Novi interview

Ovaj interview je sa jednog fantastic bloga i poljskog BRAVO-a
Bravo:Svi fanovi u Poljskoj vas čekaju! Kada nas planirate posjetiti?

Bill: Čuli smo da imamo mnogo fanova u vašoj zemlji,ali još ne znamo koji su nam planovi.
Tom: Mi stvarno želimo nastupati u Poljskoj! Sve će se rasčistiti uskoro.


Bravo: Poljska i Njemačka će igrati jedna protiv druge u nogometnom meću. Da li znate za to?

Bill:Da,čuli smo za to.
Tom: Mi čak volimo i nogomet. Međutim muzika nam je draža!


Bravo: U tom slucaju ko vam je omiljeni muzicar?

Tom: Joe Perry, gitarista iz Aerosmith-a.
Gustav: Za mene je bubnjar iz Metallica, Lars Ulrich.
Georg: Flea, basista iz Red Hot Chilli Peppers-a.
Bill: Moj omiljeni pjevač je Billie Joe iz Green Day-a.


Bravo: Što mislite o Blog 27?

Bill: One su stvarno mlade djevojke. Mislimo da je naša turneja za njih bila veoma dobra prilika za nastup.


Bravo: Jeste li imali ikakve prilike da ih upoznate nakon koncerta?

Tom: Ne. Nismo imali dovoljno vremena da pricamo s njima.


Bravo: U Poljkoj kruže glasine da se s njima puno svađate!?

Tom:Ništa se takvo nije dogodilo!
Bill: Prije i poslije koncerta mi smo veoma zauzeti. Teško se zbližiti s bilo kim.


Bravo: Vi stvarno možete pokrenuti cure...

Bill: To je istina(smjeh). Mi imamo mnogo fanova različitih godina. Nekim od njih nije ni 10,a neki od njih su već odrasli.


Bravo: Oh, dajte priznajte! Da li imate djevojku?

Bill: Ne. Jos smo samci!(smjeh)


Bravo: Ili nam možda ne želite reći istinu???

Tom:To bi bilo teško sakriti. Fanovi mogu znati sve o nama.


Bravo: Da li imate nekih tajni?

Tom: Između nama u bendu nikada nije bilo tajni. Mi pričamo o svemu.


Bravo:A koje djevojke najviše volite?

Bill: Olsen blizanke su prelijepe! Možda ćemo se jednog dana zbližiti s njima...(nečete jer ću im ja prije toga iskopat oči!)


Bravo: Da li koristite posebnu kozmetiku za scenski nastup?

Bill: Ne. To je normalna kozmetika. Mi imamo posebne ljude koji znaju što trebamo koristiti. Ja volim iscrtavati oči. To daje mističnost.


Bravo: Što volite raditi u svoje slobodno vrijeme?

Tom: Mi volimo muziku toliko da svaki slobodan trenutak posvetimo njoj.
Bill: Čak i kada se sastajemo privatno mi sviramo zajedno!

Bravo:Da li vas je Tom pokušao "inspirirati" hip hop-om?

Tom: Mi čak nismo ni pokušali nešto tako! I ja mislim da nikad nečemo. Ja čak ni ne pravim takvu vrstu muzike ,a Tokio Hotel če uvijek svirat rock!

30.04.2006. u 20:04 | 3 Komentara | Print | # | ^

hej hej!!!

Evo Tom kako jede nešto!!!Ako imate zelju da gledate zanimljiv klipić sa njim to mozete učiniti na http://www.youtube.com/watch?v=qQsysIWJ_Uk jer ja još uvek ne znam da stavljam klipove na blog kissnaughty

30.04.2006. u 18:03 | 5 Komentara | Print | # | ^

Tomm

evo opet Tomcerek....Pitam se gde to gleda....

30.04.2006. u 17:53 | 3 Komentara | Print | # | ^

Gustav

Evo i najzad Gustav koji nikako nije stekao mogućnost(do sad) da se pojavi na ovom blogu....fanovi,uzivajtesmijeh

30.04.2006. u 17:51 | 0 Komentara | Print | # | ^

Georg

Za pumpkinnut

30.04.2006. u 17:50 | 1 Komentara | Print | # | ^

Svi!!!

I pošto na blogu nema ni jedna slika od benda na okupu-stize sada

30.04.2006. u 17:42 | 0 Komentara | Print | # | ^

A sad Bill!!!

Bill u ,,belom izdanju,,thumbup

30.04.2006. u 17:41 | 0 Komentara | Print | # | ^

Tom!!!

Pošto je u poslednje vreme bilo malo Toma,evo stize koja sličica!!!!Za freakija ili tako nešto....Nema problems,tvoje mišljenje tvoja stvar,samo nemoj da smaraš ostale fanove zato što se tebi oni ne sviđaju,ok??

30.04.2006. u 17:39 | 0 Komentara | Print | # | ^

Aleluja!!!

Mislim da sam provalila kako ovo čudo za ubacivanje slika radi,te ću moći da objavljujem slike.........jeeeesmijehEvo Billchek u akciji...smijeh

30.04.2006. u 17:07 | 1 Komentara | Print | # | ^

Šiznuću!!!

E ovaj komp stvarno zasluzuje da ga bacim kroz prozormad!!!!!prvo,ne mogu da uključim internet a da mi neki virus ne izađe(a na mom kompu anti-virus ispušta neke nenormalne zvuke dok izbacuje virus,a to mi ide na nerve)a drugo,sad mi se iskopirao text koji sam već objavila.......biće kompu uskoro,,leti,leti,leti..kompjuter,,bang......I hope u understand me,pa evo,sad ću objaviti text iz teen-a,u znak izvinjenja i text iz POP-CORNA
Teen-Dečki,sa obzirom da imate mnogo fanova,spavate li sa njima?
TOM:Pa da...Nekada ne možete odoljeti,ali mi smo ipak jos mladi…( daj ne seri-šala)
GEORG:Bill i Gustav radije igraju Monopoli navečer,dok se ja i Tom igramo nečeg drugog....
TOM:Bill vjeruje u pravu ljubav !Ja sam više za flert jer kada vidite slatke cure...
što onda?
GEORG:Kada vidimo slatke fanove,damo im naš broj,onda ih pozovemo u hotel i ........( popijete zajedno sok???)
BILL:I kada ponovo dođemo u taj grad,onda ih ponovo pozovemo! (baš ih se sjećaš)
Da li vam fanovi upadaju u hotelske sobe?
BILL:Ne, nema toga, dolaze samo kada ih Tom i Georg pozovu
TOM:Točno tako ,kod mene ulaze samo sa dozvolom!
Koji je od vas najtrazeniji kod cura?
TOM:Zar nije očigledno? ( kak smo umišljeni)
GEORG: Aha,samo ti sanjaj!!! (joj georg daj se ubi!!)
Što za vas znaci rockerski život?
GEORG:Zadovoljstvo na sceni
GUSTAV: Kada 2 sedmice ne operete zube!
BILL:iiii,neee,to je odvratno!
GUSTAV:To je rock!
TOM: Pa nije nam sve tako sjajno, sviramo na festivalima...
BILL:Sviramo na sceni i na partyima
TOM:Da, ali na partyima nam je puno lakše i komotnije.
Cure su lude za vama kako vi reagirate na to?
BILL:To je lijepo,i sasvim normalno. Kazemo im kratko "Hallo" i ...
TOM:Kontakt sa fanovima je neizbježan. Ali mi smo im zahvalni!
Imate li neki trik da obuzdate "poludjele" fanove?
BILL:Pa da, malo poričamo sa njima i ponekada sve okrenemo na šalu
TOM:Ali kada ih zagrlite, oni jos više polude, ali kada ih Georg zagrli,tada je sve OK!
A kada fanovi kopiraju vas stil...?
BILL:To sam oduvjek želio! Cool je kada neko ima svoj stil,ali kopirajući nas stil može pronaći svoj,jedinstveni,stil.
TOM:Super je kada ste na sceni i kada oko vas vidite duplikate Billa,Toma,Gustava i Georga.To je zakon!
BILL: Ja još nisam vidio nijednu kopiju Toma! ( da fakat!!!!)
Da li imate muške fanove?
BILL: Da, i oni vole našu muziku! Kao što slušaju cool bandove poput Linking Park tako slušaju i nas!
Dobivate li ljubavna pisma od dečkiju?
TOM:Da dobivamo, ali pomalo je smiješno kada pročitate takvo nešto!
BILL:Gustav dobiva najviše takvih pisama!
Da li vas fanovi zovu na mobitele?
BILL:Svi smo promjenili brojeve,ali poneki fanovi dodu do našeg broja. Ali mi ne kažemo da je to naš broj vec npr."Ovdje Hansi" ili tako nešto.
TOM:Oni obično nazovu i onda prekinu vezu.
BILL:A i nemamo baš vremena da pričamo sa svakim fanom!
Što vam šalju fanovi?
GEORG:Ljubavna pisma,Slike...
BILL:Videe,Kasete
GUSTAV: Kada nam napišu pjesmu ili recitaciju,to nam je baš cool
TOM:Ponekada nam i roditelji šalju pisma,i govore da nas njihova djeca slušaju itd.I to nam je super.
POP-CORN-Puše li članovi TH?
Tom i Georg da.Bill ponekad,a Gustav nikada.Georg kaže da ne puše u javnosti jer to nije dobro, i ne žele promovirati pred fanovima. (moš si mislit)

