haaaalllloooo.........

Hay peoplovi.....sta ima?????Evo mene(hi everybody,to sam ja Milica).......aj,reko da se okoristim od pumpkin`s neta,pa da napisem novi post.........a ako neko voli US5 nek ode na njen blog us5popmusic.blog.hr.....ima novi post i neke nove fotke(ALELUJA!!!!)(hard....pop.......aleluiah)roflroflroflroflrofl.........izgleda da su fotke ,,u modi,, pa cu i ja objaviti nekoliko.....Big KISS za Tamaru,pumpkin i sve citaoce bloga iiiiiiiii za West-side girl.............i za moj crknuti komp koji danima nisam palila i zbog koga danas sedim u net kafeu i kucam ovaj post.........Image Hosted by ImageShack.usshalalala.....tralalala.........lalalala.......ja sam ........multitalenat..........uahahahaha.....ahahaha.......sad malo Billa i njegove nove frizure.......Image Hosted by ImageShack.ustransformacija....Image Hosted by ImageShack.usi sad svi zajedno-celebrating....partypartypartypartyparty.........i to bi bilo sve za danas.........pa,mogli biste i vi malo da kuckate...wink..........bye!!!

27.05.2006. u 18:20 | 8 Komentara | Print | # | ^

Novi post!!!

Ehehej........evo me da napisem novi post!!!!Jos uvek mi ne radi komp,pa sam zato ,, zrtvovala,, svoje noge otisavsi do NET-kafea.......i da predjem na stvar.....evo interviewvic skinut od thovka.blog.hr....
INTERVJU S BILLOM:

Pitanje 1: Kakav je bio tvoj redjendan?
Bill: Moj rodjendan je bio dosadan , bili smo na putu. Nisam ga slavio do after partija na Dome.

Pitanje 2: Koju boju ociju volis kod djevojaka?
Bill: Plavu.....ma ne mogu se odluciti .

Pitanje 3: Gdje se vidis u buducnosti?
Bill:Nadam se da cemo u buducnosti nastaviti praviti muziku i ici na turneje.

Pitanje 4: Gdje pronalazis ideje za tekstove?
Bill: Pokusavam naci teme koje se pojavljuju u svakodnevnom zivotu i koje pokrecu mlade.

Pitanje 5: Oces li stvarno napraviti tetovazu na stomaku?
Bill: Tetovazu na stomaku? Mogu to zamisliti, ali ne znam hocu li je napraviti.

Pitanje 6: Da li citate fan mailove?
Bill: Pokusavam odgovorit na mailove,ali jednostavno ih je previse!

Pitanje 7: Da li volis japanski rock?
Bill: Da, veoma je cool!

Pitanje 8: Da li si stvarno isao na casove plesa?
Bill: Isao sam na tečaj prije 3 godine, ali jednostavno mi nije islo.

Pitanje 9: Da li zelite praviti muziku cjeli zivot?
Bill: Definitivno.Koliko god je moguce.

Pitanje 10: Kakve ljude ne volis?
Bill: Lijenjivce...
I pozzZyc za TAMARUmahwavemahwavemahwavemah i ostale posetioce,pogotovo one redovnijethumbup
KISSS

22.05.2006. u 14:17 | 4 Komentara | Print | # | ^

We are the winners of Eurovision....tralalalala....

..........ma da..........josh samo da smo izasli na Eurosong..........evo,juce je prosla ona guzva oko eurosonga,nema vise nadmetacke euforije........pobednik je izabran-kako vam se svidja???Bla-bla....ostavicu za sad moje misljenje po strani,jer bih se raspisala ko nenormalna,a net vreme u ,,pescanom satu,, polako istice..........bezveze,a?????namcorNe mogu da vam ostavim nijedan interview jer mi je komp pod visokim naponom!!!!-OZBILJNO.......nesto s njim nije u redu,moze da me drmne struja ako ga ukljucim-provereno je-mog tatu umalo nije kad je pokusao da ga ukljuci..........grrrrr.........pa,ppisemo se kasnije,ako ukljucim komp i ako me pre toga ne udari struja....kiss.......bzzzt...........bzzztzujoImage Hosted by ImageShack.us

21.05.2006. u 16:55 | 2 Komentara | Print | # | ^

Novi post!!!!

