26.09.2008., petak

...Another tale of infinite dreams...

Eto.
Pišem novi post.
Iako ne znam zašto.
Piše mi se bez ikakvog posebnog razloga. Nemam ni o čemu pisati.
Već deseti put preslušavam apocalypticu u nadi da mi sine inspiracija.
Potrošila sam ju na ovo...
Tam su vam i slike.

Kad smo već kod apocalyptice...
Nitko nije savršen, svi teže savršenstvu, ali ono je rijetko.
Ali može ga se naći. U glazbi.
Taj zvuk violončela. Tko bi rekao da može zamjeniti bubnjeve, gitaru, klavijature, bas i vokal.
4 violončela.
Apocalyptica plays Metallica by four Cellos.
Naravno Metallica je nezamjenjiva. Svaka čast svima, ali jednostalno nisam mogla odoljet da nothing else matters na violončelima stavim na blog. Tako je...
Nego, da.
Hihi, finski metal rulz (apocalyptica, nightwish)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jel nije ovo zgodno il šta?


Ja bi se vratila u stvarni svijet.
Gotov je vikend.
Moram pročitat Alkar za lektiru.
Tak mi se neeee da...
Al nova učiteljica nam je prepričala skoro sve smijeh
Pod hrvatskim smo gledali neki blesavi film Charliea Chaplina.
Zapravo nismo. Film se vrtio, al nitko nije baš obraćao pažnju na njega...
Još mi uvijek nije jasno kak smo mogli bit tolko mirni pod matematikom.
To je zbog kiše.
Sto posto.
Šugav je dan.
Morala bi si ić kupit uzb za mobitel.
To sam si već davno obećala al mi se po ovom vremenu nejde nigdje.
Ni u videoteku. Možeš me nudit sa slušalicama nejdem!
Baš si gledam marte na internetu.
Kako su zakooon.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja bi si one original sa 14 rupica. Ili one do koljena sa 20...
I mogla bi do kraja umotat knjige...
Što sam se raspisalaaa.
Idem sad na emesen.


Dodano:

POTVRĐENO JE!! smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 17:43 - Komentari (31) - Isprintaj - #

13.09.2008., subota

True friend are hard to find, harder to leave and imposible to forget!













Lost in a sea of darkness
Feeling low and very down
I see a pinpoint of light
That grows helping me to see the way
Through the maze of life
The comfort of the light surrounds me
And I feel the need to find its source
I look and search until finally
I find the origin
And realize that it’s you
Helping me along when I really needed it
Guiding me through the dark
You,
My dearest, oldest, wisest friend
Lifted me up to see
That life’s not really all that bad
For this I’ll always treasure you
And keep you’re cheerful face in my thoughts
As I continue my journey and try
To help you in yours

Volim vas sve!
- 11:52 - Komentari (30) - Isprintaj - #

04.09.2008., četvrtak

"I have a dream"

