srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Call me when you sobber Yes/No
DiZaJnICh: WuNa DiZaJn

ŽIVOTNI MOTO:1. Što te ne ubije ojača te
2. Kiša pada po ljudima koji su zavrijedili sunce
Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons


Myspace Icons
Myspace Icons

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zajebavaj me na vlastitu odgovornost

bedzevi.com,button,badges,priponke,Shit happens mostly to me, so don't worry

bedzevi.com,button,badges,priponke,Blame my parents

bedzevi.com,button,badges,priponke,My imaginary friend doesn't like you!

bedzevi.com,button,badges,priponke,I'm not a bitch, I'm The Bitch and that's Miss Bitch to you

bedzevi.com,button,badges,priponke,Evanescence

bedzevi.com,button,badges,priponke,Evanescence

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Free Image Hosting at www.ImageShack.usMyspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

ponedjeljak, 14.07.2008.

...Go away...Say goodbye...

Evo nakon malog predaha opet sam tu. Prevruće je pa mi se nije dalo niti pisati, a opet tu sam. Bila sam u Velikoj Gorici. Bilo je dosta svađa. Zbog ovog što ću napisati mogla bih pokupiti podosta batina. Ali ja ću to ipak napisati. He-he. Ne bojim se ja. Uglavnom dinamo kojeg sam prije voljela, ali nisam previše znala o njemu sada mi se gadi. Stvarno gadi. Prije kada me netko upitao Dinamo ili Hajduk ja bih odgovorila DINAMO! Ali sada mi se nogomet toliko gadi da ni sama ne mogu vjerovati. Imam te 2 prijateljice koje su opsjednute Dinamom i ja moram znati svaki detalj o njemu. A to što me to ne je** ni pol % nikom ništa. Morala sam u neki kafić jer su tamo bili neki navijači dinama i morale smo na kavu. Ja sam pila oranginu. Kava mi se gadi. Ne paše mi što ću. Bila sam prisiljena u 10 navečer ići po nekoj pisti bez ijednog svijetla. Bila sam prisiljena raditi puno toga protiv svoje volje. I zadnji dan se dogovorim s jedinom normalnom osobom da ćemo se naći i oni polude jer smo trebali ići na neko igralište kod nje, a ne ona k nama. Dođemo mi do nje ja sjednem na klupu, nasmiješim joj se i pozdravim. Oni se počeli derat na curu, psovat joj svašta. Ma užas. Vele oni da idemo nekamo i ostavimo ju. Ja velim da ostajem tu s njom i da oni ostanu. Oni odu. Meni je bilo svejedno. Cijeli tjedan je bila jedna velika svađa pa me nije bilo briga što su otišli. Pričamo ja i ona kojih 2-3 minute i odlučimo ih potražit kod kina.i prolazimo pored njihove kuće, a mobitel zvoni. Ja se javim, a glas se dere pa di si ti baka se dere i živčani. Bila sam bijesna i frustrirana i ljuta i samo sam se smirivala da ne napravim sranje. Za večerom cijelo vrijeme pitanja tipa: „Pa zašto ti se ona sviđa kad je glupa?“ Za vas je glupa ali ne i za mene. Ma trošenje energije na svađu. Opet sam u nekoj depresiji. Iako je to normalno za mene. Ne znam zašto me svi napadaju zbog toga. Boli me što me prijatelji,velika većina, ignorira. Što mi je dečko govno koje me ne zaslužuje. Tata mi umire, trošimo lovu i lovu, a neće ga ni u bolnicu pustiti jer će umrijeti. Baš hvala doktorima na tolikoj iskrenosti. Mogla sam živjeti i bez nje. Ništa mi ne ide od ruke. Nigdje ne mogu naći Evanescence cd. U V. Gorici nema, u Karlovcu nema, u Jaski nema, a kad mi se pruži prilika da idem u Zg na tim mjestima nema ili cd shopa ili Evanescence-ovih cd-a. A sve što čujem je daj ne seri tko te ignorira? Odavno sam naučila da si možeš jedino sam pomoći jer nema baš ljudi koji će ti pomoći. Tužno nema što. Zašto sam super prijateljica ljeti kada nema nikog drugog. Au! To jako boli. Tako je bilo i prošloga ljeta. Trenutno nije toliko jaka sezona. Nije ono vrijeme kada su svi, baš svi na moru pa još nisam tražena roba. Ali polako počinje. Sada će to brzo krenuti. Za Šelebaja: jedino smo skupa jer se papčiš naći sa mnom, a ja sam još jednom predobra za tebe pa te neću ostaviti preko poruke. To mi je užasno glupo. Ako već ne možeš nekog pogledati u oči onda ga barem nazovi pa mu reci, a ne poslat sms nismo skupa. Takvi ljudi su kukavice. Ne i ja. A 9. mj dolazi. Zasada sporo, ali će doći, a onda više neću biti tako dobra. To što sam dobra ne znači da ti ne mogu zagorčati bijedan život. Mogu biti zla i pokvarena. Svi možemo, pa to nam je u prirodi. Mogu se obraniti i nisam bespomoćna. A kada me netko pita jesmo skupa reći ću ne. I uopće mi nije „bed“…..to je to zasada.

I još jedna poruka:
Tonight
Leave me alone
I'm tired
Cuttin off the phone
Leave me the ***k alone



Knock on (23) | Print | xD

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.