin
Ovo ovdje nisi ti
Ni ovo ovdje nisan ja,
To su neki furešti
Bisni ljudi

Oh Bože, da mi te prominit
Ili tebe ili sebe; isto je
Moglo bi bit da je lakše umrit
Nego ljudima reć': "Oprosti".
Gibonni

- 22:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 20.07.2006.

Povratak...

Sutra se vračam natrag, ovaj put sigurno. Več sam kupila kartu. Nadam se da ću ovaj put imati više hrabrosti, jer ju stvarno trebam. To je velik korak... Jednostavno nisu stvari onakve kakvim sam se nadala. On se promjenio. Osječam da me voli, i ja njega volim i to bi trebala biti najjednostavnija stvar na svijetu ali nije....on ju je zakomplicirao i to jako. Ne kažem da je svemu kriv ali nije se trebao mijenjati tako naglo, nije se trebao pretvarati, glumiti...trebao je biti iskren i onda ne bi došlo do ovog. Ja se pokušavam prilagoditi njegovom svijetu ali on je prevelik, preotvoren i nesiguran. On je u mom svijetu dobio sigurno mjesto, a ja se u njegovo moram boriti za to mjesto. Kad bi barem ljubav bila jednostavnija....

Image Hosted by ImageShack.us

- 14:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.07.2006.

I što sada....

Ponekad treba usporit, stat i pričekat. A mi smo krenuli prebrzo....i naglo zakočili. Ja ga volim i on kaže da mene voli...ali previše je osoba sada upleteno u to. Zato se vračem. Na neko vrijeme. Zato i radi još jedne stvari, bolne. Zato ne želim govoriti o tome, jer boli.


puknucuMa Kog' Me Boga Za Tebe Pitaju?

Ma kog' me Boga za tebe pitaju?
Spustam glavu brisem finu prasinu.
I rijetke ptice pjevajuci umiru.
A na polju hladne kise padaju.

Ma kog' me Boga za tebe pitaju?
U sebi molim da me suze ne izdaju.
I strasno mrzim Romea i Juliju
I sve mi stvari smrde sad na preralu.
O o, o o, na polju hladne kise padaju.
O o, o o, na polju hladne kise padaju.

Ma kog' me Boga za tebe pitaju?
I suze mi na oci tjeraju.
I strasno mrzim Romea i Juliju
I sve mi stvari smrde sad na prevalu.
Prljavo Kazaliste


Image Hosted by ImageShack.us

- 23:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.07.2006.

Novi dan

Mnogu su stvari riješene tako da napokon mogu uživati u životu kiss
...nadam se da će tako i ostati...

"već je vrime da se pomirim sa svitom..."

- 19:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 05.07.2006.

Nove odluke

Sve više razmišljam o tome da se na neko vrijeme vratim u Zagreb...nije to neka osveta, već ima nekih stvari preko kojih jednostavno nemogu prijeći, namogu zaboraviti. I otišla bih baš zato da spasim ono što je još ostalo...ljubav...jer neke riječi koje su izgovorne nemogu se vratiti i svaki put kad pomislim da su one iza mene, opet me probodu i zabole....uništavaju me...ali ja se nedam i borim se, jer imamo previše toga što nas povezuje da se tek tako predam....

- 15:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


  • www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    Glittery texts by bigoo.ws











    UPALI ZVUČNIKsmijeh




    ...slomit će nas to...

    O boze, kako mi fali
    Nedostaju mi njegove lipe rici,
    Njegov njezni glas,
    te nezaboravnve sate.

    Nisam znala da je taj pozdrav bio vjecan.
    Jos i sada sicam se toga.
    Bol u srcu je jaca no ikada,
    kada znam da nitko te nemoze vratit.

    No cvrsto virujem da cemo se opet sresti.
    Mozda to nece biti ni danas ni sutra,
    Samo preostaje nada da bol do tada ne bude ovako jaka
    i da zivot pruzi bokun lipote do tada.

    Nada je, da sve molitve nisu uzalud,
    da je tebi sada bolje nego nama,
    i da vrime ce izlicit sve rane.


