Slike

Jeruzalem: pogled na crkvu Svetog groba


Jeruzalem: "Zid plača"


Izrael: Sredozemna obala u Cezareji


Tel Aviv

Jeruzalem i ostalo

ponedjeljak, 29.05.2006.

Cardo, Zlatarnička i Mesnička

Cardo
Cardo, trgovine
Cardo, 19. stoljeće
Cardo i Via Dolorosa
Cardo, trostruki suk
Nakon što sam vam zadnji put ispričao priču o tržnici začina, sada je dobro ući u lijevi odvojak ovog »trostrukog suka«, koji prolazi paralelno s našom ulicom.
Ova je tržnica od 12. stoljeća bila specijalizirana za zlatare i draguljare, no danas nam se predstavlja u sasvim drugačijem obliku.

Image Hosted by ImageShack.us

Umjesto zlatarnica, ovdje se prodaju tepisi, deke, posteljina, ali i raznobojni suveniri.

Image Hosted by ImageShack.us

Uspio sam naći ovdje samo jednu trgovinu koju bi se možda moglo nazvati zlatarnicom.

Image Hosted by ImageShack.us

Kao i Suk al-Attarin, i ovaj završava u židovskoj četvrti, gdje se na njega nastavlja »Ulica židovske četvrti.«

Image Hosted by ImageShack.us

Mi, međutim, još nećemo u nju zakoračiti. Vratit ćemo se natrag, jer nam je ostao još i treći dio ovog »trostrukog suka«, a to je Suk el-Lahhamin ili »Mesnička.«

Image Hosted by ImageShack.us

Skrušeno priznajem da sam ove dvije fotografije snimio prije par mjeseci i sada se nisam potrudio ponovno ući u ovu uličicu.
Zaključio sam da mi je jednom godišnje sasvim dovoljno. Miris (vonj bi bio bolja riječ) koji se ovdje širi nije nešto čemu bi se čovjek volio baš svaki dan izlagati, a i krv koja se često slijeva u ove ulične odvode nije najugodniji prizor.

Image Hosted by ImageShack.us

Ipak, treba priznati da je ova ulica zadržala svoju namjenu još iz 12. stoljeća.
Nastavak: Cardo, na krovu

- 08:30 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Misli (duhovne i obične), putopisi, vijesti i slike iz Svete zemlje.

O meni:
- rođen u Sisku 1970.
- završio "Siđinu" i Gimnaziju u Sisku
- studij u Zagrebu
- živim u Jeruzalemu od 1996.
- zanimanje: između ostaloga, još uvijek i student (na doktoratu)
- ime: Darko
- elektronička pošta
Dosadašnje teme
Ako odavde želiš pristupiti svom računu na blog.hr.