I am the Phoenix

nedjelja, 26.02.2006.

~*~ Ispovijesti prodane duše ~*~ ... .. Part 4.

Koliko dugo sam trčao po tom beskraju ne znam ni sam ... Tamo kao da je vrijeme stalo. Teško je to opisati ... Trčite sate i sate ... kao da ste na istom mjestu ... ta praznina ... proganja vas. Strah ... taj neopisivi strah i te oči koje vas gledaju odasvud ... osjetite njihove poglede na svojim leđima ... gore ... režu vam kožu i penju se po kralježnici do mozga ... uđu i dovode vas do ludila. A ja znam da je i on tu ... gleda i uživa. Uživa u toj boli koju mi zadaje ... Nepošteno ... zaista nepošteno.
"Napokon"- čuo sam starin glas kad sam otvarao oči ... kapci su mi tako teški. Svaka koščica u mom tijelu vrišti, a ja to moram slušati. Cijelo moje tijelo vrišti, a ja ne mogu ništa. "Skoro smo te opet odveli na hitnu ..."- rekla je stara s grčem u glasu. Vidio sam da joj oči suze i da se suzdržava da ne krene u plač. "Zašto ne ... to bi mi bilo već neki 6 put da sam tamo"- mislio sam. Svaki put završio sam na hitnoj ... Nikada neću zaboraviti prvi put kada mi se to dogodilo. Dogodilo mi se u stubištu na stepenicama. Osjetio sam kako mi se trnci penju po nogama. Okrenuo sam se ..., pogledao sam dolje. Dolje na prvom katu ... u sjeni ... gledao me ... uživao ... u mraku ... Tada sam pao. Udario sam glavom od susjedova vrata i njome probio stakleni dio na vratima. Dobio sam nekih 15 šavova, nakon što su mi izvadili ogroman komad stakla iz tjemena. Drugi sam si put radio ručak ... s nožem u ruci. Vidio sam ga na susjednom balkonu. U mraku ... sjene su ga okruživale ... bježale od njega ... Pao sam, u grču zarezao venu na ruci. Dugo mi je trebalo da staroj objasnim da se nisam htio ubiti. Nakon četvrtog i petog puta je shvatila da se nešto događa. Doktori ništa ne znaju ... uvijek me pošalju doma bez objašnjenja sa sve više šavova na mom izmučenom tijelu. Neću moći dugo ovo izdržati. Eto ... što sam dobio ?! Još ništa nisam iskusio od tog savršenog života koji mi je obećao ... Samo plaćam ... za nešto što nisam dobio. Možda nikada neću ni dobiti ...
"Znaš da moramo o tome kad tad popričati ..."- rekla je stara još uvijek se suzdržavajući od plača. Kao da nisu znali ... znali su ... čim su me vidjeli nakon onog susreta ... vidjeli su prazninu u mojim očima ... vidjeli su moje lice, njegovo smrtno bljedilo. Znali su, ali su htjeli to čuti od mene. "Mama, ne želim o tome ..."- rekao sam izmučeno. "Ne možemo tako više"- pojačala je glas - "Ne možemo !!" ... "Neću o tome !"- rekao sam dubljim glasom. "Šta misliš do kad ćemo ovako ?!?- počela se derati. U tom trenu zamaglio mi se vid ... stol se počeo tresti. Čuo sam kako su se olovke otkotrljale sa stola. "Neću više o tome ..."- rekao sam glasom koji je izazivao jezu ... strah. Osjetio sam da se stara stresla ... proplakala je ... nije se više mogla suzdržavati. Stari ju je uhvatio za ruke i odvukao iz sobe. Zalupio je vratima. Osjećao sam se jadno ... Kasnije sam duboko u noć slušao starine jecaje i tatu kako ju tješi. Svakim tim jecajem ... umirao sam sve više. Praznina me ispunjavala ... Skučen u mraku ... sjedio sam na krevetu. Poput sjene ... kao da me nema ... osjetio sam kako odlazim sa ovoga svijeta, a ja tu ne mogu ništa. "Šta da napravim ..."- rekao sam u sebi ... Možda bi mi najpametnija solucija bila da se ubijem ... jer ne želim više .. ne želim mučiti sebe i sve oko mene. Čekati kad će on opet doći ...
Sišao sam sa kreveta, otišao u kupaonicu. Uzeo sam tatin žilet. "Što ja to radim ... o Bože moj ... kako sam ja došao do toga"- mislio sam izgubljeno gledajući u toplu vodu u kadi koja je dobivala ružičasto crveni odsjaj od kapljica moje tople krvi koja mi je kapala iz zapešća.

TO BE CONTINUED ... ..

Image hosting by Photobucket

- 18:52 - Unleash my power... (0) - Release the Phoenix - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting