nedjelja, 02.07.2006.

Wanted, alive and safe!!!

Can't deny it's killing me, no one loses on tv!!!

Izgubljen je jako dragi prijatelj. Zadnji put je viđen u petak u 20:30 na području Plave sobe/Kaveza. Odaziva se na ime... u biti ne odaziva se na nikakvo ime, ali ja ga zovem DUMBO (a moj otac MUJO). Ima sivo krzno, stane u šaku i agresivan je. Ponekada, kada mu se previše približite ispušta jako čudne pucketajuće zvukove od kojih vam se naježe dlake na vratu (ako ih imate, a ako ih nemate imate osjećaj ko da ih imate i da su se naježile). Moguća ruta na kojoj bi se mogao nalazit bi bilo 75 kvadratnih metara stana prepunog namjestaja u koji se može uvući. Potraga za sada potpuno bezuspiješna. Svi dragovoljci koji su voljni pomoći u ovoj potrazi za jadnim malim nevinim stvorenjcem neka se jave na SoS broj.

Ne mogu vjerovati da sam uspio biti tako glup i ostavio vrataca od kaveza poluzatvorena. I nigdje ga ne mogu naći. Šmrc... DUMBO VRATI SE sKUVaT ĆU TI PAŠTAŠUTU!!!!! Sranje, di li se krije đubre jedno malo.

UPDATE!!!

Nema ga još. Damn. Tehnika stvaranja buke nije uspijela.

UPDATE!!!

Pronađen. Živ i zdrav. Lud ko inače. Samo što sada ima još veću želju za izlaskom iz kaveza. Mislim da je razočaran neuspijehom ove misije i sada planira bolju strategiju za preuzimanjem svijeta. Izgleda nekako zamisljeno i znanstveno....

- 12:24 -

Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Website Counters


Nešto o meni:
DO NOT LABEL ME
I iako je raširena pretpostavka kako sam bahato i umišljeno đubre u svoju obranu kažem: Nevin, dok se ne dokaže suprotno.
Ukoliko vam se ne sviđa ono što piše možete zatvoriti ovu stranicu i krenuti sa novom. Nitko vas ne tjera da provodite svoje dragocjeno vrijeme čitajući nešto što vam stvara neizlječivi čir na želucu.
Ukoliko se ne slažete sa nečim što sam napisao, slobodno napišite svoje mišljenje. No, uz glupe komentare sljede i glupi potezi (sankcije), pa ako nemate što pametnog za reć bolje šutite. Svako neslaganje sa mojim stavovima je dobro došlo ukoliko ste u stanju to isto neslaganje koliko toliko suvislo obrazložiti.
Ovo je namjenjeno prvenstveno zabavi, ubijanju dosade, slobodi izražaja i kreativnosti, te još jedan u nizu pokušaja privlačenja pozornosti i ispucavanja neželjenih i nagomilanih fristracija.
Hvala na razumijevanju.




Life is a circle. A perfect circle =p




MY life
Go to work, go to school
Get an education, so you won't be a fool
Be a doctor, PHD, all that shit, that's not for me

All my life people tell what to say
This is my life live it my own way

Was so blind could not see
figures of authortity, always standing behind me,
ready to come down on me

All my life people tell what to say
This is my life live it my own way

Sick of it all

dead

ne idi glavom kroz zid kada mozes bageromnjami

ne kupuj hrčka ukoliko nisi siguran da želiš slušati cviljenje koluta cilu bogovsku noć!!!!lud