Evo mene posle tone maramica i litara i litara čaja.....To vam sve govori-Nisam baš najbolje sa zdravljem(hi to sam ja-Milica).......Kako sam na kompu zbog gledanja TV-a(Tv kartica je zakon),svratih ovde na 5 minuta da napišem post.......Evo jedan interview koji sam skinula od......od.....ne mogu da se setim,ali u svakom slučaju BIG SORRy zbog toga!!!no.....I neke slikice.....Enjoy......Pozzz za sve....KISSS...........Image Hosted by ImageShack.us
YAM!:Tom,kako reaguješ na stvari koje se pišu o tebi?Na razne skandale,tračeve i slično?
TOM:Pokušavam da izbegnem takve stvari.Tokio Hotel je uspešan band,mnogo zarađujemo,imamo dosta fanova i sve nas to čini sretnima,ali tu ima i onih ljudi kojima se ne sviđamo,neki nas čak i mrze.Te osobe onda,žele za nas vezati razne skandale,tračeve,lažne izjave i slično.Ono što je najjadnije u svemu tome je to što oni pola stvari izmisle,pa tako postoji mogućnost da izgubimo fanove.Na laži primenjujemo metodu „udaranja po džepu“.Već je jedan časopis pisao laži,te ih je naš mendžer tužio.Redakcija više ne radi,zaplenjeni su im svi poslovni prostori,tehnika i primerci časopisa,te smo dobili odštetu.
YAM!:Znači da se ne treba sa vama „igrati“.....
TOM:Opasni smo mi....Ha,ha,ha.Ma,neeeeee.Mi samo vraćamo milo za drago.
YAM!:Širili su se razni tračevi u vezi Ann-Katherin,pa se sve to smirilo,a sada kruže priče za pevačicu LaFee....Da li ste u vezi kako novine pišu ili.....
TOM:Ann....heh,ta devojka je zaista željna publiciteta.Ali ja joj mogu samo čestitati i dati malu primedbu,uspela je toliko-koliko postati poznata,dobiti ne tako malu sumu novca,ali tu ne štima što je htela MENE uništiti.Ann,Ann.....kao da je zaboravila gde živimo.Čoveče,ovo je Nemačka.Ne može ovde svako svakoga uništiti,pogotovo ne na takav način.
YAM!:Smiri se,čoveče.....ha,ha,ha...
TOM: (smeh)Vidite li kako sam ja opasan...heh
YAM!:A LaFee....
TOM:Ja sam se do juče pitao „Ko je ta LaFee?“Devojku u životu nisam video.Slučajno sam uzeo novi broj jednog časopisa,i ugledao sam u cosku tu devojku,i kao oni oblačići kada neko nešto razmišlja.....Znate?I tu moju sliku.Počitao sam text,ali mi nije bilo dovoljno jasno.Otišao sam na Internet da potražim nešto više o tome i kao i uvek tim glupostima je bilo posvećeno milion sajtova.Pročitao sam čak i da smo bili zajedno,pa da smo se ponovo pomirili....Ma čiste gluposti!
YAM!:Znači,to je laž?
TOM:Ma naravno da je laž.I sami znate kakve ja devojke volim.Nikad je u životu nisam vidio,a devojka jednostavno nije moj tip.
YAM!:Sada je verovatno pao kamen sa srca milionima tvojih fanova.
TOM:Devojke,do not worry!Doći ćete i vi na red.LaFee nije moj tip devojke.
YAM!:Zašto?
TOM:Ma nekako nije ono.....znate....(smeh)...ma....
YAM!:Ne znamo (smijeh).
TOM:Heh,devojka ne poseduje određenu dozu seksipila (smeh).
YAM!:Ahaaaa,o tome je reč!!!!Tom,Tom ti samo na to misliš.....
TOM:Ma ne,(smeh),devojka jednostavno nije ono što ja tražim.....
YAM!:Šta to ona nema,a po tebi treba da ima?
TOM:Eh ovako.....(smeh).......važno mi je da je devojka visoka,ali u svakom slučaju ne vislja od mene,što ona nije.Dalje,(smeh),moja devojka treba imati duge i vitke noge,kojoj će lepo stajati kratka suknja (smeh)
YAM!:Aha,to ćeš je ti i oblačiti?
TOM: (smeh)Ma ne,nego ne volim kada devojka ima ružne noge,a obuče kratku suknju.A ja preferiram kratku i usku odeću.Zakon je!(smeh)Takođe treba biti i razvijenija,mislim da ima bolji dekolte.(smeh)Shvatate?
YAM!:Da,da,da.Shvatam sve.(smeh)
TOM:Je li se to ti zajebavaš sa mnom?(smeh)
YAM!:Ma ne,nikakvo zajebavanje.(smeh)
TOM: (smeh) Pa eto to bi bilo otprilike to što bi LaFee trebala imati,a nema da bih je uopšte pogledao.
YAM!:Ok.Šta misliš o Killerpilzu?Rock-punk band koji neverovatno podseća na vas.
TOM:Heh,čuo sam njihovu pesmu.Mislim da su oni naša neuspela kopija i to ću ponoviti milion puta ako treba,pa i njima u lice.Momci nose dredove,piercienge,za spotove neću ni da govorim,takođe omot singla „Richtig scheisse“ neverovatno podseća na naše omote.A neću uopšte da govorim o prerađivanju naše pjesme „Durch den Monsun“.Šta još treba,da nam uzmu ime i da se oni zovu TOKIO HOTEL?
YAM!:Novinari i kritičari ih nazivaju „pubertetsko iživljavanje lišeno kvaliteta“,slažeš li se?
TOM:Ne želim to komentarisati da novinari ne bi pisali nakon toga gluposti.Ne nameravam nikoga tako vređati,samo sam izneo činjenice i sličnosti nas i tog banda.
YAM!:Da ne pričamo više o njima,šta misliš da pređemo na Blog 27?Imate li išta sa njima,mišljenje o njihovom stilu oblačnja,spotu za pesmu „Hey boy“ koji neverovatno podseća na vaš drugi spot i slično?
TOM:Sa tim devojkama nemamo ništa,čak nismo razmenili mailove niti brojeve telefona.Što se tiče njihovog stila,ja sam Toli rekao da treba tražiti svoj stil,a ne imitirati druge.Mislim na Billa.Tola je došla kao normalna cura u Nemačku,onako kao Alicia.A onda je odjednom počela biti rokerka kao Bill.Što se tiče spota.........da,znam tu postoji toliko sličnosti,ali eto.Neću da komentarišem,one su nam drugarica i čemu sve to?
YAM!:Ok.Šta misliš o US5?
TOM:Momci su u redu.Ono........ja ne volim muziku kao što je pop,i nikada nisam voleo takvu vrstu boy bandova,ali novinari pišu gluposti da se mrzimo.Momci su ok,i super plešu i izgledaju.Poštujemo ih,ali ih ne smatram rivalima.Onaj koji je izvalio tu glupost nema pojma o muzici.Mi smo rock band sa frotmenom i sviramo instrumente,a oni su tipični pop boy band koji nema frotmena i plešu.Vidite li sličnosti?Možda to jer smo svi momci i u jednom i u drugom bandu.Nadam se da novinari neće izmisliti da u jednom u bandova postoji devojka maskirana u momka.Sve je moguće.(smeh)
YAM!: (smeh) Tom,da li pušiš?
TOM:Da,pušim i konzumiram alkohol ali ponekad.Georg non-stop puši,ali ja zapalim dve,tri cigarete dnevno.Bill u iznimnim situacijama,a Gustav ne puši nikako.
YAM!:Kratko-jasno.Tom,hvala ti,što si pristao na ovaj razgovor o tračevima koji ti znam nije bio ugodan,HVALA TI PUNO i puno uspeha s Tokio Hotelom.
TOM:Hvala vama,meni je bilo jako zanimljivo,jer volim pričati o tračevima.Hvala,pa se ponovo vidimo....ubrzo nadam se (smeh).
partypartypartypartypartypartypartypartypartyparty:Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usTamara-ovo su one ,,starke,, o kojima sam ti pričalaa........Moćććććnooooo

19.05.2006. u 14:13 | 7 Komentara | Print | # | ^

nadoknada!!!

Image Hosted by ImageShack.usEvo malo nadoknadegreedy,posto 16-og nisam pisala,headbanga bas 16-og je bilo mesec dana postojanja ovog bloga....Evo jedna slika........cerekkisskiss
i da umalo da zaboravim-Tamara je bolesna pa bih joj uputila jedan pozdravcic,objavljujem BILL-ovu slikicu umesto nje(sigurno bi je objavila) i porucujem -Ozdravi brzosmijehsmijehImage Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

17.05.2006. u 16:52 | 10 Komentara | Print | # | ^

Hellooo!!!!

West side(plau)girl,prvo THANKS za uputstva,probaću da stavim sliku....nemam mnogo vremena,pa evo vam interview skinut sa bloga-thovka.blog.hr....sorry..........
Mišljenja slavnih!


što su poznati rekli o Tokio Hotelu...
TOBIAS REGNER(DSDS)
Ti momci su jako talentirani i zaista im se divim.On imaju tek 16 godina,a već su postali poznati diljem svijeta.Kada sam ja bio u njihovim godinama,ja sam još uvijek gledao animirane filmove.Za dvojicu blizanaca mogu reći da su sazreli prije vremena,mislim zreli su za svoje godine što je dobro u ovom poslu kojim se bave,a da nisu u muzički vodama to bi bio problem.Najviše mi se sviđa njihova pjesma „Schrei“.Ona je apsolutni broj jedan u mojoj kolekciji hitova.Pjesma je izvrsna,nisam čuo već duže vrijeme takvo što.Zaslužuje sve pohvale,a momcima želim sve najbolje
MIKEL JOHNSON (US5)
Ne shvaćam zašto nas vi smatraju rivalima i misle da jedni o drugima imamo reći samo ružno.Naprotiv,pjesma „Durch den Monsun“ je ubjedljivo najbolja njemačka pjesma koju sam ikada čuo.Glavni vokal,Bill,ima izvrsne glasovne sposobnosti,dok drugi momci prave nevjerovatnu muziku.Kao osobe ih ne poznajem,jer se nismo osobno upoznali.Svakako bih to volio,jer im se divim.
MARC TERENZI
Klinci su super.Na dodjeli COMET nagrada,sam sjedio u istoj loži sa njima i momcima iz US5.Ta četiri momka su veoma talentirana,a isto tako i izvrsne osobe.Jako mi je drago što su dobili dosta nagrada s obzirom na to što su postigli svojim prvim hitom.Ma to je bilo ludilo.Naša loža je bila super.Žestoko sam navijao da ti klinci dobiju nagrade i mislim da su ih dobili zasluženo.Ma oni znaju šta ja mislim o njima i to je dovoljno.SAMO TAKO MOMCI!
P!NK
Prvi put sam za njih čula kada sam bila gost u emisiji VIVA LIVE!,i mogu reći da su dečki jaaaaako slatki.Frotmen grupe,ne znam točno kako se zove,je presladak.Zaklinjem se da sam mlađa,on bi bio moj.A o njihovoj muzici neću ni govoriti.Čim mi je Klaas rekao za njih i kada sam preslušala smo jednom njihovu prvu pjesmu,uputila sam se ka CD shopu i naručila za sebe 10 primjeraka CD i za moje prijatelje 20.Takav CD mora doći u moje ruke.Kada sam se vratila kući,svi su me pitali ko su ti izvrsni momci?I onda su svi imali razumijevanja za mojih 10 privatnih CD.Objasnila sam im da,ako mi se jedan slučajno pokvari,da imam druge.Pa ne izdaje se svaki dan takav CD!!!!!
JAY(US5)
Pjevač ima jako dobre glasovne mogućnosti na čemu mu zavidim.Snimili su dosta dobrih pjesama i sviđaju mi se njihovi textovi.Mislim da je besmisleno smatrati nas rivalima kada se ne bavimo istom vrstom muzike,ali tako je to u muzici.Momci su jako dobri i želim im puno uspjeha.
MARLON
Bill,Tom,Georg i Gustav su moji idoli.Dečki nemaju pojma koliko vrijede sve njihove pjesme i kako sve to zvuči.Oni su ono što ostali ne mogu biti,što samo tiho priželjkuju,a to je biti prava muzička ličnost.Mislim na kompletnu ličnost.I glas i stas,čega malo ima danas.Nevjerovatno je da neko iz naše zemlje tako može biti uspješan i toliko vrijediti.
50 CENT
Istina je a ne slušam rock,istina je da sa prvi put mislio da je frotmen žensko,ali ne mogu poreći da su ti momci nevjerovatno talentirani i da imaju dosta sposobnosti u muzici.Dobio sam njihov CD na poklon od prijateljice Pink,kojoj se ovim putem zahvaljujem jer je više nego uljepšala moju CD kolekciju.I da napomenem,CD „Schrei“ je jedini rock album u mojoj kolekciji.
SARAH CONNOR
Marc je njih osobno upoznao,no ja sebi nisam mogla priuštiti to zadovoljstvo,pa se nadam da ću to uskoro učiniti.Klinci nisu talentirani.To se za njih ne može reći.Ne postoji riječ kojima bi se to moglo opisati.talentirano je riječ za našto prirodno,a oni kao da imaju neke nadprirodne moći,pa takvu muziku mogu stvarati i tako dobro pjevati.Oni nisu ni punoljetni,a tako su uspješni.Ja njima ne vidim kraj.Mislim da će Tokio Hotel trajati i postojati koliko i njihovi životi,jer takav talenat i takva muzika nikada ne umire.KLINCI,SVAKA VAM ČAST!thumbupImage Hosted by ImageShack.us