Da li su Tokio Hotelovci zaljubljeni u Blog 27?
Gustav kaže da su mu cure OK, ali da ih rijetko vide i da ove moraju u krevet u pola deseta Tom je reko da cure neznaju njemački i da znaju samo engleski. ( pa ko bi bio u te rugobe.....btw one ne znaju ni poljski a pogotovo njemački možda znaju reć ich bin Schwein)

Ima li Tom curu?
Ne.( baš čudno..... )

Dali se Bill drogira ili koristi inzulin?
To je pitala jedna cura koja mu je vidjela mrlju na ruci.Odgovor je ne na oboje, Bill kaže da je to samo iritacija kože.( koje glupo pitanje........pa normalno..................da se bill ....................drogira..........pa koja se još poznata zvijezda ne drogira................šala.........bill je dobar on ne voli ilegalne droge)

NAJČUDNIJE I "NAJŠOKANTNIJE"
Da li Tom pjeva Sex??
Ne , pjesma uopće nije njihova, pjeva ju neki Lucas Hilbert, ali Bill je nadodao da Tom ima jako dobar glas i da na novom albumu će on pjevati 2 pjesme Lead vokal( pa normalno da to tom ne pjeva on nešto drugo radi.......hm,hm)

Da li je Gustav prije bio šmokljan?
Da bio je debel i nosio naočale:( neću komentirat)

Pegla li Georg kosu?
Da, kada ima fotoshootinge ili koncerte.( možda je samo pegla ali da li je pere???????)

Je li Bill još djevica?
Valjda ne....(VALJDA?????????????????????????)

Dali su brojevi mobitela na Internetu točni?
Ne!!!!! (pa nismo ni mi tako naivni)

30.04.2006. u 12:41 | 4 Komentara | Print | # | ^

I evo još!!!!

Da,zaboravila sam da objavim i ovaj....ovaj mi se čini da sam visela u nekom starijem broju teen-a.....Enjoy.........
Priče govore da si veliki romantičar! Istina ili laž?

Bill: Da, istina je. Imao sam nekoliko cura, ali veze nisu trajael dugo...ali drugačiji sam od Toma, meni je stalo do cura.

Hm, vjerojatno si onda omiljen među curama?

Bill: Pa, nemam problema s curama, ali omijeljen ? Pa, prije nego što sam postao popularan nisam bio omiljen među curama.....

Kada Georg i Tom dovedu gomilu cura dali ostaneš cool ?

Bill: Evo da vam objasnim situaciju. Dođu 7-8 uplašenih cura. Prvih sat vremena, cure stoje u kutu i grizu nokte. Tom and Georg intesive flaunt (??) pa se pola cura naljuti i ode a ostala polovica ''throw oneself on one's moment''. But don't be deceive. Od 19 cura spavaju samo s jednom. They exaggerate (?).

Slažeš li se s bratovim ponašanjem?

Bill: Ne, ali moj brat je takav, nikada neće nekoga poslušati ili neće uopće poslušati neke savjete. Radi ono što hoće no on ne zna kako se ponašati rukovati (?) with consequences.

Na primjer, dali ga znaš spasiti od neke ljute cure ili roditelja?

Bill: Pa, od cura, da. I onda te cure počinju gledati mene kao da sam ''pprinc na bijelom konju''; te se cure zaljube u mene! Jednostavano kada sam ja pity (?) s njima. I Tom nema problema s roditeljima tih cura. Pa, ako spavaš s rock zvijezdom reći ćeš to mami!?

Imaš li curu?

Bill: Ne.

Vidim li to tužan pogled u tvojim očima?

Bill: Pa razmišljajući , volio bi imati curu... ali teško je naći nekoga tko nije s tobom....ne znam.... samo zato što si zvijezda ili tako nešto. Nešto najljepše je čovjeku naših godina izaći sa date sa zgodnom curom...ali mi imamo a owerfilled koncert svaki drugi dan, ali ja mislim , to nebi trebao biti faktor zašto je netko samnom!

Odvajaš li dovoljno vremena za svoje fanove? (nisam siguran dali to to znači
Do you branch off enought time for your fans? )

Bill: Nažalost ne, ali nadam se da hoću.

Dali si imao neke čudne ponude od svojih fanova?

Bill: Pa da, puno njih. Svaki dan dobivamo pisam u kojima su tange i grudnjaci, neću ni spominjati da nam šalju i svoje shag sa svih dijelova tijela, a isto i slike u različitim pozama. Usput molim te cure; prestanite nam slati takve vrste pisma. To je odvratno! Tomu se to sviđa , ali ako je njihov cilj da postanu moja cura then noone nemoj te mi slati tange jer NEMATE ŠANSE, NIKADA! MOLIM VAS prestanite! Ljubavna pisam i videii, prezentacije ( šta god da im to bilo ), recitacije i jednostavna pisma ''obožavam te'' su super i volim ih dobiti ali ali ostale stvari su previše.

Hm...you are fairly moral?

Bill: Ništa posebno, ali....takvih je stvari previše.

Vjeruješ li u pravu ljubav?

Bill: Da, vjeruje u onu pravu iskrenu ljubav i sudbinu. Negdje je ona prava i samo je pitanje vremena kada ću je upoznati. Ali do tada neželim just to wait. Život je samo jedan.

And just what I want to ask you is what you had to send for your fans? ( ovo pitanje je prekomplicirano da ga moj mozak prevede pa bute čini mi se morali sami)

Bill: Oh, oprosti. Well, life is to live one's life.

30.04.2006. u 12:31 | 0 Komentara | Print | # | ^

Novi interview!!!!

