12.12.2009. / subota

NEĆEŠ BITI SAMA

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Vise neces biti sama, tvoju srecu sada cuvam ja,
Sjace sunce iza tama, nas ce zivot biti dio sna.
Vise neces biti tuzna, dodi blize, kraj je putu tvom.
Tu gde leze mora juzna nakon svega ti si nasla dom.

Gdje si bila ptico mala, sleti mirno na moj dlan,
Sve si dane vjetru dala, u mom srcu tvoj je stan.

Vise neces biti sama, tvoju srecu sada cuvam ja,
Sjace sunce iza tama, nas ce zivot biti dio sna.

Ja cu znati sto ti treba, kako dub je bio led,
Posle praznog, njemog neba ispred tebe stoji svet.

Vise neces biti sama, tvoju srecu sada cuvam ja,
Sjace sunce iza tama, nas ce zivot biti dio sna.

Vise neces biti tuzna, dodi blize, kraj je putu tvom.
Tu gde leze mora juzna nakon svega ti si nasla dom


Image and video hosting by TinyPic


Arsen Dedić

- 21:01 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Design by drvosranja, hosted by Blog.
FFFFFF ;