17.05.2006. u 12:55 | 2 Komentara | Print | # | ^

Ola peoplovi!!!!

Najzad se skobeljah iz učenja(nadam se da je nešto ostalo u glavismijeh),ja bih sad najradije kuliralacooli gledala VIVU koju nemamheadbang,ali šta sad.........Čisto da vam se javimmah i da objavim jedan skinuti interview......(mora se).....i sličicu koja je MALAno.....nikako da skontam kako se stavljaju velike slike......Evo ide text-
Tome, jel ti nisi Hip-Hoper? Kako to da sviraš u rock bandu?
Tom: Nije da sam se ja "odrekao" hip hopa. Još uvijek slušam tu vrstu glazbe, te to što sviram u rock bandu to nikako ne utječe na to.

Otkud dobivate inspiraciju za vašu glazbu?
Georg: Red Hot Chili Peppers.
Gustav: Metallica.
Bill: Billy Armstrong.

Koliko dođe "gledatelja" na koncert?Tom: Pa, puno...uglavnom ih dođe od 5 000 do 10 000.

Volite nogomet? (Bill i Gustav odmahuju glavom)
Bill: Ne baš, više volim glazbu, te joj i posvećujem više vremena.

Za Gustava- baviš li se snowboardom?
Gustav: Tako je, nekada bordam...

Kako bi vas fanovi mogli kontaktirati?
Tom: Pa, imamo par fan sitova, te na njima mogu naći svakakve podatke -

Jeste li pretpostavljali da ćete biti ovako popularni, te kako to utječe na vas?
Tom: Nismo naravno očekivali. Jako je velik "odaziv", to nam jako znači to što imamo puno obožavatelja. To nam je podrška, te nam daje energije da nastavimo dalje.

Kakvi su vaši odnosi s Blogom 27?
Bill: S njima se uglavnom viđamo na koncertima, te eventualno u backstagu, ali izvan turneja nemamo nikakav kontakt s njima.

15.05.2006. u 20:36 | 1 Komentara | Print | # | ^

ok,sad malo objasnjenje...

E,ova slika iz proslog posta je kriminalna,zar ne?Samo,stvar je u tome sto mi je ovo prvi put da objavljujem veliku sliku(mislim vecu od 200*150...)pa nemam pojma da li je ona gomila nebuloznog teksta koji stoji uz sliku stvarno potrebna....Ali,nije ni bitno,vazno je da je slika tu!
Pa,parite oci!!!smijeh

12.05.2006. u 21:03 | 2 Komentara | Print | # | ^

Heeeey!!!

http://img15.imgspot.com/?u=/u/06/131/14/velikozablog1147460009.jpg
http://img15.imgspot.com/?u=/u/06/131/14/velikozablog1147460009.jpg
http://img15.imgspot.com/?u=/u/06/131/14/velikozablog1147460009.jpg
http://img15.imgspot.com/u/06/131/14/velikozablog1147460009.jpg
[img]http://img15.imgspot.com/u/06/131/14/velikozablog1147460009.jpg[/img]

12.05.2006. u 20:58 | 3 Komentara | Print | # | ^

Hiii!!!

Nađoh neke sličice,pa evo,objavljujem ih-Bill,kao što vidite,ima BELE pramenove!!!Ako ste primetili,on se u poslednje vreme sav beli....
Evo neke činjenice,čisto da popunim rubriku.....
Strah na koncertimaNa koncertima kada mu fanovi daju ruku, Tom se boji da ne padne u mnoštvo. Bill se boji kada naokolo skače, da negdje ne padne.

2. Styling: dva sata
Da bude gotov sa svojim stylingom Billu trebaju dva sata. On voli stari-školski stil: crno nalakirane nokte, crnu šminku i visoko styliziranu kosu. Njegova prava boja kosa inače je tamno plava.

3. Plesni koraci
Tokio Hotel se rijetko može vidjeti da pleše. Na aftershow-partyima, dečki radije stoje za barom. Jedini, koji često pleše je Gustav, ali samo na R´n´B i Hip-Hop.

4. Najbolja tema za pričanje? Žene!
Dečki najviše pričaju o curama. Sljedeća tema je glazba, ali većinom pričaju o ''komadima''.

5. Tko je spavalica, a tko rano rani?
Gustav je prvi koji se ujutro kupa i koji sve ujutro budi. Georg zato uvijek spava i uvijek kasni.

6. Najdraže jelo
Tom i Bill često jedu pizzu i brzu hranu.

7. Nespretni BillBillov nespretan trenutak dogodio se kada je on na jednom spoju prolio Colu. „Ona je tekla po njezinom mobitelu i to dugo, i to baš nije bilo veselo.“ , a sada se Bill može tomu smijati.

8. Georgova kosa
Georg ima pravu valovitu kosu. Pegla je sa peglom, što košta puno vremena i truda, ali on ipak voli svoju kosu dugu i ravnu.

9. Puno kućnih ljubimaca
Svi Tokijevci imaju kućne ljubimce. Kod Billa i Toma kod kuće veseli se doberman-labrador- veseli svaki put kada oni dođu kući. I mačak Kasimir. Gustav ima crnog mačka Richarda i psa Brunu. Georg ima jednog psa, Garona i jednog crnog mačka Moritza.

10. Loša Savjest
Kada je Bill razdražen, ponekad daje ljudima do znanja što misli.

11. Pozitivna svojstva
Bill voli na sebi, to što je jako spontan. Tom se smatra ambicioznim i punim ciljeva. Gustav smatra dobrim to što je odlučan, a Georg da može dobro slušati.

12. Negativna svojstva
Bill je ponekad previše egoističan. Tom se često smatra nestrpljivim, Gustav često postaje otvoren, a Georg se živcira zbog sebe što on prekasno dolazi.

