Priča se kako si veliki romantičar. Istina ili ne?
Bill: Da, istina. Imam malo cura, ali, za razliku od Toma, moje veze dugo traju i stalo mi je do cura.

Hm…Onda si vjerovatno omiljen kod cura?
Bill: Pa, namam problema sa curama, ali omiljen? Pa, prije nego sam postao slavan nisam bio omiljen…

Kad Tom i Georg pozovu hrpe zgodnih cura na tulum ti ostaneš hladan?
Bill: Da vam opišem tu situaciju. Dođu 7-8 uplašenih cura koje prvih sat vremena stoje u kutu i grizu nokte. Tom i Georg im se žestoko upucavaju i onda pola cura popizdi i ode, a ona polovica se “prepusti trenutku”. Ali nemojte se zavarat, od 10 cura jedna spava s njima… Oni pretjeruju.

A slažeš li se sa bratovim ponašanjem?
Bill: Ne, ali moj brat je takav da nikad nikog neće poslušat ili barem poslušat savjet. Radi ono što hoće, ali ne zna prihvatit posljedice…

Spašavaš li ga kad, od ,naprimjer, bijesne cure ili poludjelog roditelja?
Bill: Pa, od cura da. A onda se dogodi da me te cure gledaju kao princa na bijelom konju i zaljube se u mene. A meni ih je jednostavno žao. A Tom nema problema sa roditeljima tih cura… Pa da ste vi spavali sa rock zvijezdom, bili to rekli mami???

A imaš li curu?
Bill: Nemam…

Vidim li ja to tužan pogled u očima?
Bill: Ma, volio bi imati curu... Ali teško je naći nekog tko nije s tobom jer, neznam, si zvijezda ili nešto… To što je vrhunac naših vršnjaka izać na spoj sa zgodnom curom, a mi održavamo prepune koncerte svaki drugi dan, po meni, ne bi trebao biti faktor zbog čega je netko sa mnom.

Odvajaš li dovoljno vremena za svoje fanove?
Bill: Nažalost, ne odvajam… Ali nadam se da hoću…

Jesi li imao kakve čudne ponude od svojih fanova?
Bill: Pa, dosta njih… Svaki dan nam dolaze pisma sa tangama i grudnjacima, da ne spominjem da nam šalju dlake, sa svih dijelova tijela, te slike u raznim položajima… Ovim putem bi zamolio te cure da nam više ne šalju takva pisma! To je odvratno! Tom uživa, ali nitko tko šalje svoje tange okolo NIKAD nema ŠANSE da bude moja cura, a to im bude cilj! MOLIM VAS, prekinite! Ljubavna pisma i videa, prezentacije, recitacije, pjesme ili jednostavna pisma “obožavam vas” su super i volim ih dobivat, ono je PREVIŠE!!!!!

A…hm…Rekla bi da si dosta moralan…?
Bill: Ma nisam ništa posebno, ali ono… je previše.

Vjeruješ li u pravu ljubav?
Bill: Da, vjerujem u pravu ljubav i sudbinu. Negdje je ona prava i samo je pitanje vremena kad ću je upoznat. Ali dotad, neću ja samo čekat. Život je da se živi!

A baš sam te htjela pitat što poručuješ svojim fanovima…
Bill: Ah, sorry. Pa, život je da se živi!
------------------------------------------------------------------------------------------------------

BRAVO intervju sa Tomom

BRAVO:O čemu govori vaša nova pjesma ''Thema Nr.1''?
Tom:Govori o curi koja vjerojatno postoji u svakoj školi,koja je tema broj 1 za razgovor.S kojom bi svatko rado nešto imao.

BRAVO:Je li bila takva cura u tvojoj školi?
Tom:Naravno.Bila je plava,visoka,imala dobru figuru,izgledala super.Bila je točno sve što sam ja želio!

BRAVO:I ti isto?
Tom:Naravno,razgovarao sam s frendovima o tome,i ako bi prošla pored nas,svi bi se okrenuli za njom.

BRAVO:Jesi li je pokušao upoznati?
Tom:Nitko to nije mogao učiniti na pravi način,bilo je to dosta teško.Svi su probali a ja sam čak i uspio(smijeh).Bio sam s njom kratko vrijeme.

BRAVO:Zašto samo kratko?
Tom:Nekako si nismo pasali!Možda sam imao prevelika očekivanja,jer je bila tema broj 1.Sve je to za mene bila samo zatreskanost koja je brzo prošla.

BRAVO:Jesi li bio razočaran?
Tom:Ne.Jednostavno nije bila ona prava,to se moglo desiti za bilo koju curu.

