patrik.cristian.tennant.writer from Croatia

subota, 22.03.2008.

Uskrs

Vrijeme Uskrsa je vrijeme kada se više
razmišlja o Bogu, vjeri i vjerskim stvarima...
Iz Novog zavjeta može se vidjeti mnogo poučnog iz Isusovog života. Ja bih izdvojio trenutak kad Isus obećava raj raskajanom razbojniku koji to zapravo nije ni zatražio; razbojnik je rekao "Isuse, sjeti me se kada dođeš u svoje kraljevstvo" moleći samo da ga se Isus sjeća odnosno nije "imao obraza" tražiti nešto više svjestan svoje grešnosti. Isus koji je umro za sve ljude, pa tako i za njega govori mu "Još danas ćeš biti sa mnom u raju" i te riječi su tako dirljive i poučne, riječi nade. Ima tu još drugih stvari, vidljiva je izgubljenost drugog razbojnika koji neumjesno govori "Spasi sebe i nas"; vratio bih se na razbojnika pokajnika i zaključio sljedeće: život tog čovjeka je bio zacijelo pogrešan, a u tim trenucima činilo mu se da nema popravka budući da umire na križu; no Bog koji oprašta navedenom razbojniku uslijed svojeg milosrđa i razbojnikovog pokajanja, bez da traži "popravak", pretvara razbojnika u "putokaz" svima onima koji će čitati i čuti poučni razgovor Isusa i raskajanog razbojnika koji je postao svet.

- 15:24 - Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 15.03.2008.

Salome u Globalu

U Ljubljani ima disco Global. Pripadnici muškog spola za upad (vstopnina) plaćaju 5 EUR a pripadnice ženskog spola upadaju besplatno (diskriminirajuće, zar ne?). Jednom sam pratio dvije plavuše, a visoka plavuša mi je došavši do Globala rekla "Ha?" (ili mi se bar tako učinilo) kao da hoće reći kako me se riješila (očito je primjetila da ju pratim; usput, knjiga Julienne Eden Bušić "Ljubavnici i luđaci" počinje netočnom tezom da žene uvijek osjete kad ih muškarac prati, zanimljivo je da je i u toj knjizi mladić pratio dvije dame), a meni je bilo čudno kako svi mi ostali moramo čekati u redu (tada još nisam znao da dame za razliku od muških upadaju besplatno).
Salome živi u Ljubljani i pitam se bi li uspio (hoću reći uspjela) ući u Global besplatno. Možda je to glupo pitanje. Već kao da vidim kako Salome daje odgovor polako i sa specifičnim naglaskom mudruje: "Salome ne izlazi na mjesta kao što su Global". Smislenije bi bilo pitati bi li muškarac maskiran u damu uspio ući u Global besplatno.
Salome možda, ali salama sigurno može ući u Global bez dodatnog plaćanja. Dakle, nema opasnosti da dečki koji žele unijeti salamu u Global to ne i učine. Tako da imaju za slučaj da ogladne u Globalu ili za neuobičajeni ulet djevojkama tako da im ponude salamu; ne događa se (često) da dečki pitaju "Mala, hoćeš parizera?" (a pogotovo ne u diskoteci); ali se događa obrnuto- teta Ira iz Colonie nastupa po diskotekama i fana koji ju oduševi ponekad će velikodušno ponuditi kulenom (slavonskim, naravno).

- 23:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ljeto 20 i neke

Hoće li Hrvatska do 2020. godine ući u EU?

- 19:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Trudnica

Jedna prijateljica koja je trudna požalila mi se na zubobolju... Odmah sam se sjetio važne upute za trudnice o tome kako treba jesti puno mliječnih proizvoda zbog pojačane potrebe kalcija i kako u protivnom beba kalcij uzima iz majčinih zuba (zastrašujuće,zar ne?)... By the way, sir je "zakon"!