Hehehe.....Sufujem ja pre neki dan netom,kad me ,,zapljusne jedan ,,talas,,,,zijev.Tj u prevodu naiđem na novi interview koji još nisam pročitala.....Fino,pomislim,e baš bi bilo lepo da ga objavim i evo me!!!I opet se nadam da se ta bloggerica sa čijeg sam bloga preuzela ovaj text neće linčovati.....zaliven....Jer ako bi se svaka od njih naljutila ja bih imala duuugu listu neprijatelja(tj onih koji bi hteli da me skinu sa lica zemlje(bloga).....Tamara otvori mail-poslala sam ti još jedan Tom-klipić!!!!!yesKisss
Nakon što je Bill oko dva mjeseca gnjavio svoje kolege iz benda, da bi napokon pristali zamoliti Nenu za jednu zajedničku pjesmu, pri čemu je ucjenjivanje igralo ulogu, u kojem je prijetio da će opet odrezati svoju kosu ( s time je već imao Gustava i Georga '' u vreći '' ) i Toma preplašivši s totalnim odbijenjem od Baby Billya ( što god to značilo ), mogao je projekt Tokio Hotel feat. Nena krenuti u prvu rundu.
( Nena je bila za to, i nije imala ništa protiv toga da svojoj karijeri kroz TH da nešto uzleta )
Kakva je to pjesma trebala biti, nije bilo jasno i tako su se svi sudionici našli u Neninom studiu ( nakon toga je Bill ustrajao...htio je, kad je već tako, sjediti na izvoru genijaliteta (?) )
TH: * odvedeni su u studio *
Bill:Woaaahhh...kako super...* čudi se i uokolo gleda *
Tom, G & G: * iznervirano se vuku iza njega *
Bill:...haj, haj, pogledajte ovo...*zacvili on...sve mora vidjeti *
Tom,G&G:* iznervirano se bacaju u prvi dohvatljiv naslonjač i masiraju sljepoočnice *
Nena:* kuca na vrata * Dobro jutro svima!
Tom,G&G:* uznemireno si začepljuju uši *
Bill:*cvili*
Nena....* iznenada joj Bill visi za vratom *...hm...* kašlje *..nemam više zraka maleni...
Bill: oh sorry...hihihi...* kao uzbuđena djevojčica...trlja ruke..*...hihihi, nazvala me malenim, hihihi...
Nena* popravlja odjeću * ha? Gdje je završila moja desna naušnica? * traži *
Bill:* nešto malo svjetlucavo neupadljivo pušta da nestane u torbi * hihihi...suvenir broj 1 je u vreći!...
Nakon što se Bill mogao mirno postaviti, nakon što je nena mogla pozdraviti ostalu trojicu, sjeli su svi za velik, okrugli stol za rasprave.
Nenin producent: Dakle dečki, što ste si zamislili kao zajednički rad, odnosno kakvu pjesmu?
Bill:* privlači stolac bliže Neni i naginje se jaaako blizu * možda jedan romantičan ljubavni duet? * namiguje *
Ostatak TH-a: * zabiju glavu u okruglu ploču stola *
Nena: hm, s time moramo pričekati dok ne navršiš 18. * Bill se oprezno pomiče unatrag *
Bill: hej, ali ja imam već skoro 18!
Nena: * pogleda prema ostalim dečkima *
Ostala tri:* tresu glavom *
Nena: no dobro ipak, ne želimo tvoje drage fanove učiniti ljubomornima, nije li tako, maleni? * Billa uštipne za obraz *
Bill:* srčeka mu svjetlucaju u očima * ona me dotaknula! * sav zanesen *
Nena: dakle počnimo * kopa po papirima * hm, Tom, dušo, možeš li mi dodati mapu za spise?
Bill: MOLIM?
Nena:* prestrašeno * što je sad?
Svi ostali:*zakolutaju očima *
Bill*dimi se kao vulkan kratko prije erupcije * kako to da njega zoveš '' dušicom '' ?
Nena: ah, svim ljudima oko mene dajem nadimke *osjeća se nekako neugodno *
Bill: aha, a zašto je ON '' dušica '' , a JA samo maleni??? Ja sam puno više '' dušica '' od njega i k tome još veća!
Nena: no onda si ti dušica a on maleni
Bill:*smijeh* ok *opet je ljubazan*
Nena: dakle, hm, ah gdje je to smeće...*traži* Gustav, mileni, možeš li...
Gustav i ostali * zakolutaju očima *
Bill: ŠTOOOO??? *zaljepio se za strop *
Nena: oprosti dušo, mileni, medeni...ah...
Tom * šapuće * medeno srčeko...
Nena: medeno srčeko?
Bill:*osmijeh* OK.....
Nena *bojažljivo gleda prema drugima*
TH:*pokazuju palac gore*
Nena: dakle, hm, može li mi netko napokon dati plavu mapu za spise? Ti, hm, Georg...
Bill:*prijeteće uvlači zrak*
Georg* zakoluta očima *
Nena: ah...Georg šeprtljo?
Bill:*ceri se*
Ostali*odahnuli su*.....

Nakon rasprave, TH i Nena se još nisu dogovorili oko zajedničke pjesme. Bill je ustraja na ljubavnoj, a ostali su bili za rock. A i Nena se teško prilagođavala.
Nena: Nikad više neću radit s djecom!
Tom: Hey! Ni MI ne želimo radit s nekom starom!
Nena: Starom? Daj, izgledaš kao da imaš zmije po glavi!
Tom: (bijesna faca)
Georg i Gustav: Uuuuu…
Bill: Ha!
Svi: Ahm, moooolim???
Bill: JA IMAM ideju za razliku od ostalih!
Gustav: Ajme, ne. OPET neka ljubavna???
Bill: NE!
Nena: Pa ipak si ti Bill! (ciničan glas i izraz lica)
Tom, Georg i Gustav: (bijesne face, napeti)
Nena: Koja je bila svrha ovog dana??? Što smo napravili??? Ništa! Zato što ste vi neozbiljna dječurlija!
Bill: Grrrr
thumbup

30.04.2006. u 12:08 | 0 Komentara | Print | # | ^

Georg

Evo malo i Georga,posto smo ga ocigledno zapostavile.Mislim,ne kazem ja da on nije sweet,ali mi se ipak vise svidjaju blizanci.:)

29.04.2006. u 11:39 | 3 Komentara | Print | # | ^

Hello!!!!

Evo i mene,hvala na čestitkama po 10000000000-ti put i po 1000000000-ti put pozzz za sve fanove....mah.......Pošto ste primetili da sa svog kompa ne mogu da stavljam slike sledi interview....i da opet ga kopiram sa drugog bloga........rofl.......pa šta mogu kad ne mogu toliko da kuckam.Mozete misliti,trenutno se dopisujem sa anti-fanom koji nas u linkovima drzi kao LUDA ZENSKA(U POTPUNOM SMISLU TE REČI)...i soli meni,muzičarki,pamet kako ja ne znam šta je mjuza....namcor....ccc.........Ja pokušam da pričam s njom bez svadje,a ona meni sprema dzelata.....Dobro,sad ga preterah,ali stagod evo interview,pa uzivajte................party


SABRINA: Prije 4 godine u osnovnoj školi. U početku je bilo super i brzo
smo se zbližili.

POPCORN: Nakon koliko ste postali par?
SABRINA: Tijekom godine, ali imali smo smetnja. Tom je nekoliko puta bio
nevjeran i stalno se upucavao drugim curama. Bilo mi je više dosta pa sam ga
ostavila. Ispričavao mi se i ispričavao, pa sam mu na kraju oprostila.

POPCORN: Jeste li imali intimnije odnose? Nakon koliko?
SABRINA: Ne, često sam ostajala kod Toma doma, čak i preko noći. Mazili
smo se ali to je to! Jednostavno je bio presramežljiv.

POPCORN: Zašto ste prekinuli?
SABRINA: Sve je postalo zamršeno i ostavio me. Ne krivim ga. Ali to
Me tad toliko povrijedilo da sam čak i školu promijenila. Sad shvaćam da je ta
Veza jednostavno bila osuđena na propast.

POPCORN: Kad ste ti i Tom bili skupa?
JULIA: Prošle godine na ljetnim praznicima. Ja i moja frendica Ina smo se zbližile s Tomom i Billom u kampu.Bile smo godine dana mlađe od njih. Nabavili su naše brojeve mobitela i dopisivali
smo se danima, kasno u noći. Ubrzo smo postali parovi.

POPCORN: Jeli Tom bio spreman ili je sve ostalo na ljubljenju i maženju?
JULIA: Nismo išli dalje. Nije bio spreman. Presramežljiv je! Mislim da bi
mi bilo bolje s Billom. Izašla sam s njim, a onda kad smo se vračali doma
smo sreli Toma i potpuno sam se zacopala u njega.

POPCORN: Koliko ste hodali?
JULIA: Par mjeseci...

POPCORN: Zašto ste prekinuli?
JULIA: Oko neke sitnice, ali prekid je bio bolan! Užasno smo se posvađali
i ja sam se užasno osjećala. A onda smo se iz kampa vratili u školu, Bill i Tom
svojim putem, a mi svojim. Nikad više nisam progovorila niti riječi s Tomom...

POPCORN: Vjeruješ li da se Tom seksao s 25 cura?
JULIA: (Smijeh) Nema šanse! Tom je cijeli macho, a kad se veza uozbilji,
Onda bježi kud ga noge nose!

28.04.2006. u 21:06 | 1 Komentara | Print | # | ^

SREĆAN MI ROĐENDAN!!!!