13. LažacSvi dečki kažu za sebe da su dobri lažci. Tom. „U principu smatram laži lošima, ali to ti tako dođe. Znam jako dobro lagat.“

14. Narančasto obojene tapete
Kod kuće Bill ima tapete obojene u narančasto. Njegov radni stol su jedna nekadašnja vrata, i njegova soba je prilično mala. U Tomovoj sobi stoji jedan divovski ormar i jedan krevet.

15. Izvanredna – brzina
Tokio Hotel se sam prestigao. Baš su htjeli osvojiti zlatnu gramofonsku ploču za album „Schrei“. Album se preprodao preko 200.000 puta, samo ne za zlato – nego su postigli platinasti – status.

16.Poster na zidu
Nitko od članova benda nema postere na zidovima. Bill ima samo jednu malu sliku od Nene na zidu.

17. Žena snova: duge kose
U pitanju o frizuri svi su dečki bili složni: vole cure sa dugom, ravnom kosom.

18. Ženska odjeća
Naravno da žena u dolčeviti može dobro izgledati, ali dečki su ipak za minice i visoke pete. Također često gledaju na topove sa otkrivenim leđima.

19. Dva dečka – jedna cura
Tom i Bill već su se često puta znali zaljubiti u istu curu i također se sa istom curom poljubiti. Bill je svoj prvi poljubac imao s njom sa 10 godina. I Tom se sa istom tom curom prvi puta poljubio.
greedygreedygreedygreedygreedy

12.05.2006. u 14:11 | 3 Komentara | Print | # | ^

Hi!!

Evo me opet......da evo mene,ali izgleda da nema vas.......whatever,valjda će neko pročitati ovaj post......Interview....
Priča se kako imaš puno cura, ali na kratko. Jeli to istina?
Tom: Da, istina. Još sam mlad, trebam se zabavljat, ne vezat za neku curu.

A iskorištavaš li svoju popularnost?
Tom: Pa, ne bi baš rekao da iskorištavam… Cure su lude za nama i jednostavno za vrijeme koncerta pregledam publiku, dam broj i nađemo se. Cure to žele, ja to želim, u čemu je problem?

Osporavaju li to tvoji roditelji, ili možda Bill?
Tom: Pa imam 16 godina, ne javljam roditeljima svaki svoj potez. A Bill i ja nismo isti tipovi, ne slaže se, ali ne tražim odobrenje od njega.

Pa nije ti žao povrijediti sve te cure?
Tom: Žao mi je, ali ne mogu pazit na srce svih cura… Ja dam do znanja da ne želim ozbiljnu vezu. A ni one uglavnom ne žele ništa više.

Odvajaš li vrijeme za svoje fanove?
Tom: Moram priznat, jako malo. Znam da bih bez njih bio nitko i ništa, ali mi smo dosta zauzeti, skoro svaki dan idemo na koncert ili snimamo pjesme. Nadam se da ćemo ubuduće izdvajat više vremena za fanove.

Kakvi su najčešće vaši fanovi?
Tom: Uglavnom cure, od 12 do 16 godina, jako malo muškaraca, najčešće 14 godina.

Jesi li kada imao čudnu ponudu od nekog fana?
Tom: Da, najčudnija je bila jedna cura koja mi je došla sa štapićem za uši i zamolila me da se izbeljim.

A jeli te netko napao zbog muzike koju stvaraš?
Tom: Nazivaju me pederom, a Billa nazivaju curicom i nose majice “I kill Bill”.

Vjeruješ li u pravu ljubav?
Tom: Pa…hm…teško pitanje…naravno, vjerujem, jednom će i to doći. Ali još ne. Mislim, upoznao sam mnogo cura i želim upoznat još više, pa kako da znam da sam našao pravu ljubav ako nisam upoznao puno cura? Nažalost, nikad nisam bio istinski zaljubljen pa ne znam prepoznati što je ljubav, a što privlačnost…

I za kraj, što poručuješ svojim obožavateljima?
Tom: Nikad ne odustajte, nema toga što ne možete, ako dovoljno jako hoćete.

11.05.2006. u 17:13 | 1 Komentara | Print | # | ^

A evo i mene.....

Evo vidite,Tamara se javila,a sad se javljam i ja!!!!Pošto je Tamara spomenula za događaje u Londonu,mislila sam da bi bio red da objavim interview o tome.Naravno,nisam imala vremena da pišem sama,kopirala sam text sa jednog bloga.....Pozz svima.....čitamo se.......kissszijev
Bila je to velika tajna:samo je BRAVO ekskluzivno bio na putovanju u London sa Tokio Hotelom! U britanskoj pop-metropoli Bill(16),Tom(16),Gustav(17) i Georg(19) snimali su dosada objavljene singlove u Njemačkoj; Durch den Monsun,Schrei i Rette Mich na engleskom.

Bill:Lakše mi je pjevati na njemačkom ali uspjet ću/snaći ću se.

Prije nego što su išli u studio,četiri Magdeburgovaca otišlo je u razgledavanje grada:Big Ben,Buckingham Palace,Tower Bridge i u sredini Tokio Hotel dečki.Počeli su u cirkusu ''Piccadilly''. Dečki su totalno oduševljeni ondašnjom gužvom.

''Ovdje je uvijek akcija'' sretno kaže Tom.Za njega je odlazak u London ostvarenje snova.''Ovaj grad nikada ne spava.To je super!''
Tokievci uzimaju fotoaparate i slikaju se ispred velike,šarene,osvjetljene reklame.

''Slikam sve'' objašnjava Tom.''Ovo se ne doživljava svaki dan!''

Nekoliko minuta samo stoje u svjetski poznatom mjestu i uživaju u gužvi.

Bez obzira na cijenu žele vidjeti ''London Underground''-podzemnu željeznicu glavnog grada Velike Britanije.

Ali kako su htjeli upotrijebiti svoje aparate,službenik željeznice ih upozorava:''Bez slika molim!''
Ali to dečkima nije pokvarilo zabavu.

Smatraju crvenu govornicu veoma smiješnom-svi se žele slikati u govornici.
Kad je Bill bio u govornici telefon je odjedamput zazvonio! ''Što se događa?'' pita se.

Zaštitar odmah provjerava situaciju:Pogrešno spajanje! (ma šta se nije mogao javit,zaštitari za to…
hehe…pa šta su im stavili bombu u slušalicu???)

Razgledavanje se nastavlja do Buckinghamske palače.Hoće li upoznati kraljicu?
''Mislim da ne može smisliti našu muziku,mislim da sluša klasiku'' kaže Bill.

Ispred Buckinghamske palače nalaze se skupine turista.I dive se Billovom neobičnom stylingu umjesto palači.Neke cure žele autograme!

Tom:''Cure su stvarno super ovdje,ali ako želiš flertati sa nekom curom postoje poteškoće u jeziku!'' –svi se smiju! Nemaju li dečki rječnik? ''Uvijek imamo prevoditelja'' otkriva Gustav.

Neće ga trebati za sljedeću destinaciju:Švicarsku!!!

Prije nego što se TH pozdravio s nama otkrivaju nam jednu tajnu:''Mislimo uzeti novi singl tj. jednu novu pjesmu sa albuma…'' (valjda da naprave singl tj. snime video)

08.05.2006. u 21:01 | 1 Komentara | Print | # | ^

Evo konacno i mene!