- 19:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Djevojka koja je jela samo jabuku

Rekla je: ujutro ništa ne jedem, oko podne u pauzi na poslu pojedem jabuku, kad dođem doma pogledam što ima za jesti i to mi se ne svidi pa ništa ne pojedem, zatim odem vani a kad se vratim već je kasno pa ne jedem nego odem spavati; i tako sutradan isto odnosno svaki dan.
Zatim se loše osjećala, pozlilo joj u više navrata, otišla je kod liječnika koji joj je uputio kod drugog liječnika koji joj je rekao da dođe za mjesec dana. I došla je, no tog dana je dugo čekala na red. Rekla: ja sam mislila tko zna što mi reći, toliko dugo sam čekala, a on mi je rekao da moram više jesti; pa to sam i sama znala!

- 19:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Ateizam

Na stranici HRT čitam da je umrla jedna glumica, te da ćemo ju pamtiti po velikoj glumačkoj karijeri i brojnim ulogama. Ja sam ju recimo upamtio po jednoj izjavi, kada je rekla da je ateist. Po njezinom gledištu, danas je njezin definitivni kraj. Ostaje nada, Bog je milosrdan ne samo prema onima koji vjeruju.

- 19:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Nije li život divan?

Blanka Vlašić je opet slobodna.

- 19:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Tiha voda brege dere

U svibnju 1999. godine išao sam na utakmicu Rijeka-Dinamo. Prošao sam pokraj dvije cure. Jedna od njih je rekla "Ovo je dečko mog života" tonom koji nikako nije bio takav da ju shvatim ozbiljno. Možda sam joj djelovao sramežljivo i mirno, pa je mislila da neću reagirati. Ali, ja sam se okrenuo i upitao "Stvarno?!" i ne čekajući odgovor približio se njoj i rekao "Pa dođi, dođi!" zagrlio ju onako oskudno odjevenu i utvrdio svojstva tj. glatkoću kože njezinih ramena... Nije pomoglo što je njezina prijateljica rekla "cura se samo šalila". "S takvim stvarima se ne šali"-odgovorio sam. Koža je bila glatka, fenomenalno glatka...

- 19:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Josipu Šimiću

Dinamovci su 1. ožujka 2008.godine na Kantridi dobili Rijeku 4:2 (tj. 2:4). Za Dinamovce igrao i Igor Bišćan koji je na Kantridi igrao i u svibnju 1999. godine kada je dao prvi gol za važnu pobjedu od 0:2. Nakon te utakmice, Bišćan i još neki Dinamovci pohrlili su svojim navijačima da proslave važnu pobjedu te bacali dresove. Tada smo se približavali ogradi, stampedo, možda su neki završili i na podu (čak mi se činilo mi se kao da sam zgazio na nekoga ili neke). Malo je falilo da uhvatim koji dres, a da ne govorim o dresu Josipa Šimića. Josip Šimić me je pogledao kao da želi baš meni baciti svoj dres. Uhvatio sam taj dres, 3/4 dresa bilo je u mojim rukama. Ali, našao se netko od navijača da mi ga istrgne. Moja nespretnost i tuđa gramzivost odigrali su svoje. Trebalo mi je nekih tjedan dana da to prebolim. Ipak, onih par sekundi taj dres je bio moj; zapravo, stvar je samo u tome da ga nemam materijalno. No, ostaje sjećanje na to darovanje i na pogled kojeg su izmijenili jedan nogometaš i jedan navijač. Pouka:treba paziti da se ne ispusti tj. upropasti darovana vrijednost. A život je dar.

- 18:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Nikad nisam prevario suprugu

Nikad nisam prevario suprugu... Zlobnici će reći: zato, jer nisi oženjen.

- 18:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Junfer do braka

Čuvam se do braka, a onda se predati pravoj. To je nešto posebno i čuva se za jednu osobu, tako ja gledam na to...

