19.02.2008., utorak

Svi živi, a nikoga nema

Došlo je vrijeme za novi post.
U školi je u zadnje vrijeme dosadno.
Svi su bolesni.
Kad ozdrave, ubit ću ih.
Zašto su se baš morali razboljeti???
Pola ovih zdravih markira.
I onda ih mi koji ne markiramo izvačimo.
I onda ak se sazna svi nadrapamo.
I mi i oni.
A oni bolesni leže doma i pojma nemaju.
Sutra sam dežurna. Za prva dva sata moram nać zamjenu jer moram bit na hrvatskom iz kojega u četvrtak idem na županijsko.
Stalno je zbrka, u rasporedu se stalno guraju dodatne.
Učitelj Lazo nas je natjeramo da dođemo na šah, inače ništa od izostanka s matematike. Na kraju smo morali doć.
Tako mi se nije dalo igrat. I tako nakon što u 5 minuta igre nikom nitko nije niš pojeo vidjela sam da će partija trajati dugo. Potovo ak stvarno pokušavam pobjedit. Mali je dobro igrao. Ak me pobjedi išao bi na regionalno.
Zato sam mu pustila. Sam da što prije završimo.
I tako.
Dobila sam 4 iz biologije. Izmakla mi je petica za jedan pišljivi bod!!
I to sam zato što nisam napisala da se goveđa trakavica razvija u mišićima goveda, nego sam napisala u govedu.
Mišići su me koštali jednog pišljivog boda!!
Krasno.
Prekokrasno.
Eto, moj i Barbarin blog ponovno je otvoren.
Posjetite ga: LINK
Držite mi fige na županijskom. Možete i doć navijat s pomponima u Čačince.
Ma šalim se.
Evo i štafeta:
ISTINA ILI LAŽ?
istina, ali kad ona može povrijediti ljude, laž
MRŽNJA ILI OPROST?
hmm...oprostiti nekako mogu, ali zaboraviti to što je netko učinio nikada
SLADOLED ILI KOLAČ?
sladoled
PUTOVANJE ILI UČENJE?
putovanje
DISKO ILI KAFIĆ?
kafić
NOGOMET ILI KOŠARKA?
košarka
LAPTOP ILI KOMPIĆ?
laptop
LJUBAV ILI NOVAC?
money makes the world goes on, koliko mi to teško htjeli priznati, to je istina, ali i čovjek bez ljubavi nije čovjek
DA MI ZLATNA RIBICA MOŽE ISPUNITI 3 ŽELJE,KOJE BI TO BILE?
-studirat medicinu
-nikada ne biti usamljena
-
ŠTO TE NA LJUDIMA PRVO PRIVUČE?
karakter
GDJE SE VIDIŠ U BUDUĆNOSTI?
U Vrapču!
Šalim se normalno...iako ništa nije sigurno
BEZ KOJIH OSOBA VIŠE NE BI MOGLA ŽIVJETI?
prijatelja i obitelji
ŠTAFETU PREDAJEM?
Svečano prekidam lanac štafete ne predajući ju nikome.

Pozdravljam:
Sve iz svog razreda,
I ove bolesne da što prije ozdrave,
Sve iz škole,
I svi ostali koji me komentiraju.
Post je gotov.
- 15:53 - Komentari (89) - Isprintaj - #

11.02.2008., ponedjeljak

Love is in the air...and nothing else matters...

