I am the Phoenix

nedjelja, 19.02.2006.

~*~ Ispovijesti prodane duše ~*~ ... .. Part 3.

Vjerojatno se pitate da li sam prodao dušu ... ili ne. U jednu ruku jesam ali u drugu pak .. nisam. Kako možete prodati nešto u što ne vjerujete ? Što je uopće duša ... pitao sam se opet gledajući u bezdan mraka vani dok je odsjaj uličnih svjetala ispunjavao moju prazninu ... Da li je to nešto opipljivo ? Nešto materijalno ? Nešto što možete kupiti ... što znači da je možete i kupiti. Da li se duša može kupiti ? Je li to stvar za koju možete dobiti račun ... Da li je to uhvatljivo ... zaista ... da li je možete kupiti ili prodati ... poput magle ... tu je ... ali opet nije. Osjetite je ali u trenu može kako i nestati tako opet i doći ... i opet nestati ... Pitanja, samo pitanja koja će me mučiti dok sam god živ.
Stalno mi se vrtio taj dan u mislima ... ako i postoji duša ... pa Bože moj .. ja sam je prodao ! Žalosno, ne sjećam se ... prodam nešto tako važno, a ne sjećam se kao da sam izgubio ključeve, a ne dušu ... Valjda je to neko osiguranje onoga ... nazovimo ga Sotonom ... ako ikada budeš tražio reklamaciju ili se budeš htio žaliti Vrhovnom sudu iliti Bogu ... Ništa mi nije ostalo ... Poput vakuma u mojoj glavi ... mrvice sjećanja ... fragmentirane ... poput razbijene čaše ... tisuću komadića, a nikako ih povezati. No, jedino što nikada neću zaboraviti je ta oštra bol ... vjerojatno kad su se naše ruke uhvatile u koštac ... u zagrljaj. Kao da sam se izgubio u tom trenu ... izgubio sebe ... osjetio ... čisto - zlo. Tada sam iznevjerio sebe ... izgubio se, bez nade da ću se ikada pronaći. Lagano bi bilo zaboraviti ... preći preko toga. Ali kad svaki dan moram gledati tu svoju odvratnu ruku ... taj dlan ... prekriven opeklinama. Opekao se na štednjak ... možeš misliti ! To samo moja mama može povjerovati. Te rane ... kao podsjetnik ... svaki dan ... svaka od njih kao da me gleda. Kao da će iz nje svakog trena izići ružine bodlje ... ili kanđže ... kao da me on gleda kroz njih. Najrađe bi si ju odrezao ... probao sam ... ali nemogu ... kao da ima svoje misli ... kao da je živa ... "Hoćeš što pojesti ?" - trgnula me mama iz moga razmišljanja - "Neću ... ostavi me" ... Zatvorila je vrata s tugom ... Znaju ... osjete da sam se promijenio od tog "događaja", od prije godinu dana. Osjete ... svi ... ali nitko ništa ne govori. Ja znam da oni znaju ... osjetim ... vidim ... Kao da se boje. Samo u prolazu ... poput sjena ... čujem jecaje moje majke ... svaki dan. Otac ... pravi se da se ništa ne događa. Ljudi moji da vi samo znate što se meni dogodilo. Dođe mi da kažem cijelom svijetu ! Da sam vragu prodao dušu !! Yeah, right ! Tko bi mi povjerovao .... završio bi u ludnici. Možda bi mi tamo i bilo najbolje. Svoj na svome ...
Vidio sam neku sjenu u mraku da me gleda ... stoji tamo na parkiralištu ... pokraj auta. Gleda ... kao da nešto čeka. Ali ja znam tko je to ... znam što radi ... Znam. Prošli su me trnci po cijelom tijelu ... "Opet" - povikao sam. Trnci su se širili tijelom, išli su prema ruci. Kao bujica rijeke ... koja hrli prema brani koja neće izdržati .. poput lavine. Bol .. od koje mi je na nos počela teći krv ... hrlila je prema ruci. Poput potresa. Eksplozije nuklearne bombe. Ruka mi se zažarila ... Kao u filmu ... trajalo je sate i sate .. izgubio sam pojam o vremenu. Ništa nisam čuo, zaglušujuća bol ... odvela me iz ovoga svijeta. Ostavio sam ovaj materijalni svijet i nestao. Tijelo mi je palo ... povuklo sve sa stola. Zvuk razbijene čaše digao je moju staru poput munje kad sijevne ... poput grmljavine ... sve se sručilo na pod. Zajedno sa mojim beživotnim tijelom koje je palo poput klade. A ja ... gdje sam ja ... neznam kako da se vratim. Trčim ... ali nigdje ne vidim svijetla. "Hoću li pronaći izlaz ?!" - pitao sam se, dok sam trčao u nepoznato ... .. .

TO BE CONTINUED ... ..

Image hosting by Photobucket

- 17:56 - Unleash my power... (8) - Release the Phoenix - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj je blog ustupljen pod
Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada 2.5 Hrvatska.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Witness the power of the Phoenix

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Jesam li napravio što krivo u životu? Tko zna. Nitko ništa ne zna. Oduvijek samnom no, pokušah to sakriti. Ta tama ... oduvijek tu. Sat za satom, dan za danom ... tražila je izlaz. Napokon, udahnuo sam i ispustio tu tišinu ... okružila me. Ta tišina, taj mrak ... ušao je u sve pore moga bića ... Što sam ja? Sve ono što sam bio, više nisam. Ni ne sjećam se. Kao da me nikada nije ni bilo. Što sam ja? Izgubljen u tami ... shvaćam da sam to ja ... tama sam ja. Rođen je Feniks ...

Linkovi

  • Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Image hosting by Photobucket
    reborn_as_the_phoenix@yahoo.com
    but BEWARE !!

    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter


    Evanescence: "Lithium"




    "Lithium"

    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.
    Oh, but God, I want to let it go.


    Come to bed, don't make me sleep alone.
    Couldn't hide the emptiness, you let it show.
    Never wanted it to be so cold.
    Just didn't drink enough to say you love me.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, I want to stay in love with my sorrow.


    Don't want to let it lay me down this time.
    Drown my will to fly.
    Here in the darkness I know myself.
    Can't break free until I let it go.
    Let me go.

    Darling, I forgive you after all.
    Anything is better than to be alone.
    And in the end I guess I had to fall.
    Always find my place among the ashes.

    I can't hold on to me,
    Wonder what's wrong with me.


    Lithium, don't want to lock me up inside.
    Lithium, don't want to forget how it feels without...
    Lithium, ...stay in love with my sorrow.
    I'm gonna let it go.



    Photobucket - Video and Image Hosting



    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting




    moon info



  • Photobucket - Video and Image Hosting




    Photobucket - Video and Image Hosting