< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Call me when you sobber Yes/No
DiZaJnICh: WuNa DiZaJn

ŽIVOTNI MOTO:1. Što te ne ubije ojača te
2. Kiša pada po ljudima koji su zavrijedili sunce
Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons


Myspace Icons
Myspace Icons

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zajebavaj me na vlastitu odgovornost

bedzevi.com,button,badges,priponke,Shit happens mostly to me, so don't worry

bedzevi.com,button,badges,priponke,Blame my parents

bedzevi.com,button,badges,priponke,My imaginary friend doesn't like you!

bedzevi.com,button,badges,priponke,I'm not a bitch, I'm The Bitch and that's Miss Bitch to you

bedzevi.com,button,badges,priponke,Evanescence

bedzevi.com,button,badges,priponke,Evanescence

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Free Image Hosting at www.ImageShack.usMyspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

utorak, 19.08.2008.

...and when it hasn't been your day, your week, your month or even you're year..

Osjećam se uglavnom loše…jadno. Kao da me vrijeme pregazilo. Svako malo ga se sjetim pa sam tužna. Tko će biti na mojoj firmi? Tko će biti na mojoj maturi? Neće ga biti ni na mojoj svadbi. Neće ga biti ni u krevetu, ni stolcu, ni u autu nigdje, nigdje, nigdje. I kako da budem sretna kad to shvatim. Imam i podršku i razgovore i sve što trebam. Možda mi je zato čak i teže. Malo se smijem malo plačem. Nekako želim živjeti sada još više, ali nekako želim umrijeti odmah sada. Koja ironija. Već mjesecima pokušavam nabaviti nekakvu crnu košulju i eto dobila sam ju za sprovod. Grozno. Zašto mi ljudi otežavaju. I svi idu s onim: moja sućut ili saučešće. Ružno mi to izgleda. Podsjeća me kao da želi reći sretan rođendan. Stvarno… zanimljivo je da nitko nije rekao žao mi je zbog tvog gubitka ili samo obično žao mi je. Zar nekako ne zvuči ljepše. Ne znam. Možda samo meni. Slušam Avrilin SLIPPED AWAY. Prikladna je pjesma za ovaj događaj skroz. Proživljavam cijeli život s njim i stvorila mi se knedla u grlu. Sjećam se i loših i dobrih uspomena. Radije bih da sam sada u nekoj svađi nego da je mrtav. Svi viču da budem hrabra, da ne plačem. Znate li vi da plakanje pomaže. Da te na neki način oslobađa malo i pomaže ti da budeš barem mrvicu bolje. Emocije treba ispustiti pa kakve god one bile. Uostalom kako me itko može tražiti da budem hrabra. Ljudi su kukavice. To nam je u krvi. I žaliti za voljenima je normalno. Pustite me da žalim u miru. Ne držite mi lekcije. Željela bih zahvaliti svima koji su mi podrška u ovim vremenima a znam da ih je jako puno.

Bojim se. Bojim se nastaviti živjeti. Kako će sve biti u budućnosti biti bez njega ali i općenito. Je li me može tko kriviti. Mislim da ne.

A ono za Boga… naravno da vjerujem i vjera mi neće nestati i sve je po starom, ali to me sve užasno frustrira, a mislim da svi znaju kako je to reći nešto u afektu ili napisati. Svejedno.



Knock on (6) | Print | xD

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.