Ala sam narcis...........Ma šta ću......Hvala za čestitke........Evo da se javim fanovima pozzzz........Kissss............nemam šta da pišem,pa ću skratiti(u pozadini se čuje zveckanje makazasmijeh)(sec)Evo vam interview iz novog nemačkog BRAVO-a.........Pišemo se kasnije Sarah(14), Berlin: Ja mislim da je Bill premršav. Je li on bolestan?
Bill: Ne. Ne brini za naše jelo. Mi smo uvijek ovako tanki.

Simone(9), Bremen: Bill je bio jako blijed. Bila sam šokirana. Je li on bolestan?
Bill: Ne. Za to je kriv TV .(osmijeh).Zbog reflektora ljudi izgledaju kao da su blijedi. Zato nemoj da se brineš.
Georg: Plus napolju je užasno vrijeme. Kako onda čovjek da dobije boju ?

Lilly(16), Tübingen: Da li momci imaju puno stresa?
Bill: Ne, nimalo. Nema čovjeka koji potroši svo vrijeme idući stalno okolo .Mi imamo dovoljno vremena da se odmorimo.
Tom: Ako mislimo da nam je potrebno malo slobodnog vremena ,uzmemo slobodan dan.

Christine(15), Zwickau: Da li ste stvarno zaljubljeni?
Tom: Ne.

Anna(12), Kassel: Da li ste stvarno zajedno sa Blog27?
Bill: Ne. Te dvije djevojke su nastupale na koncertu prije nas. ..I sada su ponovo u Poljskoj, a mi smo ostali ovdje u Njemačkoj. Ne kontaktiramo sa njima. Cak nemamo ni njihove brojeve telefona.(ni ne treba mi...)

Nadja(10), Eisenach: Da li je istina da želite da napustite Njemačku?
Bill: Ne, mi ćemo imati dosta stvari da radimo i ovdje, ali bismo voljeli ići i u inozemstvo. Obećavamo da ne ćemo uvijek
odlaziti iz Njemačke .Brinu ćemo se i o našim Njemačkim fanovima.

Stefan(14), Offenbach:Zasto se želite probiti ( progurati, otići nastupati..) i u druge zemlje? Njemačka nije dovoljna?
Bill: Mislim da je potpuno prirodno da želimo okušati i u drugim zemljama. Svi bi voljeli da za odmor odu u inozemstvo.
Mi bi željeli da radimo u drugim zemljama, imamo koncerte i pridobijemo nove fanove. To ne znaci da ćemo vas zaboraviti. Možda demo se vratiti kuci i pomisliti da je bolje praviti muziku u Njemačkoj.

Jeannie(13), Dresden:Ako ćete imati karijeru u inozemstvu, ne mislite da će sve biti još vise stresno?
Bill: Ooohhh ne. Samo se moramo dobro organizirati.
Tom: Oko nas je super tim. I oni će uraditi sve.

Aylin(17), Berlin: Snimi ćete pjesme na engleskom. Znaci nikada vise ne ćete pjevati na Njemačkom?
Bill: Počeli smo na njemačkom i ostače tako. To je nas materinji jezik. Ali naši tekstovi imaju poruku, pa da bi ljudi u inozemstvu razumjeli, mi ćemo snimiti naše pjesme na engleskom.

Denise(14), Düsseldorf: Hoćete li prevesti sve tekstove riječ po riječ?
Bill: Pa naravno. Značenje će biti isto. Durch die Monsun će biti Run into the Monsoon. Ali ne znamo još hoće li ostati tako .

Jessica(11), Naumburg: Hoćemo li moći kupiti vaš album na engleskom u Njemačkoj?
Georg: Ne znamo još. Mislim da nećete. Ali ako ga budete željeli mislim da ćete ga moći skinuti s interneta.

Florian(9), Köln: Je li istina da je Billovo drugo ime Richo?

Bill: (smije se) Ne. Ko je to rekao? Moje ime je Bill. Samo Bill. Ja nemam drugo ime.

Maria(19), Geselkirchen: Pročitala sam na internetu da bi Bill želio da bude ćelav? Da li je to istina?
Bill: Kada će se moj izgled promijeniti? Ne znam. Ali sigurno ne želim biti ćelav.
Georg: Zašto? Pokušajmo!
Bill: Ne. Neću biti ćelav. (jel može neko da zamisli Billa ćelavog?)

Katherina(13), Mettlach: Hoće li i Tom pjevati?
Tom: Mislim da ja neću početi pjevati. Ja sam previše loš za to.
Georg: Tu nema sumnje. Nas troje smo nula za pjevanje. Mi ćemo ostati pozadi na koncertu.

Frederika(9), Darmstadt: Da li će te imati još jednu turneju ove godine?
Bill: Ne. Ne ove godine.
Georg: Prvo moramo snimiti naš drugi album. Bit će objavljen...pa ne znamo još.
Bill: Možda 2007.

Alex(14), Kiel: Da li je posljednja turneja bila teška za vas?
Gustav: Jeste, ali se sad sjećamo naših cool trenutaka.


Alicia(15), Westerland: Kako to da„Frei im Freien Fall” nije snimljena na albumu Shrei so laut du kannst? Kada će ova pjesma biti objavljena?
Bill: Bilo bi dobro da ta pjesma ne bude nikad objavljena ni na jednom CD-u.
Tom: Mi smo napisali tu pjesmu kao dodatak za turneju. I fanovima se svidjela.
Georg: Ali će ta pjesma biti na našem novom DVD-u.

Diana(16), Bamberg: Na novim slikama momci izgledaju prilično ozbiljno. Šta se desilo?
Bill: Ako nam neko kaže: nasmiješi se ponovo pred kamerama. Mi to bas i ne volimo. Ako želimo da se smiješimo pred kamerama ...smiješit ćemo se..i onda ćemo na slikama izgledati sretno. U stvari ...mi na slikama izgledamo onako kako se osijećamo u tom trenutku.(da znate za u buduće)

Steffi(14), Unna: Smatram da je veoma cool da Th žele biti poznati po cijelom svijetu? O kojoj zemlji najviše maštate?
Bill: Najviše o Japanu.
Tom: Ja sam zadovoljan i sa Engleskom, ali je i Španjolska također cool.
Bill: U svakom slučaju...bit će cool.


lor=#33CCFF>

27.04.2006. u 17:31 | 6 Komentara | Print | # | ^

Happy birthday, Milice!

Sve najlepše Milici za rođendan od Tamare i Toma!

E, pa, za sve čitaoce ovog bloga koji to nisu znali, danas,27. aprila, je Milici rođendan.Srećan rođendan,Milice,od tvoje frendice Tamare! Evo malog poklončića u vidu sličice za tebe, a pravi poklon ću ti dati sutra.smijeh

27.04.2006. u 11:53 | 0 Komentara | Print | # | ^

Hay, evo i mene!

Ćao ljudi, evo konačno i mene! Milice, thanks za pozdrave, ja sam u zadnje vreme nešto bolesna (temperatura i sl.), pa se nisam dugo javljala. Nadam se da si primila mejl za Uskrs!wave
Vidimo se sutra na probi, zar ne?
A, evo sada nešto sweet – slika blizanaca!Enjoy!

I još nešto-tekst TH pesme "Frei im freien Fall"

Frei im freien Fall


Meine Wohnung
Wie totes Land
Ich schreib'n Brief
An unbekannt
Mein Spiegelbild
wird gesucht
Mein Steckbrief
Liegt mir im Blut
Zurück will ich nicht
Nur mal raus hier
Luft in mein Gesicht
Bin schwerelos
Und mir wird klar
Das ist nicht mehr
Was mein Leben war

Chorus

Ich bin
Frei im freien Fall
Und nirgendwo anders
Frei im freien Fall
Ich kann nicht mehr anders
Frei sein!

1000 Augen
Gegen mich
Geben alles
Für den Augenblick
Und dann
Friert alles zu
Ich halt mich warm
Für den Fluchtversuch

Bridge

Ich will nur frei sein
Noch einmal frei sein
Nur einmal frei sein
Lass mich fallen!

25.04.2006. u 20:57 | 6 Komentara | Print | # | ^

me again!!!!