Evo,ne mogu da verujem,ali i ja sam konacno ugrabila par minuta vremena ne bi li napisala post.Nije me bilo sto miliona godina,ali,ipak nije lako ici u dve srednje skole istovremeno,posebno ne ako se nalaze u dva razlicita grada… Ali,ne smem da se zalim-sta sam trazila,to sam i dobila! bang
A ne znam sta mi je,toliko dugo me nema,a sad ne znam sta bih napisala…Ne znam da li ste culi,ali TH-ovci su u Londonu i snimaju nove verzije svojih pesama na engleskom (blago njima, hocu i ja u London,smrc…).Ovo sam saznala na blogu tokiomame,koji je inace strava,ima i slika pa pogledajte (u linkovima je!)! Ja cu jos dodati neku slicicu i odoh da spavam-crknuta sam umorna……Laku noc! smijehwave

07.05.2006. u 22:46 | 1 Komentara | Print | # | ^

Ehehee

Ćaos.....aaa...juče nas nije bilo,ali danas-neke nove informacije.....parite oči...i uši.....(ko hoće)roflsmijeh
1. Strah na koncertimaNa koncertima kada mu fanovi daju ruku, Tom se boji da ne padne u mnoštvo. Bill se boji kada naokolo skače, da negdje ne padne.

2. Styling: dva sata
Da bude gotov sa svojim stylingom Billu trebaju dva sata. On voli stari-školski stil: crno nalakirane nokte, crnu šminku i visoko styliziranu kosu. Njegova prava boja kosa inače je tamno plava.

3. Plesni koraci
Tokio Hotel se rijetko može vidjeti da pleše. Na aftershow-partyima, dečki radije stoje za barom. Jedini, koji često pleše je Georg, ali samo na R´n´B i Hip-Hop.

4. Najbolja tema za pričanje? Žene!
Dečki najviše pričaju o curama. Sljedeća tema je glazba, ali većinom pričaju o ''komadima''.

5. Tko je spavalica, a tko rano rani?
Gustav je prvi koji se ujutro kupa i koji sve ujutro budi. Georg zato uvijek spava i uvijek kasni.

6. Najdraže jelo
Tom i Bill često jedu pizzu i brzu hranu.

7. Nespretni BillBillov nespretan trenutak dogodio se kada je on na jednom spoju prolio Colu. „Ona je tekla po njezinom mobitelu i to dugo, i to baš nije bilo veselo.“ , a sada se Bill može tomu smijati.

8. Georgova kosa
Georg ima pravu valovitu kosu. Pegla je sa peglom, što košta puno vremena i truda, ali on ipak voli svoju kosu dugu i ravnu.

9. Puno kućnih ljubimaca
Svi Tokijevci imaju kućne ljubimce. Kod Billa i Toma kod kuće veseli se doberman-labrador- veseli svaki put kada oni dođu kući. I mačak Kasimir. Gustav ima crnog mačka Richarda i psa Brunu. Georg ima jednog psa, Garona i jednog crnog mačka Moritza.

10. Loša Savjest
Kada je Bill razdražen, ponekad daje ljudima do znanja što misli.

11. Pozitivna svojstva
Bill voli na sebi, to što je jako spontan. Tom se smatra ambicioznim i punim ciljeva. Gustav smatra dobrim to što je odlučan, a Georg da može dobro slušati.

12. Negativna svojstva
Bill je ponekad previše egoističan. Tom se često smatra nestrpljivim, Gustav često postaje otvoren, a Georg se živcira zbog sebe što on prekasno dolazi.

13. LažacSvi dečki kažu za sebe da su dobri lažci. Tom. „U principu smatram laži lošima, ali to ti tako dođe. Znam jako dobro lagat.“

14. Narančasto obojene tapete
Kod kuće Bill ima tapete obojene u narančasto. Njegov radni stol su jedna nekadašnja vrata, i njegova soba je prilično mala. U Tomovoj sobi stoji jedan divovski ormar i jedan krevet.

15. Izvanredna – brzina
Tokio Hotel se sam prestigao. Baš su htjeli osvojiti zlatnu gramofonsku ploču za album „Schrei“. Album se preprodao preko 200.000 puta, samo ne za zlato – nego su postigli platinasti – status.

16.Poster na zidu
Nitko od članova benda nema postere na zidovima. Bill ima samo jednu malu sliku od Nene na zidu.

17. Žena snova: duge kose
U pitanju o frizuri svi su dečki bili složni: vole cure sa dugom, ravnom kosom.

18. Ženska odjeća
Naravno da žena u dolčeviti može dobro izgledati, ali dečki su ipak za minice i visoke pete. Također često gledaju na topove sa otkrivenim leđima.

19. Dva dečka – jedna cura
Tom i Bill već su se često puta znali zaljubiti u istu curu i također se sa istom curom poljubiti. Bill je svoj prvi poljubac imao s njom sa 10 godina. I Tom se sa istom tom curom prvi puta poljubio.

07.05.2006. u 16:36 | 0 Komentara | Print | # | ^

Hay,hay,narode.........evo mene s hora i-guess what?Videla sam Tamaru(za one koje ne znaju-ja(Milica)i Tamara srzimo ovaj blog)posle stoo godina.......baš smo se napričale.....Nego,dosta gnjavljenja,da pređemo na glavno-TH.......Dok sam krstarila......ne ostrvima nego netomsmijeh,na nekom blogu sam našla interview(ja i moji interviewi...rofl)i morala sam da ga objavim........Enjoythumbup
YAM:Kako ste se proveli?
Bill:ma bilo je super, ja Tola, Gustav i Alicija smo navečer igrali Monopolli i razgovarali o fanovima...
Tola:Ma odlično Bill i co. su super, ono super su bili prema nama...
Alicija: Ma ne znam dal je moglo biti bolje ponašali su se prema nama kao da smo njihove vršnjakinje...
Tom:Cure su super al ni ja nisam baš lutao po disco-clubovima jer mi se spavalo a morao sam se dizat u 5 ujutro(tad možete zamislit kad se dizao Bill)smijeh....

YAM:ujutro ste imali problema s dizanjem?
Bill:pa zapravo ja ne al ostala ekipa ja se dignem u 4am a oni tam u 5 ,5 i 15 ...
Tom:mrzim ustajanje ujutro uh to je tako teško...
Tola:da ja jako volim ujutro spavati...
Georg:pa ja sam ustajao bez problema tamo negdje pola sata nakon Billa ..
Gustav: mrzim ustajanje izgledam užasno i onda u 6i30 na bus u grad 20km udaljen...
Alicija:pa da , to je bio najgori dio turneje...

YAM:papparazzi su vas uhvatili i u noćnim klubovima u kojim ne biste trebali biti?(za one iznad 18g)
Bill: ma to su bili Georg i Tom znate njih.... smjeh
Tom: ma nismo to bili mi nego sam Georg meni se spavalo...
Tola:ma ja nisam bila u discu osim jedanput u pratnji billa i toma...

YAM:fanovi su vas hvatali po hotelu (presvlačili se u čistačice i čistace samo da vas vide)?
Bill: da to se dogodilo al smo se ja i tom uspjeli sakrit al su Tolu i Aliciju zasuli pitanjima i autogramima , sirote cure...
Tom:da al se to stalno događa pa smo se je i bill već uvježbali...

YAM:sada se osjećate izmoreno a kako je to kad znate da za dva sata opet na koncert?
Bill:imam sat da se odmorim ... premalo!!!
Tom:ja ni ne idem u krevet jer se onda neću moć dignuti...
YAM:idete još koji put s Tolom i Alicijom na turneju?
Bill: pa možda da...
Tola: to bi bilo super
Tom:pa da vjerojatno...

YAM: kad biste mogli koji biste trenutak vratili unatrag???
Bill: definitivno večeri
Tola: isto obožavam igrat monopoli s Billom ,Gustavom i Alicijom uvjek ih rasturim...smjeh
Tom:da i ja jedino vrijeme kad bih se odmorio..
Alicija :vjerojatno večeri al i trenutke koncerta jer jedanput je bill pozvao neku curu tam na pozornicu i ona se digne kad ga je vidjela ukipi se i pade u nesvjest a bill se tako uspaničario al se uspostavilo da je cura ok!!!

