< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Call me when you sobber Yes/No
DiZaJnICh: WuNa DiZaJn

ŽIVOTNI MOTO:1. Što te ne ubije ojača te
2. Kiša pada po ljudima koji su zavrijedili sunce
Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons


Myspace Icons
Myspace Icons

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zajebavaj me na vlastitu odgovornost

bedzevi.com,button,badges,priponke,Shit happens mostly to me, so don't worry

bedzevi.com,button,badges,priponke,Blame my parents

bedzevi.com,button,badges,priponke,My imaginary friend doesn't like you!

bedzevi.com,button,badges,priponke,I'm not a bitch, I'm The Bitch and that's Miss Bitch to you

bedzevi.com,button,badges,priponke,Evanescence

bedzevi.com,button,badges,priponke,Evanescence

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Free Image Hosting at www.ImageShack.usMyspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

subota, 27.09.2008.

...uvijek lijepimo masku onoga što želimo, umjesto da živimo ono što možemo...

Zabranjeno je šaliti se? Očito je… ne treba se baš sad na svaku sitnicu ljutiti. Tebi to očito nije jasno. No ti si jedna posebna priča. Ja se ponovno imam žaliti na 187 stvari. Zašto jednostavno ne možemo biti sretni s onime što imamo. Može nam biti puno, puno gore, ali mi se žalimo i žalimo. I ja to znam pa se opet žalim svako malo. Uvijek lijepimo masku onoga što želimo, umjesto da živimo ono što možemo. Ali po ne znam koji put zaključujem da smo mi ljudi pa da je to zato. Nikada sretni

Pridružila sam se i crkvenom zboru. Zove se „RUAH“. Svega sam bila par puta na probama. Svirala sam i na jednoj duhovnoj obnovi. Užasno me živciraju. Uz moju još su 2 gitare, dva dečka. Oni sviraju godinu dana duže nego ja. Jedan od njih se priključio prije kojih mjesec dana, a drugi kada i ja. Ljuti me što kada spominju gitare njima posipaju put laticama, a mene doslovno ko jebe. Dečki jeste shvatili ritam? Je l' treba što? Bla bla bla… A gdje sam u svemu tome ja? Nigdje. Ne pita me se ništa. Sve što se obraćaju, obraćaju se njima dvojci. Ne razumijem zašto ste me uopće zvali na taj blesavi zbor ako ja moram sama sve hvatati jer su oni dvije pubertetlije koje ne žele komunicirati… možeš meni pokazati ritam pošto ste me isključili iz svega? Halo obraćam ti se!!! Ništa? Oke. Pogađaju me sad već i male stvari tipa: svi rade vruću čokoladu. Hoćeš ti? Hoćeš ti? I ja sam tu, da ova mala curica s gitarom koja se očajno želi uklopiti, ali su ljudi bezobrazni pa joj ne daju. Na Duhovnoj Obnovi se dogovorimo kako ćemo sjediti. Dođe ovaj dječak zaostao na mentalnoj razini petogodišnjaka i veli da mu se maknem jer će on tu sjediti. Reko ne može, pa kaj ti je toliki problem sjest na stolac do????? I onda žena koja nema veze s vezom veli meni da se maknem jer on tu hoće sjediti jer ću ja od njega morat gledat kako svira da i ja znam. Halo pa nisam ja jučer uzela gitaru u ruke da ne znam svirat. Kada mi vi niste htjeli pokazati uzela sam knjigu i vježbala doma. Znam ja svirat i to dobro.

2.4. 2009 se održava koncert grupe Nightwish. Ja i prijateljica smo odlučili da ćemo ići. To će mi biti poklon za rođendan jer je koncert dan prije mog rođendana što znači da je on 3.4. koliko god da mi život podvaljuje svake godine dobivam prekrasne poklone. Koncert Nightwisha, prošle godine nije bilo nastave baš na moj rođendan… nije da se na to mogu požaliti. Eto više mi se ne da pisati pa…



Knock on (15) | Print | xD

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.