BRAVO:Bi li rekao pravoj ''Volim te''?
Tom:Ako bi voljeo curu,onda bi joj to i rekao.Ali samo ako je stvarno ona prava.To do sada nije bio slučaj.Nikad nikome nisam rekao ''Volim te''!

BRAVO:Je li tebi to neka cura rekla?
Tom:Ne.Cure su veoma pažljive,kažu volim te samo kad su 100% sigurne-a to mi se još nije dogodilo.

BRAVO:Jesi li imao neku sramotnu situaciju s nekom curom?
Tom:Jedna cura me ošamarila par puta.Mislila je da sam pričao sranja o njoj.I to je odlučila rješiti-pljuskom!

BRAVO:Kako si ti reagirao?
Tom:Bio sam više ponižen nego tužan.To se dogodilo usred školskog igrališta.Potpuno sramotno-svi su moji frendovi to vidjeli...

BRAVO:Tko je trenutno tema broj 1?
Tom:Eva Longoria,Angelina Jolie i blizanke Olsen.Nedavno sam našao nove slike privlačnih blizanki Olsen!

BRAVO:kakva cura treba biti,da bi ju smatrao privlačnom?
Tom:Brineta,plavuša,crnka sve je to isto-glavna je stvar da mi paše.One cure koje su meni dobre uvijek su različite(nemam neki određeni tip cure)

BRAVO:Misliš li da bi ugrozilo bend ako bi se sad zaljubio?
Tom:Ne,to ne bi imalo nikakva utjecaja na Tokio Hotel.Muzika je za mene trenutno tema broj 1.Teško bi sad mogao imati curu.Bilo bi teško imati i prijateljicu pošto smo stalno na putu.Mislim da bi prijatelj prije patio nego muzika.

BRAVO:Bi li priznao(javnosti)da si zaljubljen?
Tom:Bih,ali ne bi curu pokazivao javnosti.To bi trebalo biti privatno,ne bih govorio puno o njoj,jedino ako bi to bila Eva Longoria(smijeh).Onda već da......
------------------------------------------------------------------------------------------------------

17.04.2006. u 18:58 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve o Tokio Hotelu na jednom mestu,valjda......I samo da ne zaboravite-ovaj blog prave dve osobe-Milica i Tamara

adopt your own virtual pet!





adopt your own virtual pet!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
evo još jedan linkić za fanove us5- us5popmusic.blog.hr to je blog moje frendice
a za fanove RAP-a jedan cool bloggić- yohomie.blog.hr
a za ostale fanove TH-a tokiomama.blog.hr
i jos jedan sladak bloggic artosfstreet.blog.hr
i najzad stavljamo u linkove billovagripa.blog.hr

evo jednog bloga za fanove harry pottera-albusdumbledore
Sims2
tamarichak

Rette mich

Zum ersten Mal alleine in unserem Versteck
Ich seh noch uns're Namen an der Wand
Und wisch´ sie wieder weg
Ich wollt´ dir alles anvertrauen
Warum bist du abgehau'n
Komm zurück – nimm mich mit

Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaff´s nicht ohne dich
Komm und rette mich – rette mich – rette mich

Unsere Träume waren gelogen und keine Träne echt
Sag dass das nicht wahr ist – sag es mir.
Vielleicht hörst du irgendwo
Mein SOS im Radio
Hörst du mich – hörst du mich nicht

Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaffs´nicht ohne dich
Komm und rette mich

Dich und mich – dich und mich – dich und mich
Ich seh´ noch unsere Namen und wisch´ sie wieder weg
Unsere Träume war´n gelogen und keine Träne echt
Hörst du mich – hörst du mich nicht ...

Komm und rette mich – rette mich
Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaff´s nicht ohne dich
Komm und rette mich – rette mich – rette mich – rette mich
Rette mi-ch......

a sad prevod na engleski
SAVE ME / RESCUE ME

Alone and for the first time
In our secret hideaway
And on the wall our names I can see
But I wipe them all away
I was about to give my trust
You went and left me in the dust
Please come back
Take me there

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me, rescue me

Were our big dreams built on lies
And fake were all our tears?
Tell me this is untrue
Right in my ears
Perhaps you'll hear me as you go
My S.O.S. I've radioed
Can you hear
Can't you hear me?

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me
You and me..
You and me..
You and me..

And though I see our names, I
wipe them all away
Out of lies, our dreams were made of
And all our tears were fake
Can you hear
Can't you hear me?
Come and rescue me..
rescue me

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me..
Rescue me..
Rescue me..
Rescue me..

You and me
Can't you hear me
Rescue me...