YAM: znači super ste se proveli?
SVI:daaa definitivno

05.05.2006. u 20:49 | 11 Komentara | Print | # | ^

Peesssmiiicceee

...Evo nečega o pesmicama....I jedan BIIIGG pozzz za Tamaru koju nismo dugo vidjali na blogu...mah
*SCHREI*
Tom i ja imamo određeni styling u školi i zbog toga nas učitelji i učenici smatraju glupima."Schrei" objašnjava to da se jednostavno ne želimo prilagoditi već uvijek želimo reći svoje mišljenje.Pjesma objašnjava frustracije da se i mi u svakodnevici moramo ponekad prilagođavati i prema kojima smo se morali okrenuti.To uopće nije to što želimo.I zbog toga mora čovjek ponekad vrištati i sve frustracije pustiti van.Kada pjesmu izvodimo uživo možemo stvarno dobro otpustiti agresiju.To je onda kao udarac oslobođenja.Osim toga u "Schrei" se radi o tome da ostaneš to što jesi što je u našoj situaciji važno.Kod nas u bendu postoji jedno jednostavno rješenje:"Kada se netko previše uzdigne,dobije po zubima".

*DURCH DEN MONSUN*
Kratko nakon što smo saznali da će nam objaviti jedan singl,razmišljali smo s našim producentima koju pjesmu najbolje da objavimo."Durch den Monsun" je jedna pjesma umjerenog tempa koja je na početku prilično mirna,a na kraju glasnija i tvrđa.Smatrali smo da će se zbog toga album dosta dobro odraziti na pjesmu.Imamo sve od jačeg tempa do balade."Durch den Monsun" pripovjeda o ulasku u drugi svijet kada se ima ljubavnih problema.Važnije redke pjesme napisao sam nakon prekida s mojom tadašnjom djevojkom.Nakon toga shvatio sam da je to pogreška i da mi nedostaje."Durch den Monsun" objašnjava o novom pronalasku izgubljene ljubavi u nekom drugom svijetu.I tamo se boriti sa mojim avanturama i opasnostima,samo da bi voljenu osobu ponovno vidio.Kada smo Tom,Gustav,Georg i ja saznali da je pjesma broj jedan "pošizili" smo.Bili smo usred intervjua,skočili smo u zrak i vrištali.Jednostavno nismo mogli shvatiti.Slavili smo divlje i s našim producentima nazdravljali.Nisam se ni usudio nadati se tome.

*LEB DIE SEKUNDE*
"Leb die Sekunde" sam ja napisao kad sam imao 10 godina.Pjesma je nastala jednog vikenda kad sam bio kod kuće i nije se ništa dogodilo.Ja sam jedan čovjek koji uvijek nešto mora raditi.Ne mogu cijeli dan ležati u krevetu i ništa ne raditi.Ne želim nešto propustiti.Želim pokušati,u svim trenutcima,što više toga napraviti i što više toga proživjeti.U trenutku to nije teško:uživamo u svakoj sekundi našeg uspjeha.Mnogo mladih u životu ne prožive toliko toga kao mi sada.Vidimo mnogo različitih gradova i puno se zabavljamo.Ali nije uvijek lako proživjeti sekundu.Kada ste tužni,poslušajte pjesmu,i sjetite se toga da čovjek mora proživjeti svaku sekundu.Uostalom,postoji jedna sekunda,koju sam htio zadržati u sjećanju:sekunda,kada smo u Magdeburgu,na "Stars for free",otišli na pozornicu i 75 000 ljudi je vrištalo.Kako smo svirali,već se smračilo,i to je bio neki prekrasni osjećaj vidjeti i slušati cijelu masu ljudi kako s nama pjevaju naše pjesme.

*RETTE MICH*
"Rette mich" je jedina prava balada na albumu i govori o ljubavnoj boli.Već sam to nekoliko puta doživio da se čovjek osjeća napušteno kao i u ovoj tužnoj pjesmi.I da se čovjek vrati na mjesto,gdje je bio zajedno s drugom osobom u njihovom zajedničkom skloništu,i da onda jako boli biti tamo bez one druge osobe.Čovjek se tako može osjećati i u vezi,kada se dvoje ljudi više ne razumije.Ili kada je djevojka prekinula.Sigurno ima nekoliko cura u Magdeburgu koje vjeruju da pjesmu pjevam za njih,ali još sam mlad i nisam doživio tako ozbiljnih veza.I zbog toga ne radi se o nekoj određenoj curi.

*FREUNDE BLEIBEN*
U "Freunde bleiben" pjevam dio "Lieber tot als Bill"(radije mrtav nego Bill).To mi nitko nije izravno rekao,ali mi tu rečenicu jednostavno smatramo smješnom.Ali to misle sigurno mnogi.I ja to mislim kod nekih ljudi.Volim ovu pjesmu jer smatram površna i neiskrena prijateljstva stvarno grozna.Kada se ljudi uopće ne podnose i kažu ti bok samo iz pristojnosti-to smatram majmunski.Pjesma je posvećena nekolicini dečkiju iz Magdeburga koje mi uopće ne volimo i kojima smo to stalno htjeli reći.U biti je to isto super da postoji takvih ljudi.Ja se isto rado svađam i raspravljam s bratom Tomom.Rado provociramo druge i stvarno nas veseli kad možemo nekoga naživcirati zbog onih koji se ulizuju.Tom i ja se tada obostrano zadirkujemo,kada smatramo da smo napravili stvarno nešto bezobrazno.

*ICH BIN NICH' ICH*
"Ich bin nich' ich" je jedna pjesma o slomljenim srcima.Radi se o tome da je čovjek zaljubljen u nekoga koga ne može imati ili nekoga tko ne može biti kraj njega.I zbog toga se čovjek osjeća usamljeno,stoji pokraj sebe i stoga se mijenja.Takvu situaciju sam imao već.Tu sam bio potpuno gotov,jer nisam znao,kada ću tu djevojku,u koju sam bio zaljubljen,ponovno vidjeti.Onda sam raspravljao s prijateljima i nisam ništa zaključio,jer sam u mislima stalno bio pokraj te djevojke.Drugi u bendu poznaju također taj osjećaj.Ja sam jedini od nas koji je bio pravo zaljubljen.I tako jedno oproštajno pismo kao što stoji u pjesmi još uostalom nisam ni jednom dobio.Sada se šalju samo SMS-ovi.

*WENN NICHTS MEHR GEHT*
Pjesma objašnjava o tome što se događa nakon smrti.Mnogi kažu da sam premlad da pomislim tako nešto uopće.Ja se ne bojim smrti.Ali svatko razmišlja o tome kako je to nakon smrti i šta onda dolazi.Mi imamo sreće da u našoj obitelji do sada nitko nije umro i nitko meni blizak.U bendu stoga mislimo na naše kućne ljubimce kada izvodimo pjesmu.To je tako tužno kad kućni ljubimci umru.Iznad svega volim pse.Kada moj pas bude umro u meni će se jedan svijet srušiti.Moj doberman-labrador-mješanac "Scotty" je star šest godina.Nabavili smo ga kad je bio jednu godinu u domu za životinje.Tako je sladak.Jako sam tužan što ga sad više ne možemo vidjeti tako često.

*LASS UNS HIER RAUS*
"Lass uns hier raus" opisuje naš san,biti poznati.Pjesma je nastala usred procesa produkcije,dakle kada smo se nadali da ćemo uspjeti s našom glazbom.Tada smo već bili jednostavno tako sretni što smijemo raditi s producentima i zapitali smo se:"Čovječe kako će tek biti kada nešto izdamo?"Ali kao zvijezde ne osjećamo se onako kako piše u pjesmi.Mi smo još uvijek oni koji smo i bili prije.Stvaramo glazbu i stvarno nas veseli kad to ljudi smatraju dobrim.I još nešto uz rečenicu "Wir sind ne Boygroup und gecastet sind wir auch" (mi smo boygroup i testirani smo na pjevanje).To nam stalno predbacuju i zbog toga ismijavamo to u pjesmi.

