Slike

Jeruzalem: pogled na crkvu Svetog groba


Jeruzalem: "Zid plača"


Izrael: Sredozemna obala u Cezareji


Tel Aviv

Jeruzalem i ostalo

utorak, 16.05.2006.

Uf! Prošlo je!

Sigurno ste ovih dana bili primijetili da nisam baš tako često odgovarao na komentare, a slabo me je bilo i na drugim blogovima.
Razlog je bio jednostavan: studij. Danas sam morao održati neku vrstu predavanja, kakvih nekoliko moram održati dok pripremam doktorat. Ta se predavanja zovu interdisciplinarni seminari, budući da su na njih pozvani svi profesori našeg fakulteta, pa se tema kojom se bavim može sagledati iz više različitih uglova.
Stvar teče ovako. Prvo me moj mentor kratko predstavi i izloži moj dasadašnji kurikulum na studiju. Potom ja u sat vremena izložim temu svoga doktorata, stanje znanstvenog istraživanja o toj temi, metodologiju koju koristim i što sam sve dosad napravio.
Pritom se naravno služim i PP prezentacijom, da mi ljudi ne bi zaspali dok pričam (vice-mentor je skoro jednom bradom zveknuo o klupu, kad mu se izmakla ruka).
Osobito su im bile zanimljive fotografije nekih znanstvenika, koje prije nisu imali priliku upoznati ili koje već dugo nisu vidjeli. To nije bila tema izlaganja, ali malo razonode ne škodi.
Nakon mene ponovno uzima riječ moj mentor sa svojim primjedbama, zatim vice-mentor, a onda i svi ostali.
Ono što je najvažnije, mentor je bio uz mene, a uglavnom i vice-mentor (inače ne tako blag prema studentima).
Najzanimljivije je da se razvila lijepa rasprava, pa su mi se profesori skoro međusobno posvadili, što je dobar znak. To potvrđuje da je tema zanimljiva i još uvijek aktualna.
Sada sam umoran i za sutra predviđam rad malo laganijim tempom, a preksutra je u planu izlet u Betlehem (u lov na slike). Ipak, nešto ću sutra, pretpostavljam, ovdje objaviti u nastavku o Dolinskoj ulici.

- 18:56 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Misli (duhovne i obične), putopisi, vijesti i slike iz Svete zemlje.

O meni:
- rođen u Sisku 1970.
- završio "Siđinu" i Gimnaziju u Sisku
- studij u Zagrebu
- živim u Jeruzalemu od 1996.
- zanimanje: između ostaloga, još uvijek i student (na doktoratu)
- ime: Darko
- elektronička pošta
Dosadašnje teme
Ako odavde želiš pristupiti svom računu na blog.hr.