Umalo da zaboravim,one činjenice su skinute sa drugog bloga,pa tako da komentari pored njih nisu naši.......See you soon!!!!nut

23.04.2006. u 14:37 | 3 Komentara | Print | # | ^

Hristos voskrese

iliti srećan uskrs......Svuda oko mene su već počeli ,,Ratovi jaja,, iliti ,,Egg wars,,njami....smijeh....Pa pre nego što se završe,da vam čestitam praznik!!!Posle one poruke za anti-fanoverolleyes,na blogu nisam mogla naći zive duše...ccc......no...Nisam ja imala nameru da proterujem ljude,ali anti-fanovi moraju znati da granice postoje,pogotovo na tuđoj ,,teritoriji,,(blogu).....Pošto se Tamara i ja nismo našle za istim kompom od pravljenja blogano,a obe smo u beskreditnom stanju,iskoristiću ovu priliku da je pozdravim....mahsmijeh!!!
Pa da ne duzim više s pozdravima,ipak je ovo TH blog,evo nekih činjenica o njima........
thumbupthumbupBILL KAULITZ
Bill
* Rodjen je 1.09.1989.
* Ima smedje oci i tamno plavu kosu, ali se farba u crno(tako mu BASH dobro stoji;D)
* Ima brata blizanca, Toma;))
* Takodje ima 2 piercing-a: jedan na desnoj obrvi i jedan na jeziku (hmhmhm, kako li je ljubiti se sa njim;)). Imao je i istetoviran logo Tokio Hotela na vratu ali je skinuo tetovazu (sta mu je trebalo da je skida...)
* Kupuje odecu u velicini S!!
* Patike su mu broj 42, visok je 177cm (i ja sam;)), a tezak je samo 50 kg.... treba ipak malo da se ugoji....;))
* Misli da je pouzdanost njegova naj izrazenija vrlina.
* Njegovi prijatelji kazu da je mnogo romantican, ali da je takodje egocentrican (nadam se da nije...)

Bill je na svom prvom spoju, sa 13 godina bio toliko nervozan da se sav tresao, curu s kojom je izlazio je prolio colom, a kad su se išli poljubit falio je usta u poljubio je u nos
- Bill stalno gubi stvari. izgubio je 3 mobitela i 2 I-poda
- Bill sluša Green Day i jedna od većih želja mu je da ih upozna
- Bill je anti talent za ples - Bill pjeva od djetinjstva ali se profesionalno počeo baviti sa 9 godina
- Bill ima nadimak Mecki koji mu je dala njegova baka
- Bill je pjesmu Leb die Sekunde napisao sa 10 g, a to mu je ujedno moto
- Bill je pjesmu Freunde bleiben napisao za svoga očuha
- Bill je 2003 prisustvovao na reality showu STAR SEARCH
- Bill se dobro ljubi
- Bill često pjevuši bezveze pa često iznervira svih oko sebe
- Bill ima prirodno tamnoplavu kosu, ali je boji u crno
- Bill je sa 13 godina dao napraviti tetovažu, logo, Tokio Hotela na vratu
- Bill nosi tange
- Bill voli gledat ljude kako se…
- Bill je alergičan na jabuke i ose
- Bill je imao dobar sex
- Bill je desnu obrvu probušio sa 13g
- Bill je jezik probušio sa 13g
- Bill ima ribicu koja se zove Johny
- Bill u slobodno vrijeme izlazi, crta i kreira odjeću za svoju marku
- Bill je pravi romantičar
- Bill vjeruje u ljubav na prvi pogled
- Bill vjeruje da svaki dan treba živit kao da ti je zadnji
- Bill je jako pesimističan, pa za prijatelje traži pozitivce
- Bill za očuvanje glasa koristi kamilicu koju uvijek drži na kraju pozornice
- Bill obožava svoje fanove, i zna da bez njih nebi ništa postigao
- Bill za sebe kaže da je spontan, pouzdan i sebičan
- Bill svima preporuča da puste probleme i da ne troše život na to
- Bill u svojim kriznim trenutcima kaže u sebi: NEMA TOGA ŠTO JA NE MOGU…
- Bill svoj život ne može zamisliti bez glazbe
- Bill je visok 177cm a ima samo 56 kg (odebljao se)
- Tom je cijeli život kad god bi se posvađao s nekim ili bio povrijeđen, otišao u staru kolibicu, sjedio tamo satima i razmišljao, to mu je pomagalo jer bi u trenucima ljutnje trenucima ljutnje postao toliko bijesan da bi razbijao sve oko sebe
- Tom gitaru svira već 6 godina (od svoje desete)
- Tom je gitaru otkrio sa 6 godina u jednom podrumu i nije se od nje odvajao cijelu noć
- Tomu poslije svakog koncerta treba nova gitara
- Tom već 4 godine pleše brake dance i dobro mu ide
- Tom vozi skate od 11-te godine
- Tom je 3 puta slomio roku i jednom nogu
- Tom ne vjeruje u pravu ljubav, i misli da je premlad za to
- Tom uopće nije romantičan i mrzi romantiku
- Tom voli plavuše, a posebno brinete (crvenokose mu nisu drage)
- Tomu je najdraža boja očiju za curu smeđa ili zelena
- Tom voli cure u uskoj i kratkoj robi, dok se on oblači u široko
- Tom dobro pjeva (vidi se u pjesmi sex) ali to ipak prepušta Billu
- Tom sa sobom uvijek nosi mobitel, mp3 player i dezodorans, jer nemože bez toga
- Tom je svake godine najoriginalnija maska, prošle godine je bio svoj profesor iz njemačkog, a zbog toga je skoro bio suspendiran
- Tom živi po motu CARPE DIEM
- Tom puši
- Tom sluša Aerosmith i Samy deluxe dok je Bill apsolutni fan Nene
- Twinsi su rođeni 1.9.89. i po horoskopu su djevice
- Tom često laže
- Tomove veze s curama najčešće su kratke i sexualne
- Tom je dredloxe je napravio sa 12g, pirceing sa 14g
- Tom je sanjao da se…s Angelinom Jolie
- Tom se prvi put poljubio s 9g
- Toma živcira to što Bill provodi sate i sate u kupaonici lakirajući nokte u radeću frizuru
- Tomu se najviše sviđa pjesma a Wenn nicht mehr gehet
- Tom je rekao da je spavao sa 25 cura, ali kažu da je presramežljiv za to
- Tom se prvi put ševio sa 13g
- Tom ima psa Scotya kojeg je dobio za 8. rođendan
- Tom i Bill obožavaju zezat ljude preko telefona. Jednom su nazvali jednog tipa i rekli mu da je osvojio 1000 E na nekom radiju
- Kada su Bill i Tom bili mali Tom je ostao s tatom kod kuće, Bill je otišao s mamom van. Nakon par minuta Tom je rekao da se nešto dogodilo Billu, a nakon 30-ak sekundi je zazvonio telefon i saznali su da je Bill završio u bolnici jer ga je ujela osica.
- Soba od twinsa je obojena u narančastu boju,ali je kane obojat u crno.
- Tom je Billa stariji 10 min
- Twinsi imaju žuto-narančastog mačka kojeg su ranjenog prije dvije godine našli na ulici, udomili ga i nazvali Kazimir po njihovom prvom medi kojeg su dobili za rođenje
- Twinsi su rođeni u Leipzigu
- Twinsi su htjeli osnovati klub za životinjska prava
- Tom Billa ucjenjuje sa neugodnim slikama
- Niti jedan od njih ne vjeruje u Boga
- Billova i Tomova idealna cura trebala bi imati dugu smeđu kosu i smeđe ili zelene oči, a na prvi spoj bi trebala obući neku izazovnu minicu
- Bill i Tom dijele najintimnije stvari
- Twinsi žele postati vegetarijanci
- Tom i Bill imaju prirodno tamnoplavu kosicu
- Gustav se punim imenom zove: Gustav Klaus Wolfgang Schafer
- Gustav je rođen 8.9.88. g u Magdeburgu i po horoskopu je djevica
- Gustav je visok samo 168cm i najniži je u bandu
- Gustav sluša Metallicu, Slipknot i System of a down
- Gustavu je san nastupati sa svojim omiljenim bandovima
- Gustavov moto je: Glavno da sve ide krivo!
- Gustav je nekoć imao dugu kosu, ali izgleda je ka ženska pa se ošiša
- Gustav se depilira ispod ruke
- Georg porno časopise drži na radnom stolu
- Georg se jedini razbacuje na plesnom podiju, dok ostali snimaju situaciju oko sebe
- Georg se punim imenom zove: Georg Hagen Moritz Listing
- Georg je zbog delikvencije bio poslan na sastanak grupe ljudi s problemom kontroliranja bijesa
- Georg je rođen 31.3.1887.
- Georg je metalac jer sluša Metallicu, Guns N' Roses, Slipknot i Korn
- Georg uvijek nosi majice s slikama bandova
- Georg se nikada ne odvaja od svog mp3 playera
- Georg je najstariji u bandu
- Georg najviše radi probleme i katkad nema granice
- Georgu je zabranjen pristup u par hotela i restorana zbog nedoličnog ponašanja i uništavanja soba i namještaja
- Georg je bisexualac
- Georg svira bas gitaru, na koncertima ima žestok nastup, a treba mu par gitara za koncert. Ponekad u žaru trenutka uzme gitaru i udari svom snagom o pod. Vjeruje da treba živit svoj san i kaže da će bit sretan sve dok može svirat i bit ono šta je, a to je basista
thumbup

23.04.2006. u 13:36 | 0 Komentara | Print | # | ^

Poruka za antifanove...