- 18:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Cibonina znanstvena fantastika

Da mi je netko recimo prije tjedan dana rekao da Cibona neće izgubiti od Partizana u Beogradu 23.2.'08. godine, zvučalo bi mi kao znanstvena fantastika... Ali, ta fantastika postaje stvarnost. Naime, Cibosi nisu ni doputovali u Bg zbog atmosfere koja tamo vlada uslijed zbivanja na Kosovu; to sve govori, treba promijeniti cijelu momčad - u Cibonu dovesti igrače koji će biti spremni poginuti za svoju momčad...

- 18:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Više od seksa

Upoznali smo se preko interneta. Nastavili se dopisivati porukama preko mobitela. Toplim, bliskim porukama. Vidjevši kakvog to maha uzima, rekao sam joj da je to za mene dopisivanje bez obveza i da se ograđujem... Ipak je ona udana žena. U braku je bila nesretna. Nastavili smo s porukama, čak odlučili vidjeti se. I susret je uslijedio. Rekla je da joj se sviđam, a i dotad me je nekako idealizirala. Htjela je nježnost, zagrlio sam ju. Rekla je da joj je lijepo i da ju smirujem. Osjetilo se da je uzbuđena, jako lupanje njenog srca i toplina njenog tijela. Htjela je više od zagrljaja, a onda bila razočarana kad je vidjela da ostajem pri onom što sam napominjao - podsjetio sam ju da je ona udana žena i da možda ni ovakva situacija nije u redu.
Nekoliko dana kasnije, rekla je da se ipak ne ljuti na mene. Istaknula je kako sam utjecao na nju i da je shvatila neke stvari, te da joj je moj zagrljaj bio nešto intimnije od seksa i da se osjećala kao da sam svu svoju pozitivnu energiju prenio na nju.

- 18:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sve djevojke

Dvije su vrste ljepote kad se radi o djevojkama- jedno je kada mi se djevojka jako sviđa za koju sam svjestan da to nije ništa specifično s obzirom da se radi o djevojci koja se zbog svoje ljepote dopada i ostalima; drugo je kada mi se jako sviđa djevojka koja mnogima i nije (toliko) lijepa...
Dogodilo mi se da me odabrala djevojka vrhunske ljepote, ona iz kategorije prvo navedenih... "Najljepša u gradu", visoka, plava, profesionalna košarkašica...Kad jednu osvojiš, i još k tome takvu, kao da si osvojio sve djevojke ovoga svijeta.
Osvojiti djevojku vrhunske ljepote za mene ne bi bilo ništa novo.

- 18:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Bolja od svih manekenki...

Mjesto radnje:importanne centar (bila je zaposlena tamo).
Vrijeme radnje: kraj 2004.-e, početak 2005.godine
Osoba radnje: visoka djevojka, tamnoputa, oprezno ozbiljna, moderna... Ma to se ne može opisati, treba to doživjet!

- 18:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Lucijini vlakovi

Rekla je da je propustila brze vlakove i da joj preostaje putnički. Rekla je to nedugo prije nego će prestat imat 29 ili nedugo nakon što je navršila 30, ne sjećam se točno. U to vrijeme jako je htjela ljubavnu vezu, da više ne bude sama nakon toliko dugo vremena koliko je prošlo od prošle veze. Pitao sam ju da mi pojasni što je točno htjela reći. Nasmijala se i rekla da kužim što je htjela reći.Nisam siguran da sam shvatio, zato sam i pitao. Nije me se svidjela usporedba s vlakovima. Osoba za vezu treba ti biti najbolja od svih, ne putnički već brzi vlak. Ma,intercity prvorazredni (first class) sa 7 zvjezdica!:). A ne "nužno zlo". No, Luciju i tako nisam ni ranije doživljavao kao svoju potencijalnu djevojku...

- 18:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

New kids on the BLOGS

Lol:)

- 17:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2010 (49)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (45)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (14)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (24)
Travanj 2008 (16)
Ožujak 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pctwfc@gmail.com
    patrik cristian tennant (facebook)
    patriktennant (twitter)

Linkovi