srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Call me when you sobber Yes/No
DiZaJnICh: WuNa DiZaJn

ŽIVOTNI MOTO:1. Što te ne ubije ojača te
2. Kiša pada po ljudima koji su zavrijedili sunce
Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons


Myspace Icons
Myspace Icons

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zajebavaj me na vlastitu odgovornost

bedzevi.com,button,badges,priponke,Shit happens mostly to me, so don't worry

bedzevi.com,button,badges,priponke,Blame my parents

bedzevi.com,button,badges,priponke,My imaginary friend doesn't like you!

bedzevi.com,button,badges,priponke,I'm not a bitch, I'm The Bitch and that's Miss Bitch to you

bedzevi.com,button,badges,priponke,Evanescence

bedzevi.com,button,badges,priponke,Evanescence

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Free Image Hosting at www.ImageShack.usMyspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

Myspace Icons
Myspace Icons

ponedjeljak, 07.07.2008.

Samo me podje****....jer mora bit cool pred bratićem valjda...a meni glupači je zapravo stalo....ali on mora ispast faca pred bratićem...taj mi se bratić sve manje i manje sviđa...i taj stav....umorna sam od svega i onda on još pogorša stvari....čime sam ja to zaslužila....a ja sam se samo zaljubljivala....on se zezao s bratićem i dok sam ja plakala na sva ona sranja koja mi je nagovorio i koliko mi puta prostaćio on se smijao s prokletim bratićem...ne kužim....ja sam tu plakala i molila ga da ne bude takav....jecala kao budala...a on se lijepo doma smijao....ma genijalno....Bože oprosti mu jer ne zna što čini...samo mu to mogu reći...nije me vrijedan...ja to nisam zaslužila...i to je Lucija morala saznat...i nakraju svega on se ne bi čak ni ispričao...pa hvala...

Trebala sam ići u Veliku Goricu...ići ću sutra...jučer sam skoro uvukla dim....cigarete....ali nisam...ja i moj dragi razum se borimo protiv toga...na djelić sekunde sam bila znatiželjna i htjela sam samo povući dim da vidim kako je to...ali ona stvar...onaj glas zapravo...toliko me puta izvukao iz nečeg lošeg...tako i ovaj put...jedan dim je dovoljan do ovisnosti...svi su počeli s jednim malim udahom...pa jednom cigaretom...pa dve....uau big deal popušiš dve cigarete nećeš više...pa počneš dve tjedno....pa dve dnevno....dok ne spadneš na dve kutije dnevno...da me krivo ne shvatite....ja nemam ništa protiv pušenja....tko želi neka puši....ne smeta mi....većina mojih prijatelja puši...možda ne većina...ali dosta njih...moji starci puše....jaaaakooo...meni ne smeta....ali ja ne želim trovat svoj život...to je moja odluka...treba ju poštovati...kao šo ja poštujem kada netko drugi puši....

uglavnom neće me biti do petka ili subote....pa neću komentirat moć....a niti pisati...ali kada se vratim nadoknadit ću zaostatke...



Knock on (5) | Print | xD

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.