< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Call me when you sobber Yes/No
DiZaJnICh: WuNa DiZaJn

ŽIVOTNI MOTO:1. Što te ne ubije ojača te
2. Kiša pada po ljudima koji su zavrijedili sunce
Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons


Myspace Icons
Myspace Icons

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zajebavaj me na vlastitu odgovornost

bedzevi.com,button,badges,priponke,Shit happens mostly to me, so don't worry

bedzevi.com,button,badges,priponke,Blame my parents

bedzevi.com,button,badges,priponke,My imaginary friend doesn't like you!

bedzevi.com,button,badges,priponke,I'm not a bitch, I'm The Bitch and that's Miss Bitch to you

bedzevi.com,button,badges,priponke,Evanescence

bedzevi.com,button,badges,priponke,Evanescence

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Free Image Hosting at www.ImageShack.usMyspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

četvrtak, 14.08.2008.

So Doctor Doctor won´t you please prescribe me something...A day in the life of someone else...

Dugo već nisam dolazila na blog. Ali čovjek ima toliko toga na pameti da se skuplja dok se ne prekupi i onda treba nadoknaditi i sve to napisati. Ljudi me samo primaju za ruku i vode. Dosta mi je. Ove praznike nisam tjedan dana bila sama. Hvala svima što su dobri. Ali niste dobri iz pravih razloga što pogoršava cijelu situaciju. Ne želim da me smatraju siroticu bez tate. Ne želim da glupe osobe moju mamu pitaju pitanja tipa „Kako vesela udovica?“ jer bih nekog mogla oprati zbog toga. Ništa mi ne ide od ruke. Tonem, tonem, tonem. Tko će me izvući?! Nitko, eto tko. Preživjet ću. Sve preživim. Što nas ne ubije ojača nas. Moj život se nastavlja bez njih. Ali to neće biti tako dobar život više. A zašto bi i bio. Zaslužujem li ja malo proklete sreće u životu? Očito da ne. Gubim vjeru u Boga. Ne bojim se to priznati. Ako negdje duboko postoji onda ga proklinjem. Hej Bože! Da ti. Tebi se obraćam. Posao ti ne ide u zadnje vrijeme? Zato se iskaljuješ na meni? Što sam ti ja skrivila? Vjera u Boga. Vjera u boga će nas spasiti…bla bla. Ma zajebi vjeru. Nisam htjela psovati na blogu, a kamoli pljuvat po Bogu. No s moje strane je to zaslužio. Rea, prva moja velika ljubav. Moja draga pametna labradorica koju bi obožavao svatko tko ju upozna. Volio ju je i Dvorsky koji se boji pasa. Uzeo si mi ju. Preživjela sam to. Uzeo si mi oca. Kako si mi mogao uzeti oca? Kako si se usudio? Znaš kakav mi je život bijeda i bez toga? Samo zbog toga si zavrijedio da te mrzim. Svi kažu da mu se smilovao jer je bio u strašnim bolovima. Ali ja sam sebična i kažem suprotno. Dijete treba oca. Zatim su me uzeli na more. Stara je dala Linu, moju drugu labradoricu i također veliku ljubav. I nju si odveo od mene. Došla sam s mora. Sve što mi je ostalo je malena Pahulja, moj mali bijeli albino zeko. Ali zašto nju ostaviti kada mi ju možeš uzeti.i naravno uzeo si ju. Danas sam se našla na podu sklupčana od jada i boli. Plakala sam i derala se na sav glas. Tko će mi sada biti utjeha. Grlila sam plišanog lava. Da on će mi sigurno pružiti ljubav. I sada plačem i sada sam jadna. Neka mi onda netko kaže da postoji bog. Neka netko potvrdi bibliju. Ne znam jesam li u pravu ili ne. Vjerojatno ne. Ali pokaži mi ti drugi put. K vragu treba mi netko koga ću zagrliti najjače što mogu i samo plakati. Možda postoji razlog zašto toliko volim te svoje životinje. Očito tu ljubav koju sam trebala dobivala sam samo od njih. Ali barem te neće prevariti i nije im bitno kakav si. Ne sude te prema izgledu, bogatstvu, obitelji, važno im je samo da ih voliš i bit će ti vjerni do groba. Nije fer. Život nije fer. Jedina svjetla točka ne želi napraviti nikakav kontakt sa mnom jer je previše pristojan. Hej jedan poljubac, ok pristajem na zagrljaj i pusu u obraz. Ne? A onu foru dok smo u kinu pa se tebi zijeva pa mi staviš ruku oko vrata. Ne? Ni to? Dobit ću rukovanje? Samo? Damn. I to mi je neka svjetla točka.

Oči su mi izmorene
Pogled nekako tup
Lice k'o u starice
Brige me more
Ne mogu ga pustiti da ode
Previše ga volim
Tuga i očaj me obavijaju
Crn, težak oblak se nadvio nada mnom
Osjećam se kao da tonem
Netko me bacio u duboko crno more,a
Oko nogu mi zavezao težak kamen
Padam u rupu bez dna
Pomoći nema
Izlaza nema
Izdana od svijeta, ljudi i „prijatelja“
Svako nasmiješeno lice meni predstavlja laž,
Okrutnu laž
Još jedna krinka izlazi iz tame,
Iz mračnih odaja moga srca
Neiskvarena duša pronalazi bol
Postaje zla
Zlo vlada svakim čovjekom
Izdaja,
Prvi ljudi su izdavali
Krv,
To nam je u krvi
Skrivanje mana
Stavljanje maski
Začarani krug
Život je okrutna šala
Mi smo ništa doli
Predmet ismijavanja
Smrt je ona koja se zadnja smije
Kada pokupi naš bijedan život
Kao od šale
Grozno,
Cijeli život je grozota,
strašna grozota
nema smisla ali mi nemamo izbora
i živimo i umiremo
to je sve

To je malen dio mojih frustracija stavljen na papir tj. blog…

Prekrasna djevojko
Ozbiljna lica
Treba ti osmijeh
Zašto si tužna
Zašto plačeš
Ne znaš li da svijet nije vrijedan
Tvojih isplakanih suza
Zašto
O zašto si to radiš
Možeš se promijeniti
Ali nećeš
Zašto
Voliš li biti mučena
Želiš li patiti
Nemoj
Budi sretna
Smij se
O tužna djevojko
Budi sretna

A ovo je još jedno moje djelo u naletu inspiracije

Hope you'll like it.
p. s. nadam se da će se netko od vas potruditi i pročitati ovo.



Knock on (6) | Print | xD

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.