nedjelja, 21.05.2006.

dobro,odlično i onda GROZNO!

najdraže moje,
evoo ovaj tjedan je sve do jučer prošao dobro
pon.-360cal
uto.-460cal
sri.-40cal
čat.-296cal
pet.-140cal
i onda sam u petak navečer ošla kod sestrične i sve upropastila. ajd u petak nisam ništa jela, al u subotu sam unjela više od 1000cal, a danas je imao njezin brat pričest pa vam netreban ni pričat koliko sam se nažderala. ja sam jesnostavno svinja i nemogu vjerovati kako me lagano ta glupa napast od hrane obuzme! to nije normalno! kad sam kod kuće super se mogu kontrolirati, al kad je neka proslava ili kad negdje odem lako izgubim kontrolu.šta da radim? stvarno neznam. evo sad idem 2 sata brzo hodat i vježbat poslije toga. ali očajna sam. mrzim tu glupu hranu, i ni ne usudim se stat na vagu uopće. mislim da bi eksplodorala kad bi ja stala!

pošto moram te kalorije maknit, napravila sam si plan za sljedeći tjedan:

PON.-voda
UTO.-voda
SRI.-1 jabuka
ČET.-2 jabuke
PET.-3jabuke
SUB.-voda
NED.-možda jabuka

evo nadam se da ću se uspjet držat ovog plana. moram si pročistit organizam od ovih masnoća koje sam unijela jučer i danas. jednostavno moram uspjet.



još jedna cura kojoj se divim....gisele....stvarno je prezgodna...

jaaaaaaaaaaako vas puno sve volim moje leptirice i stvarno mi puno zančite. puuuuuuuusa!!!!kiss hvala vam na podršci i razumjevanju.lolim vas!

| 16:50 | Komentiraj (4) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © ...jer život je igra gubitnika.... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
ovo je blog koji opisuje moj život s anom. moja pozitivna i negativna emocionalna stanja. moje padove i uspone. moju tugu i radost....ponekad sreću....ljudi misle da je biti ana isto što i biti poremećena, umišljena osoba ili ti pufica kojoj su najbitnije stvari u životu krpice parfemčići....licemjerne i uobražene cure, kojima je nos zabijem u oblake. ali ne, to nije tako! mi smo osjećajna bića, ponekad odbaćena, nikad razumljena, željnja za kapljicom ljepote, željenosti i priznatosti u ovom životu. jeli to previše? svatko ima izbor na svoj vlastiti životni put, tako i mi.....jer život je igra gubitnika....

o meni
visoka- 1,60
početna težina-60kg
sadašnja-55kg

1.cilj-55kg (uspjela!)
2.cilj-53kg
3.cilj-50kg
4.cilj-48kg
5.cilj-45kg

željela bih- smaniti obujam ruku, noge-pogotovo bedara,izravnat trbuh, guzu smanjit, a mogla bih se i riješit malo sala sa face.....

JOŠ UKRATKO O MENI.....s anom sam počela još prije početka sedmog razreda. tada sam s 53 kg od 7. mjeseca do 11. došla na 45kg (ponovo željenih).nakon toga je usljedila duga pauza nakon koje sam imala sam 60 kg. od toga sam ponovo počela intenzuvno raditi na sebi skupa s anom.
thinspiracija i korisne stvarćice
evo malo slika za thinspiraciju...;)
























I EVO NEKIH SAVJETA KORISNIH
1. VODA (opet!)
- popijte čašu vode svakih sat vremena; dat će vam osjećaj sitosti
- popijte čašu vode prije ručka; nećete moći previše pojesti
- pijte gutljaj vode između svakog zalogaja
- pijte hladnu vodu - tijelo troši kalorije kako bi održalo vašu tjelesnu temperaturu

2. ZELENI ČAJ- ako već hoćete piti nešto drugo osim vode; pijte zelene čajeve - ubrzavaju vaš metabolizam

3. NIKADA ali baš nikada ne uzimajte "opet"
- pojedite samo ono što ste prvi put stavile na tanjur

4. NIKADA ne jedite prije spavanja
- organizam probavlja hranu mnogo brže dok ste budne
- ako idete spavat s punim želudcem, čim se probudite bit ćete gladne :/

5. SPAVANJE
spavajte barem 6 sati na dan; manje od 6 sati sna stimulira apetit 15%!!