*GEGEN MEINEN WILLEN*
Ovu pjesmu smo napisali kada smo mislili da je rastanak roditelja jedna važna tema o kojoj čovjek treba pjevati.Začudilo nas je da to nitko od nas nije napravio.Trenutno u našoj generaciji ima sve više djece kojima su se roditelji razveli,i kod prijatelja u razredu i tako.Mnogi se ne usude o tome pričati i govoriti kako je to kod njih i zbog toga smo željeli malo o tim osjećajima govoriti.Iako kod nas nije bilo tako kao što pjevam u pjesmi.Naši roditelji imali su obzira prema nama i jako pažljivo su nam rekli da se rastaju.Čovjek stvarno nije mogao napraviti bolje.Ja ne želim ni u kom slučaju reći da svi roditelji moraju ostati zajedno samo zbog djece.Trebaju svakako pripaziti da djeca budu dobro.Otac i majka se trebaju brinuti o djetetu.Tom i ja danas više ne žalimo zbog razvoda naših roditelja.U kontaktu smo s objema stranama i to je isto u redu tako.Mi smo još uvijek jedna obitelj iako nam roditelji više nisu zajedno.

*JUNG UND NICHT MEHR JUGENDFREI*
Svatko tko je bio s nama na putu zna šta mislimo u ovoj pjesmi.Naš menadžer i skrbnik trebaju stvarno lijepo patiti.Radimo uvijek sve što želimo i ne damo da nam netko nešto kaže.To se odmah zapazi na našem nastupu i kako pritom izgledamo.To kad-kad nije potpuno dopušteno za mlade.Oni većinom,koji su s nama dva dana na putu,moraju nakon toga dva tjedna na liječenje...

*DER LETZTE TAG*
U "Der letzte Tag" pitam se kako bi to bilo da čovjek baš proživljava posljednji dan.Na svoj posljednji dan želio bih rado biti zajedno s ljudima koji mi puno znače.To je jedna jako tužna predstava.Pjesma je nastala na jedan jako depresivan dan.Isto pjevam:"Wenn dieser Tag der letzte ist,bitte sag es mir noch nicht" (ako je ovo zadnji dan,molim te nemoj mi još reći).To bi bilo stvarno loše kad bi čovjek to znao.Ja želim svakako umrijeti prije drugih u mojoj obitelji.

*UNENDLICHKEIT*
Ovu pjesmu smo dečki i ja skoro cijelu sami napisali.Nastala je dok smo snimali CD.Proveli smo stvarno jedno nevjerojatno opuštajuće vrijeme u jednom studiu,izvan grada,gdje je bilo malo stresa i žurbe.Tamo smo se borili u vodi preko ljeta i pravili smo snjegovića preko zime.Tamo smo proživjeli sva godišnja doba i to nas je inspiriralo.Pjesma govori o tome kako je to otići negdje drugdje i proživjeti nešto potpuno novo i potpuno se prepustiti.Naravno da sam ja na pjesmu ponosan jer je puno "nas" u njoj,ali ponosan sam i na cijeli album i na nas sve.Mislim da to radimo stvarno dosta dobro s obzirom na to da smo kratko vrijeme u tom poslu.Mi smo srasli zajedno i naši koncerti će isto biti stalno bolji.Smatram da je naš album stvarno super ispao.

04.05.2006. u 20:03 | 9 Komentara | Print | # | ^

Činjenice.....

Da ne ispadne da otkad mogu da ubacujem slike,zapostavljam činjenice...Evo nekih.......(opet sam kopirala s nekog bloga).........
TOM......
On misli: da je pametan, bistar i duhovit
Omiljena slavna ženska ličnost: Heidi iz Sugababes grupe.
Voli: Kolače,sladoled i špagete...
Njegov san je: da ima x-ray (rengenske zrake) pogled
Što mu donosi sreću: njegovi prsti
BILL........
On misli: Da je glup
Omiljena slavna ženska ličnost: Rachel Stevens.
Voli: Guštere, svoj mobitel i rozu boju
Što mu donosi sreću: njegove bokserice
Najveća sramota: Veoma je sramežljiv i ne zna što reći pred fanovima!
GEORG........
On misli da je: zaboravan, hiperaktivan i nespretan
Omiljena slavna ženska ličnost: Keira Knightley.
Voli: magarce, plavu boju i špagete...
Njegov san: da bude kao Harry Potter i da ima moć da leti!
Što mu donosi sreču: Pero na kljućevima.
GUSTAV........
On misli da je: veseo, glup i nezreo
Omiljena slavna ženska ličnost: Nadine iz Girls Aloud.
Voli: Skateboarding,pizzu i KitKat
Njegova najveća sramota: Nije uopće volio sportove pa je probao balet
Bonus info: Gustav je velika beba i uvijek plače dok gleda romantične filmove...
I JOŠ MALO INFORMACIJA..........
Tom , koliko ti gitara treba za turneju?
Tom: Ukupno 14.Svaka gitara je za posebnu pjesmu,a 2 su kao dodatak.
Gustav: Kakvo pokazivanje..... Tom ima toliko gitara samo da bi se pokazao.

Što volite raditi na pozornici?
Bill: Smatram da je veoma cool da pozovem djevojku na pozornicu tokom "schrei". Radost i suze ovih djevojaka su baš slatke.
Tom: Veoma je cool kada testiramo nove pjesme uživo ,a fanovi su uvijek oduševljeni. Pjesme „Thema #1” i „Frei Im Freien Fall” su prošle odlično!

Na netu mnogo cura blati Tolu i Aliciju iz Bloga 27. Možete li
ih nagovoriti da to ne rade!
Bill: Pa da , očigledno je da fanovi to čine, samo zato što su one bile na turneji s nama i djelile backstage. Ali to je potpuno nepotrebno.Alicija i Tola su fine djevojke. Jedva da smo se upoznali s njim lice u lice na turneji.

Ali također su imali dvije plesačice ...
Tom:*smjeh* Da, one su pravo slatke, ali se ništa ni s njima nije desilo. Vidjeli smo ih na kratko i progovorili par riječi.To je sve!!

Backstage uopče nije luksuzan...
Georg: Mi smo skromni u tome, obično imamo male svlačionice. Jedino sto je luksuzno je stolni tenis i stolni nogomet.
Tom:Nemamo ni velikih zahtjeva oko hrane. Glavno što treba da bude je Red Bull , tjestenina i hamburgeri.

Koliko blizu dozvolite svojim fanovima da vam priđu?
Tom: Buka oko TH je velika. Pokušavamo da ne dođemo u ginesovu besmisleno, zato smo u posljednje vrijeme povlačimo nazad. Ako nas fanovi čekaju ispred hotela mi naravno odvojimo vremena da im podjelimo autograme. Kontakt s fanovima nam je veoma važan.

Jeste li vec imali djevojku koja je spavala u vašoj hotelskoj sobi?
Georg: Ne, to nije nas stil! Ne možeš nas dobiti tako lako. Još nismo ni isprobali grupies.

Što će biti sa Tokio Hotelom poslije turneje?
Gustav: Prvo u Aprilu ćemo imati 2 tjedna odmora i opuštanja, a poslije toga idemo u studio da snimimo novi album.

Trebao bi izaći u Listopadu?
Tom: U ljeto ćemo imati open-air festivale: Ovo su termini za sada: 27.5. i 28.5. Bonn,4.6. Lichtenau,6-7- Gelsenkirchen, 7.7 Herford, 16.7. Aurich ja 23.7. Soltau. Naš san je da nastupamo u Rock im Park za 50 000 ljudi. To je tako cool!

04.05.2006. u 19:46 | 1 Komentara | Print | # | ^

Viva poljska....

Da se ne zabunimo-mislila sam na ovaj koncert!!!