Pišemo je opet,jer ne znamo gde nam se zagubio taj post...Elem....Ponavljam da vas ne razumem!lud...da li vam akt vredjanja nečije omiljene grupe pridaje zadovoljstvo ili ste samo ljubomorno opsednuti uspehom ove grupe???Da li vas mozda pravljenje bloga o Th vredja???Ako je tako,ja vas na blog nisam ni zvala,pa tako slobodno mozete otići sa ovog bloga i otperjati u pravcu zalaska sunca...mah.......Bilo kako bilo,nemate prava da vredjate fanove...Ovim blogom nemamo nameru da omalovazavamo druge grupe,jer ako slusamo TH nismo samo njime opsednuti(slushamo i neshto drugo)kao antifanovi koji se trude da ostave zlokobne komentare...bang.........Molimo vas da nam ne pričate sta da stavimo na NASH blog......I da...umalo da zaboravim-zashto anti-fanovi mushkog pola pitaju da je BIll gay????Da niste zainteresovani???Ako jeste,zao nam je on je strait.........Ako ste besni i zaslepljeni ljubomorom,slobodno promenite blog jer nemam nameru da trpim bilo kakvo vredjanjeburninmad.Ispraznite se na sajtu vaše omiljene grupe-biće lakše i nama i vama!!!!!

20.04.2006. u 20:56 | 0 Komentara | Print | # | ^

Evo još jedne sličice...

Kao što ste verovatno primetili,na našem blogu su do sada dominirale Billove slike,pa se verovatno čini da nam je on draži blizanac (što nije tačno,to zapravo zavisi od raspoloženja... :))E pa sad mi je Milica naredila da stavim još neku Tomovu sliku čemu se ja, u stvari, nisam nesto protivila... I tako, posle pola dana dvoumljenja, odlučila sam se za ovu (sta da radim kad sam vaga u horoskopu...).Recite da li sam dobro odabrala!
P.S.Inače,čujem da mu trebaju neka dva-tri dana da osuši te dredove...

20.04.2006. u 14:24 | 0 Komentara | Print | # | ^

Kakav osmeh!

Ynam da sam verovatno vec naporna sa Billom-obecavam necu vise!Ali zar nije ovo najlepši osmeh na svetu?!smijeh

17.04.2006. u 21:41 | 3 Komentara | Print | # | ^

Tužni pogled

Pogledajte samo taj pogled...

17.04.2006. u 21:39 | 1 Komentara | Print | # | ^

Cool cvidže...

E,Bille,jesu ti cool cvidže,ali stvarno...thumbup

17.04.2006. u 21:38 | 0 Komentara | Print | # | ^

Hi,ljudi,kako ste?!

E,evo sada jedne slike za koju mislimo da je apsolutno fantasticna!Zar nije sladak?:)U stvari recite sami!P.S.Komentari anti-fanova bice ignorisani!

17.04.2006. u 20:13 | 3 Komentara | Print | # | ^



Priča se kako si veliki romantičar. Istina ili ne?
Bill: Da, istina. Imam malo cura, ali, za razliku od Toma, moje veze dugo traju i stalo mi je do cura.

Hm…Onda si vjerovatno omiljen kod cura?
Bill: Pa, namam problema sa curama, ali omiljen? Pa, prije nego sam postao slavan nisam bio omiljen…

Kad Tom i Georg pozovu hrpe zgodnih cura na tulum ti ostaneš hladan?
Bill: Da vam opišem tu situaciju. Dođu 7-8 uplašenih cura koje prvih sat vremena stoje u kutu i grizu nokte. Tom i Georg im se žestoko upucavaju i onda pola cura popizdi i ode, a ona polovica se “prepusti trenutku”. Ali nemojte se zavarat, od 10 cura jedna spava s njima… Oni pretjeruju.

A slažeš li se sa bratovim ponašanjem?
Bill: Ne, ali moj brat je takav da nikad nikog neće poslušat ili barem poslušat savjet. Radi ono što hoće, ali ne zna prihvatit posljedice…

Spašavaš li ga kad, od ,naprimjer, bijesne cure ili poludjelog roditelja?
Bill: Pa, od cura da. A onda se dogodi da me te cure gledaju kao princa na bijelom konju i zaljube se u mene. A meni ih je jednostavno žao. A Tom nema problema sa roditeljima tih cura… Pa da ste vi spavali sa rock zvijezdom, bili to rekli mami???

A imaš li curu?
Bill: Nemam…

Vidim li ja to tužan pogled u očima?
Bill: Ma, volio bi imati curu... Ali teško je naći nekog tko nije s tobom jer, neznam, si zvijezda ili nešto… To što je vrhunac naših vršnjaka izać na spoj sa zgodnom curom, a mi održavamo prepune koncerte svaki drugi dan, po meni, ne bi trebao biti faktor zbog čega je netko sa mnom.

Odvajaš li dovoljno vremena za svoje fanove?
Bill: Nažalost, ne odvajam… Ali nadam se da hoću…

Jesi li imao kakve čudne ponude od svojih fanova?
Bill: Pa, dosta njih… Svaki dan nam dolaze pisma sa tangama i grudnjacima, da ne spominjem da nam šalju dlake, sa svih dijelova tijela, te slike u raznim položajima… Ovim putem bi zamolio te cure da nam više ne šalju takva pisma! To je odvratno! Tom uživa, ali nitko tko šalje svoje tange okolo NIKAD nema ŠANSE da bude moja cura, a to im bude cilj! MOLIM VAS, prekinite! Ljubavna pisma i videa, prezentacije, recitacije, pjesme ili jednostavna pisma “obožavam vas” su super i volim ih dobivat, ono je PREVIŠE!!!!!

A…hm…Rekla bi da si dosta moralan…?
Bill: Ma nisam ništa posebno, ali ono… je previše.

Vjeruješ li u pravu ljubav?
Bill: Da, vjerujem u pravu ljubav i sudbinu. Negdje je ona prava i samo je pitanje vremena kad ću je upoznat. Ali dotad, neću ja samo čekat. Život je da se živi!

A baš sam te htjela pitat što poručuješ svojim fanovima…
Bill: Ah, sorry. Pa, život je da se živi!
------------------------------------------------------------------------------------------------------

BRAVO intervju sa Tomom

BRAVO:O čemu govori vaša nova pjesma ''Thema Nr.1''?
Tom:Govori o curi koja vjerojatno postoji u svakoj školi,koja je tema broj 1 za razgovor.S kojom bi svatko rado nešto imao.

BRAVO:Je li bila takva cura u tvojoj školi?
Tom:Naravno.Bila je plava,visoka,imala dobru figuru,izgledala super.Bila je točno sve što sam ja želio!

BRAVO:I ti isto?
Tom:Naravno,razgovarao sam s frendovima o tome,i ako bi prošla pored nas,svi bi se okrenuli za njom.

BRAVO:Jesi li je pokušao upoznati?
Tom:Nitko to nije mogao učiniti na pravi način,bilo je to dosta teško.Svi su probali a ja sam čak i uspio(smijeh).Bio sam s njom kratko vrijeme.