Pjesme

  • zijevČinim pravu stvar
    ________________________________________

    Možda dogodi se čudo
    I onda uspijem prešutjeti
    Teške riječi i sve grubo
    Sve što ljudi govore kad se više ne vole

    Možda se jednom rodi nada
    I onda uspijem ti priznati
    Da si najbolja do sada
    A da s tobom nijedna ne može se mjeriti

    Nema pravila
    Tu nema pameti
    Kad nastupi tišina
    Mi smo dvoje ljudi što se ne mogu razumjeti
    I činim pravu stvar (ne spominjem te ja)
    Jezik pregrizem da ne bi opsovao
    Ovaj život što ga dijelim napola
    I kada poželim ja
    Jezik pregrizem da ne bi opsovao
    Ovaj život što ga dijelim napola

    Što je moje, što je tvoje?
    Tako ne mogu razmišljati
    Sve smo gradili u dvoje
    I sve iz temelja sad čemo podijeliti

    Kome noć a kome dan?
    Ne, tu nema pameti
    Kad nastupi tišina
    Mi smo dvoje ljudi što se ne mogu razumjeti
    Gibonni



    rolleyesNoina arka
    ________________________________________

    Velike vode potopit će svijet
    Ja sam za nas arku gradio
    Ispod moje palube
    Tvoju granu masline nisam nikad vidio.

    Ova noć je za mene poput arke Noine
    Što od svake vrste uzeo je par.
    Divlje zvijeri, lavovi, crne zmije, slonovi
    I dvije lude, ja i ti.
    Tamo gdje si ti
    Tamo stanuje mi duša žedna ljubavi.
    Tamo gdje si ti
    Tamo nikad više neću ja stanovati
    Tamo nikad više neću ja, ja stanovati.

    Bdije zvijezda danica ko nebeska sjenica
    Bdije da ne udarim u kraj
    Al do tvojih koljena neću stići nikada
    Jer niti smijem, a niti znam.
    Tamo gdje si ti
    Tamo stanuje mi duša žedna ljubavi
    Tamo gdje sam ja
    Tu su zaključana vrata grada ledena.
    Gibonni



    headbangKruna od perja
    ________________________________________

    Odat će te koraci pred zoru
    Kada dođeš mi na ispovijed
    I kada prostrem pjesmu ovu
    Da po njoj bosa uđeš u moj svijet

    Ej, sirota moja
    Ti nećeš moje kćeri rađati
    Sa oba oka boje kiša
    Ko što ih imamo ja i ti

    Ej, sirota moja
    Jer mi smo putevi bez putnika
    I što to za nas znači ljubav?
    Samo drugo ime poraza
    Kruna od perja
    Sad me kruni tvoja nevjera
    Kruna od perja
    Tvojoj laži fina pozlata
    Kruna od perja
    Sada kruni naše godine
    Kruna od perja.
    Gibonni




Stihovi

  • "...podigni zid bezbroj godina dug tako da nemogu preko, da te ne vidim i da ne osjetim da za tebe ima, još netko, meni nepoznat..."

    "...i počinješ razumit da jedno smo na vani, a drugo smo iznutra..."


    "...da se opet rodiš, da možeš ispočetka, ne upoznat ove ljude koje znaš, svak je od nas bio na svoj način greška, svako od nas...jer kad se opet rodiš ko da nosiš pečat i sve što činiš ljudi pretvore u vic..."

    "...Najteža stvar u životu je znati koje mostove treba prijeći, a koje treba srušiti"

    "...Život se ne mjeri brojem udisaja, već brojem trenutaka od kojih zastaje dah"

    "...5 stvari u zivotu ne mogu se vratiti:
    Kamen kada je bacen
    Rijec nakon sto je recena
    Mogucnost nakon sto je izgubljena
    Vrijeme kada je proslo
    Ljubav za koju se NE BORI"

    "...Ako kažem da ne mogu
    Ako posrnem ti ja
    Ako saviju me kiše
    Bez obzira na sve molit ću se za tebe."