04.05.2006. u 13:02 | 1 Komentara | Print | # | ^

I sing sing...2

Evo i Tom kako peva....p.s. ako ste gledali Th day na VIVA-poljska,videli ste kako se razvaljivao od pevanja vokala na Gegen meinen willen.........

04.05.2006. u 12:47 | 0 Komentara | Print | # | ^

Sing,sing......

Evo malo Billcheka na sceni.......mah

04.05.2006. u 12:45 | 0 Komentara | Print | # | ^

...I Bill.....

....što bi Tamara rekla-da ga ne odvajamo od brata.......zujo

03.05.2006. u 18:04 | 7 Komentara | Print | # | ^

Evo još malo Toma....

E,šta se moze,kad imam puno Tomovih slika......Obratite paznju na palmice....lep ambijent........

03.05.2006. u 18:01 | 0 Komentara | Print | # | ^

tress,tress.......

pošto ona slika nije htela da se resize-ira,evo druge slike sa treskanjem.....

03.05.2006. u 13:11 | 3 Komentara | Print | # | ^

Škoooolaaaa......

Bah!Počela je škoola.......nono.........e to znači više škole,manje kompa......bilo kako bilo,treba urediti blog i dodati SLIČICEEEEE.......pa ću to sad uraditi,htela sam da vam stavim jednu smešnu(onu gde se Tom treska),ali stvarno smešnu,ali nije htela da se resize-ira......rolleyes

03.05.2006. u 13:06 | 0 Komentara | Print | # | ^

hay,hay,hay.........whatever........

Ja stavljam slike,slike,slike,slike,a nema ljudi,ljudi,ljudi........Šmrc!!!!Još malo pa će ono seno(ili trava ili štagod)da počne tu da se kotrlja unaokolo ko u crtaćima,ili će posle svakog posta da se čuje ono zrikanje zrikavaca,kao kad neko kaze nešto gluupo....zijev....Ma šalim se ja!Znam da je sutra škola i da sad većina štrebamo za sutra(štrebam i ja,ali sad pravim pauzu)...........evo Billcheka............

02.05.2006. u 16:36 | 3 Komentara | Print | # | ^

A sad svi!!!!

Evo još malo grickanja u studiju..........

02.05.2006. u 13:06 | 1 Komentara | Print | # | ^

njam,njam....

Još par sličica sa hranom i obećavam prestaću sa time,ali ovo moooram da objavim.....i bill jede........

02.05.2006. u 13:04 | 0 Komentara | Print | # | ^

Bill und Georg

...........šta sad da pišem..?(ovo je sličica na kojoj su Bill i Georg)(pa to vidite)...........PUMPKIN,enjoy

02.05.2006. u 12:34 | 0 Komentara | Print | # | ^

griccc...

ne znam stvarno šta mi je,pa stalno objavljujem ove ,,kuhinjske,, i ,,trpezarijske,, slike......Ali svaki put kad trazim neku ljudsku sliku,oko mi zapadne za ovakvu...njami

02.05.2006. u 12:29 | 0 Komentara | Print | # | ^

Hay,hay,hay......

Evo još slikica od Toma kako-jede ili drzi nešto za jelo..........njami

02.05.2006. u 12:15 | 2 Komentara | Print | # | ^

hehe

E stvarno je neviđen broj grimasa koje on moze da napravi,vi prosudite,evo jedne......

02.05.2006. u 09:49 | 0 Komentara | Print | # | ^

Faca....

Pazite mu ovu facu.........

02.05.2006. u 09:48 | 0 Komentara | Print | # | ^

I ja više naporna sa slikama,ali...

moorraaamm..........da ostavim još slika,mislim,I must share......Evo Billov smile,za sve fanove.......

02.05.2006. u 09:47 | 0 Komentara | Print | # | ^

I evo mene kod vas....

Da da...nadam se da ste se svi danas lepo proveli.........ja i pumpkin jesmo..........Evo slikica od Toma.......ja ostala bez texta,ali sam zato dobila napad smeha...........

01.05.2006. u 23:08 | 1 Komentara | Print | # | ^

............

Blaahh...nikako da se odlepim od kompa.........buahaha..... ne zeeellliiim...ali moram....evo fanovima Gustija jedna slika,da ne ispadne da ga zapostavljamo..........

01.05.2006. u 09:36 | 5 Komentara | Print | # | ^

1.maj

Ja se uzivela u slikice,i ne kontam da je 1.,maj.....nadam se da se lepo provodite ili da ćete se bar lepo provesti.......pa evo vam još jedna sličica a ja odoh da se spremam-idem sa pumpkin na breg,nadam se da se probudilablablainače ću morati da preuzmem ,,mere,,rofl......See ya......kiss

01.05.2006. u 09:12 | 0 Komentara | Print | # | ^

bingo!!!!

E na ovaj poster Tamara i ja načisto otkidamo!!!Pogledajte Toma.........awwwwwcool(ovim naočarima na smajliću prikrivam oči-ispašće mi)......

01.05.2006. u 09:10 | 3 Komentara | Print | # | ^

hay,hay!!!!

hehehe.........al smo vredni ,,ljubi nas mama u glavu slatku,,........zujo....evo jedne sličice kako se twinsi zanimaju ,,kuhinjskim poslovima,,..........p.s.Bać me zanima da li je te kolače posle mogao iko da jede smijeh hehehe.............Kiss

01.05.2006. u 09:07 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve o Tokio Hotelu na jednom mestu,valjda......I samo da ne zaboravite-ovaj blog prave dve osobe-Milica i Tamara

adopt your own virtual pet!





adopt your own virtual pet!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
evo još jedan linkić za fanove us5- us5popmusic.blog.hr to je blog moje frendice
a za fanove RAP-a jedan cool bloggić- yohomie.blog.hr
a za ostale fanove TH-a tokiomama.blog.hr
i jos jedan sladak bloggic artosfstreet.blog.hr
i najzad stavljamo u linkove billovagripa.blog.hr

evo jednog bloga za fanove harry pottera-albusdumbledore
Sims2
tamarichak

Rette mich

Zum ersten Mal alleine in unserem Versteck
Ich seh noch uns're Namen an der Wand
Und wisch´ sie wieder weg
Ich wollt´ dir alles anvertrauen
Warum bist du abgehau'n
Komm zurück – nimm mich mit

Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaff´s nicht ohne dich
Komm und rette mich – rette mich – rette mich

Unsere Träume waren gelogen und keine Träne echt
Sag dass das nicht wahr ist – sag es mir.
Vielleicht hörst du irgendwo
Mein SOS im Radio
Hörst du mich – hörst du mich nicht

Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaffs´nicht ohne dich
Komm und rette mich

Dich und mich – dich und mich – dich und mich
Ich seh´ noch unsere Namen und wisch´ sie wieder weg
Unsere Träume war´n gelogen und keine Träne echt
Hörst du mich – hörst du mich nicht ...

Komm und rette mich – rette mich
Komm und rette mich – ich verbrenne innerlich
Komm und rette mich – ich schaff´s nicht ohne dich
Komm und rette mich – rette mich – rette mich – rette mich
Rette mi-ch......

a sad prevod na engleski
SAVE ME / RESCUE ME

Alone and for the first time
In our secret hideaway
And on the wall our names I can see
But I wipe them all away
I was about to give my trust
You went and left me in the dust
Please come back
Take me there

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me, rescue me

Were our big dreams built on lies
And fake were all our tears?
Tell me this is untrue
Right in my ears
Perhaps you'll hear me as you go
My S.O.S. I've radioed
Can you hear
Can't you hear me?

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me
You and me..
You and me..
You and me..

And though I see our names, I
wipe them all away
Out of lies, our dreams were made of
And all our tears were fake
Can you hear
Can't you hear me?
Come and rescue me..
rescue me

Come and rescue me
I am burning up inside
Come and rescue me
I need you by my side
Come and rescue me
Rescue me..
Rescue me..
Rescue me..
Rescue me..

You and me
Can't you hear me
Rescue me...