Prije sto godina jedan veliki Amerikanac, u čijoj sjeni danas simbolično stojimo, potpisao je proklamaciju o emancipaciji. On je nakon dugih godina zatočeništva došao kao svjetlo dana.
Ali sto godina kasnije crnci još nisu slobodni. Sto godina kasnije crnci su još uvijek sputani lancima rasne podjele i lancima diskriminacije. Sto godina kasnije crnci još kaskaju na margini društva i u vlastitoj su zemlji u egzilu.
Zbog toga smo mi danas i došli ovdje, da pokažemo dramatiku situacije koja je štetna za sve nas. U određenom smislu mi smo došli u glavni grad naše države da unovčimo jedan ček. Kad su arhitekti naše Republike potpisali Ustav i Objavu nezavisnosti, zapravo su potpisali priznanicu koju mi trebamo unovčiti, a to je ravnopravnost svih Amerikanaca. Ta priznanica sadrži obećanje da je svim ljudima - da svima, crncima jednako kao i bijelcima - zajamceno neotuđivo pravo na život, slobodu i sreću.
Danas je jasno da Amerika nije odgovorila na ono što stoji u ovoj priznanici, barem što se tiče crnaca. Umjesto da ispuni sveto obećanje, Amerika je crncima dala ček na kojem piše: "bez pokrića". Ali mi ne želimo vjerovati da je ova banka pravednosti bankrotirala. Ne želimo vjerovati da nema dovoljno novca u velikim sefovima mogućnosti ove zemlje.
Tako smo se ovdje okupili da unovčimo taj ček koji će nam dati pravo na zahtjev bogatstva slobode i sigurnosti. Ovdje smo došili i kako bismo Ameriku podsjetili na neizbježno SADA. Sada je vrijeme u kojem si nitko ne može dopustiti "razdoblje u kojem bi se strasti trebale stišati" ili pokušati sredstvima umirivanja usporiti proces koji kreće korak po korak prema naprijed. Sada je vrijeme da obećanja demokracije postanu stvarnost. Sada je vrijeme da se izađe iz mračne doline rasne podjele i da se krene svijetlim putem pravednosti za sve rase.
Predivni novi borilački duh koji je obuhvatio sve crnce ne smije nas odvesti do toga da na bilo koji način ne poštujemo bijelce. Jer mnoga naša bijela braća - a to dokazuje i njihova prisutnost danas ovdje - došli su do zaključka da je njihova budućnost neodvojivo povezana s našom. Došli su do zaključka da se njihova sloboda ne može odvojiti od naše slobode. A ni mi ne možemo marširati sami.
Danas vam kažem, prijatelji moji, unatoc poteškoćama današnjice i sutrašnjice, ja imam san. To je san koji je duboko ukorijenjen u američkom snu. Imam san da će se jednoga dana ova nacija izdići i da će živjeti po pravom kredu svoga postojanja: "Za nas je ova istina sama po sebi razumljiva: da su svi ljudi stvoreni jednakima".
Imam san da će jednoga dana na crvenim brdima Georgije sinovi prijašnjih robova i sinovi prijašnjih robovlasnika sjediti zajedno za istim bratskim stolom.
Imam san da će jednog dana i sama država Mississippi, u kojoj vlada nepravda i koja s plamenom tlačenja živi svojim punim bićem, imam san da će se i ta država jednog dana pretvoriti u oazu slobode i pravednosti. Imam san da će moje četvero djece jednoga dana živjeti u društvu u kojem se nitko prema njima neće ponašati ovako ili onako zbog boje njihove kože, nego da će ih se tretirati onako kako to oni svojim karaktreom zasluže. Imam danas jedan san...
Imam san da će jednog dana Alabama sa zlokobnim rasistima, sa svojim guvernerom s čijih usana su silazile riječi kao "intervencija" i "anuliranje rasne integracija"..., da će točno tamo u Alabami jednoga dana mali crni dječaci i male crne djevojčice pružiti ruke malim bijelim dječacima i djevojčicama kao braći i sestrama. Imam san da će se jednoga dana uzdignuti sve doline, a svi bregovi i planine da će se smanjiti. Da će se bregovita mjesta poravnati, a neravna izglačati. I dobrota Gospodara bit će svima vidljiva i svatko će je spoznati.
To je naša nada.
Stoga dopustimo slobodi da dođe. Kad joj dopustimo da dođe, kad joj dopustimo da prođe kroz svaki grad i gradić, tada ćemo ubrzati dolazak dana na kojem će sva djeca Božja - crni i bijeli ljudi, židovi i pogani, protestanti i katolici - jedni drugima pružiti ruke i moći pjevati stare crnačke duhovne pjesme: "Free at last! Free at last! Thank God Almighty, we are free at last!"

Martin Luther King Jr, na Lincolnovom memorijalu, 28. kolovoza 1963.
- 19:18 - Komentari (23) - Isprintaj - #

0

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

I am a rock, I am an island.
I've built walls, a fortress deep and mighty, that none may penetrate.
I have no need of friendship; friendship causes pain.
I won't disturb the slumber of feelings that have died.
If I never loved I never would have cried.
I have my books, and my poetry to protect me.
I am shielded in my armor, hiding in my room, safe within my womb.
I touch no one and no one touches me.
And a rock feels no pain.
And an island never cries.

design by Ruby Nelle