BRAVO:Zašto samo kratko?
Tom:Nekako si nismo pasali!Možda sam imao prevelika očekivanja,jer je bila tema broj 1.Sve je to za mene bila samo zatreskanost koja je brzo prošla.

BRAVO:Jesi li bio razočaran?
Tom:Ne.Jednostavno nije bila ona prava,to se moglo desiti za bilo koju curu.

BRAVO:Bi li rekao pravoj ''Volim te''?
Tom:Ako bi voljeo curu,onda bi joj to i rekao.Ali samo ako je stvarno ona prava.To do sada nije bio slučaj.Nikad nikome nisam rekao ''Volim te''!

BRAVO:Je li tebi to neka cura rekla?
Tom:Ne.Cure su veoma pažljive,kažu volim te samo kad su 100% sigurne-a to mi se još nije dogodilo.

BRAVO:Jesi li imao neku sramotnu situaciju s nekom curom?
Tom:Jedna cura me ošamarila par puta.Mislila je da sam pričao sranja o njoj.I to je odlučila rješiti-pljuskom!

BRAVO:Kako si ti reagirao?
Tom:Bio sam više ponižen nego tužan.To se dogodilo usred školskog igrališta.Potpuno sramotno-svi su moji frendovi to vidjeli...

BRAVO:Tko je trenutno tema broj 1?
Tom:Eva Longoria,Angelina Jolie i blizanke Olsen.Nedavno sam našao nove slike privlačnih blizanki Olsen!

BRAVO:kakva cura treba biti,da bi ju smatrao privlačnom?
Tom:Brineta,plavuša,crnka sve je to isto-glavna je stvar da mi paše.One cure koje su meni dobre uvijek su različite(nemam neki određeni tip cure)

BRAVO:Misliš li da bi ugrozilo bend ako bi se sad zaljubio?
Tom:Ne,to ne bi imalo nikakva utjecaja na Tokio Hotel.Muzika je za mene trenutno tema broj 1.Teško bi sad mogao imati curu.Bilo bi teško imati i prijateljicu pošto smo stalno na putu.Mislim da bi prijatelj prije patio nego muzika.

BRAVO:Bi li priznao(javnosti)da si zaljubljen?
Tom:Bih,ali ne bi curu pokazivao javnosti.To bi trebalo biti privatno,ne bih govorio puno o njoj,jedino ako bi to bila Eva Longoria(smijeh).Onda već da......
------------------------------------------------------------------------------------------------------

17.04.2006. u 18:58 | 3 Komentara | Print | # | ^

I opet ja!!!!!

Drage moje fanovke i fanovi.....ne postojimo kao blog ni 2 dana,a anti-fanovi već zanovetaju,ne razumeju ono-live and let other live.....ma TH je za nas dve zakon,pa kako god oni rekli.....Evo vama interwiew sa Tomom i Billom koji smo takodje skinule sa jednog bloga....KISSkiss

17.04.2006. u 18:54 | 0 Komentara | Print | # | ^

Gde ste fanovi!!!!

Evo da vam se javim!Pa,cisto da se javim anti-fanu koji mrzi TH.....Stvarno te ne razumem,bas moras da iskazujes mrznju javno?Kako god hoces,ali ako mislis da si tako ispao pametan,ja bih se zapitala who is stupid 4 this world....Josh jednom pozdravljam sve fanove koji su ostavili komentmah

17.04.2006. u 18:44 | 2 Komentara | Print | # | ^

Jedna lepa slikica... :)

He's too cute for his own good... :)

Evo male poslastice za sve TH-fanove...Uzivajte!

17.04.2006. u 18:09 | 3 Komentara | Print | # | ^

I evo nas opet!!!

Evo sad jedan ,,mali,, interview koji smo skinule s jednog drugog bloga.Nadamo se da se ta bloggerica ne ljuti!wave
STA ZA VAS ZNACI LJUBAV KAO RIJEC???
Bill: Za mene to znaci jedan prelijepi nacin da osobi iskazes koliko ti je stalo do nje ili njega.U mom zivotu ljubav igra jednu veliku ulogu i u privatnom zivotu i u muzici.Tako mislim da je ljubav od velike vaznosti u zivotu jednog normalnog covjeka.
Tom:Bill je sve ovo jako lijepo rekao (smijeh) ali ja se ne slazem sa tim...Rijec "ljubav" je po mom misljenju sinonim za privlacnost,strast i slicno.Ja mislim da prava ljubav ne postoji.Sve te duge veze su ustvari navike,jedne osobe na drugu.Znate,ja nikada nisam osjetio pravu ljubav...
Bill: Jesi,ali neces da priznas!!! (svi se smiju,osim Toma)
Tom: Dopusti da zavrsim...Ja nikada,ali bas nikada nisam rekao djevojci da je volim,jer to nisam ni osjecao.Pa,nije ni ona meni,al´ na mene to jednostavno ne utice.Ja sam imao djevojke koje zele samo provod,kao i ja,tako da tu nije bilo nesuglasica.
U mom zivotu ljubav igra jednu veliku ulogu*by*bill*

A,ANN-KATHRIN???
Tom:Ajoj,ne zelim ponavljati sve to!!!!O njoj nemam nista lijepo reci,jrr je zeljela da me unisti,kao i moju grupu.To joj ocigledno nije uspjelo,samo je pokazala sebe kao zadnju ......... ma nije ni vazno!!!
Bill:Mozete li preci na sljedece pitanje???
tom se pokuša izvuči,a gustav ono si valjda misli:˝ma daj tom ne trebaš itaq več svi znaju kakav si=P*

KADA STE DOZIVJELI SVOJ "PRVI PUT"???
Tom:Ja sam svoje prvo sexualno iskustvo imao sa 13 godina (svi se smiju) ,ali zato ne bih zelio da ulazim u detalje...dosta sam rekao...
Georg: I ja sam svoj prvi put dozivio,ali ne tako rano kao Tom...(smijeh)Imao sam 17 godina i sve je bilo nespretno i smijesno...

A TI BILL?
Bill:Sta ja? (smijeh)

TVOJE SEXUANO ISKUSTVO,DA LI SI GA DOZIVIO???
Bill:Pa mozda jesam,a mozda nisam...(smijeh)

STA TO ZNACI ?
Bill:Pa mozda jesam,mozda nisam,shvatate???

TESKO ALI NEMA VEZE...A NAJVECA NEPRIJATNOST U VASEM ZIVOTU,VEZANO ZA SEX,LJUBAV,DJEVOJKE I SLICNO???
Tom:Ja sam ih mnogo dozivio,ali evo nekoliko:dok sam isao u skolu,znaci prije nase popularnosti,imao sam curu sa kojom sam se super slagao.Medjutim,od nekoga su krenuli tracevi da sam ja pricao kako je ona dobra cura,kako je glavna u krevetu itd...Ali ja to stvarno nisam rekao!!!(pazi ga,jadnicak,kako se pravda...dobar je on)...i jednom sam stajao na igralistu sa drustvom,a tu je bila i cijela skola...Kada odjednom vidite moju djevojku kako ljutito ide prema meni(smijeh) i niti mi je prisla kako treba,niti sam se ja pripremio za ono sto slijedi,kada odjenom samar.
Bill:I to ne samar nego samarcina(e Bille bas si kreten...pa burazer ti se vec dovoljno izblamirao,zar moras i ti jos da ga blamiras?!)
Tom:Da,i Bill je bio tu...i to nije samo samar vec je zahvatilo i pola face (J.....,koliku ruku ima ta devojka,ako mu pola face zavalila?!)..to je stvarno boljelo...
Bill:Tada je cijela skola pala od smijeha,pa i ja...
Tom:Da,da...nisi se mogao suzdrzati,nego si se smijao rodjenom bratu.I to jos blizancu!!!(smijeh)
Bill:Trebali ste to vidjeti.Djevojka je bila skroz crvena od bijesa...Grozno!!!
Tom:Ali meni je bilo najneprijatnije!Slusajte sada ovo...
Bill:Prije nego sto pocnes,da kazem da se ne iznenadjujete za Tomove blamove,ima ih i previse...
Tom:Tada sam imao 15 godina,tek napunio.Imao sam devojku...(koje cudo...a tako je sramezljiv...hahaha)
Bill:Djevojku?Mislis "djevojku zeljnu sexa"