Da, došlo je vrijeme tog famoznog valentinova.
Neke stvari jednostavno ne razumijem...
Zašto bi trebao postojati poseban dan da nekome izrekneš ljubav?
Pa zar ljubav postoji samo 14. veljače??
Ako nekoga voliš, za to ne treba neki poseban dan.
Ako nekoga voliš, onda to moraš govoriti, pokazivati i dokazivati bilo kad, bilo gdje, beskonačno.
Definirajmo zapravo ljubav. Što je zapravo ljubav?
Kemija? Osjećaji? Povjerenje? Poštovanje? Odanost?
Kaže se da su ljudi koji vjeruju u ljubav na prvi pogled romantičari.
Dajte molim vas!
Ljubav na prvi pogled. To znači kad vidiš neku osobu prvi put, odmah se zaljubiš u nju.
Vidiš. Znači, vidiš nekog zgodnog i slatkog, i odmah se zaljubiš u nju.
E, pa to je sve samo ne romantično!
To znači da su te osobe koje vjeruju u ljubav na prvi pogled gledaju samo da li je njihov "partner" zgodan, sladak...
Nemam ja ništa protiv osoba koje vjeruju u ljubav na prvi pogled, ali eto, je ne vjerujem, i nitko me ne može uvjeriti u suprotno.
Ako ljubav ima veze s izgledom ubijte me.
Ma, neću se više zamarati s time...
Nikad nisam voljela valentinovo. Sad moramo pisati i taj "ples srdaca". E, pa, nitko me ne može natjerati da plešem!Ja volim plesati. Obožavam ples. Ali ples srdaca je nešto što NE volim. Baš je lijepo biti barbie i čekati da netko izvuče kena, pa da ti onda cijelo vrijeme gazi po nogama. Ili još gore, izvuku papir pa šute, i ostave svog "plesnog partnera" na cjedilu. Baš prekrasno.
Ali, ja sad moram privesti ovaj post kraju, jer moram učiti biologiju (test), povijest (pita), geografiju (pita).
Joj, pa vidi glupače, zaboravila sam reči sretnu vijest da se učitelj Lazo oporavio te da se vratio u školu što znači da više nema pisanja testova iz matematike svaki prokleti petak, šutnje pod satom, loših ocijena... Jeeeeee!!!
Nego, sad idem i svi mi budite puno pozdravljeni, i naravno komentirajte!
Pusa wave
- 20:43 - Komentari (131) - Isprintaj - #

01.02.2008., petak

Stvarno nemam inspiracije...

Kak je to šugavo...
Kad imam inspiracije, kad sam u kreativnoj fazi, onda ni ne učim, ne gledam tv, samo pišem, crtam, dizajniram...
A sad... Da bar neka muza pokuca na moja vrata i donese mi inspiraciju... Kako bi to bilo lijepo...cry
Eto, u utorak moramo zamaskirani doću u školu, ja jedva čekam nut i sve bi bilo super da ja znam što ću obući.
Mislim stvarno! Tako je šugavo da nemam pojma ni u što ću se zamaskirati!
Ideje su me napustile... To je 100% zbog onih silnih natjecanja!cry
Grrr... mad
Tako sam odugovlačila pisanje posta, ali sad je stvarno došao red da ga napišem.
Malo sam "osvježila" blog novim dizajnom, nadam se da vam se sviđathumbup
Onaj je nekak bio pre depresivan, jednostavno mi je počinjao ić na živce.
Malo si slušajte pjesme u boxu... Ima ih više...
Ne znam zašto se stalno ista pali kad se otvori blog... moram to još sredit.
Eto, napisat ću novi post čim prije, kad mi dođe inspiracija...
Vi do tad malo komajte jer ću i ja vama!
Šaljem svima veeeliki pozdrav wave

Btw: TEST KOLIKO ZNAŠ O MENI Ba bi započeo s testom klikni na link, pa "započni s testom".
Upiši svoje ime i svoju e-mail adresu (ako je nemaš upiši bilo što npr. blogerica@gmail.com...ili bezveze@gmail.com...)

I još kliknite OVDJE
To je moj grad, sad je šugav, al svaki put kad kliknete će rasti dead






- 20:54 - Komentari (103) - Isprintaj - #

0

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

I am a rock, I am an island.
I've built walls, a fortress deep and mighty, that none may penetrate.
I have no need of friendship; friendship causes pain.
I won't disturb the slumber of feelings that have died.
If I never loved I never would have cried.
I have my books, and my poetry to protect me.
I am shielded in my armor, hiding in my room, safe within my womb.
I touch no one and no one touches me.
And a rock feels no pain.
And an island never cries.

design by Ruby Nelle