*baš bi htjela znat kaj je tom tu skužio.....koji je friz napravio=P*
Tom:Hahaha...Nije smesno(smijeh)...da nastavim:da imao sam djevojku sa kojom sam se cesto nalazio,znaci cesto smo izlazili,isli jedno kod drugog i slicno...Kada smo bili kod mene,bili smo sigurni da nam niko nece smetati i ulaziti,pa smo mogli da radimo sta hocemo...shvatate???I jednom prilikom kada smo bili kod nje,oboje smo zeljeli ... Mislim,normalno smo pricali,kada je ona mene pocela ljubiti i slicno...Ja sam joj govorio jer ako mene "uhvati to" , gotovo je (smijeh)! i ona nije prestajala sto je uzrokovalo ono sto je uzrokovalo...tj,zavrsili smo u krevetu!(smijeh publike) i nakon sto se atmosfera usijala (smijeh) na vratima njene sobe (smijeh) su (smijeh) pojavili (smijeh) ...
Bill:Prekini se smijati i nastavi... :D
Gustav: Sto se toliko smijete???(smijeh)
Tom:Kada su se na vratima njene sobe pojavili ni manje ni vise nego njeni roditelji(smijeh) Ne znam kako sam to prezivio!!!! Uglavnom,kada su nas ugledali,njena majka je tiho rekla :"Izvinite" i izasli su iz sobe...Oboma nam se promenila boja lica...brzo sam se obukao,pozdravio sa djevojkom i otisao kuci...
Bill:Ali to nije sve!!!Nedjelju dana poslije toga,Tom i ja smo otisli u market da kupimo neke sitnice za put.Trebali smo da idemo u posjetu nasem tati.I na kasi,bilo je nekoliko ljudi ispred nas,a mi smo stajali i gledali kondome.Zapravo cudili smo se kako neko moze birati kondome po mirisu i boji...Tada je Tom uzeo jedno pakovanje i rekao :"Uzecu ove",aliI se naravno salio...(smijeh blizanaca)...Kada je jedan covjek,tacnije otac te djevojke sa kojom ga je zatekao u krevetu,rekao da njegova kcerka najvise voli sa mirisom jagode,pa da uzme crvene,pa mu pruzio drugo pakovanje kondoma...(smijeh) Ja sam tada , kako da kazem umro od smijeha!!!A Tom se samo okrenuo i rekao :"Bill cekam te vani"...Ali nije se tu zavrsilo...Taj covjek je meni rekao da ce platiti kondome i pitao koju Tom boju i miris najvise voli...Ja sam se smijao i dao mu pakovanje sa mirisom lubenice (smijeh)...I onda sam platio sto sam imao i izasao ... Tom i ja smo onda 5 minuta stajali i smijali se tome sto se desilo...I tamam smo krenuli kuci kad je taj isti covjek prisao Tomu i rekao:
"Sine,ja sam jos uvijek mlad da bih bio djed.Evo ovo je od mene(tada mu je pruzio kondome),za tebe i moju kcerku,da se pripazite..."
Tom je nepomicno stajao neko vrijeme,a zatim rekao:
"Znate gospodine,ja ako sam mlad,ne znaci da sam glup i neiskusan.Kuci imam milion pakovanja kondoma i mislim da posljednje sto mi treba jesu vasa paakovanja kondoma i rijeci podrske.Osim toga,ako Vas bas zanima,ja i vasa kcerka nismo vise zajedno,tako da nemate nizasta brinuti,Osim ako joj neko drugi ne napravi dijete.Ali,Vama ipak hvala.Siguran sam da ce se meni i mojoj sadasnjoj djevojci ovi kondomi sigurno svidjeti" (smijeh u studiju) Tada se okrenuo i otisao...A ja sam se gospodinu izvinuo i trceci otisao sa Tomom...
Tom:Kada sam spomenuo tu drugu djevojku,zapravo nisam je imao,samo sam morao da se otarasim tog gospodina.Ali je istina da sam raskinuo sa njegovom kcerkom...
Bill:To jeste,lijepo si je ostavio.Prvo si je sutnuo,a onda je ona mene zaustavljala na ulici,plakala mi,zvala na telefon,prepricavala mi vas sex...hvala Tom,bas ti hvala...Bas hladnokrvno ...
Tom:Pa,takav sam i ostao...
Georg:Da vi samo znate kako je nama zivjeti sa santom leda...
Tom:Pa nisam valjda takav???
Gustav:Georg,nisi ti nista bolji od njega(smijeh)
HVALA NA GOSTOVANJU I TOM ZELIMO TI MNOGO VISE SRECE U LJUBAVI!!!
Tom:Hvala i Vama,a sto se ljubavi tice...to nece ici bas lako...
Bill:Hvala Vama na pozivu
Gustav:Nema na cemu
Georg:Nema na cemu i drugi put.Hvala.
Bill:Cao!(mase publici)
mah

16.04.2006. u 19:36 | 2 Komentara | Print | # | ^

Welcome th fans!!!!

OLa!!!!Da samo znate koliko smo se namučile dok smo napravile ovaj blog...puknucusmijeh.....Inače nas je 2......Zovemo se Milica i Tamara i OTKIDAMO na TH!!!!!Posebno na blizancekiss....(primećujete da obozavam tačkice....).....
Upozorenje za anti-fanove-Ako se smatrate anti-fanom,klonite se ovog blogaburninmad,ali stvarno!Ne isplati vam se,mislimo,zar stvarno postoje idioti koji troše svoje net vreme na grupu koju uopšte ne vole..headbang...ali kako hoćete,ne mozemo vas sprečiti,vaše vreme-vaša odluka....

16.04.2006. u 18:44 | 1 Komentara | Print | # | ^

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve o Tokio Hotelu na jednom mestu,valjda......I samo da ne zaboravite-ovaj blog prave dve osobe-Milica i Tamara

adopt your own virtual pet!





adopt your own virtual pet!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
evo još jedan linkić za fanove us5- us5popmusic.blog.hr to je blog moje frendice
a za fanove RAP-a jedan cool bloggić- yohomie.blog.hr
a za ostale fanove TH-a tokiomama.blog.hr
i jos jedan sladak bloggic artosfstreet.blog.hr
i najzad stavljamo u linkove billovagripa.blog.hr

evo jednog bloga za fanove harry pottera-albusdumbledore
Sims2
tamarichak

Rette mich

Zum ersten Mal alleine in unserem Versteck
Ich seh noch uns're Namen an der Wand
Und wisch´ sie wieder weg
Ich wollt´ dir alles anvertrauen
Warum bist du abgehau'n
Komm zurück – nimm mich mit

Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaff´s nicht ohne dich
Komm und rette mich – rette mich – rette mich

Unsere Träume waren gelogen und keine Träne echt
Sag dass das nicht wahr ist – sag es mir.
Vielleicht hörst du irgendwo
Mein SOS im Radio
Hörst du mich – hörst du mich nicht

Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaffs´nicht ohne dich
Komm und rette mich

Dich und mich – dich und mich – dich und mich
Ich seh´ noch unsere Namen und wisch´ sie wieder weg
Unsere Träume war´n gelogen und keine Träne echt
Hörst du mich – hörst du mich nicht ...

Komm und rette mich – rette mich
Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaff´s nicht ohne dich
Komm und rette mich – rette mich – rette mich – rette mich
Rette mi-ch......

a sad prevod na engleski
SAVE ME / RESCUE ME

Alone and for the first time
In our secret hideaway
And on the wall our names I can see
But I wipe them all away
I was about to give my trust
You went and left me in the dust
Please come back
Take me there

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me, rescue me

Were our big dreams built on lies
And fake were all our tears?
Tell me this is untrue
Right in my ears
Perhaps you'll hear me as you go
My S.O.S. I've radioed
Can you hear
Can't you hear me?

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me
You and me..
You and me..
You and me..

And though I see our names, I
wipe them all away
Out of lies, our dreams were made of
And all our tears were fake
Can you hear
Can't you hear me?
Come and rescue me..
rescue me

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me..
Rescue me..
Rescue me..
Rescue me..

You and me
Can't you hear me
Rescue me...