Otvoreni pogled na Grad

četvrtak, 05.02.2009.

Reakcija na novinski članak objavljen 3. veljače o.g. na www.javno.hr

Kad sam na Facebooku potpisala Peticiju za ukidanje RTV pretplate, nazvala me novinarka jednog radija i pitala imam li profil na Facebooku. Kad sam rekla da imam, novinarka se simpatično začudila je li to uopće primjereno mojim godinama, a ja sam se, sama za sebe, upitala ne spada li novinarkino pitanje u domenu osnovnih ravnopravnosti, u ovom slučaju dobne ravnopravnosti. Što meni fali da ne bih mogla biti na Facebooku?

Dakle, informatički sam pismena! Da, imam profil na Facebooku, potpisivat ću i dalje peticije koje su u skladu s mojim uvjerenjima, a pokrenut ću i sama neke peticije. Hoće li to tko povezivati s mojim političkim djelovanjem ili ne, njegova je stvar. Moja privatna uvjerenja ne razlikuju se od političkih stavova koje javno iznosim i nemam što skrivati, za razliku od mnogih koji sinkronizirano, po narudžbi usmjeravaju žalac na mene.

Što se tiče izjave gospodina Miroslava Rožića da će se za mene „naći mrvica medijskog prostora jer sam Bandićev satelit“, odgovaram da nisam ničiji satelit. Milan Bandić nije imao ništa sa mojim izlaskom na izbore 2005. godine, a nema ni sada. Izišla sam na izbore s vlastitim programom i željom da učinim nešto za Zagreb, grad u kojem sam odrasla i čijim građankama i građanima želim staviti svoje stručne sposobnosti i emocije na raspolaganje. Nezavisna lista s kojom sam izišla na izbore osvojila je 2005. četiri zastupnička mjesta u Skupštini. Ušli smo nakon izbora u programski savez s SDP-om, ali smo ostali ustrajni u svojim načelima. U Skupštini glasujemo za sadržaje koji su u skladu s našim izbornim programom, a ne glasujemo za one s kojima se ne slažemo. Nitko od naših vijećnika nije ušao u izvršnu vlast, nije promijenio klupsku pripadnost, nije se zaposlio u Holdingu te nitko nije stupio bilo u kakav klijentelistički odnos prema kojem bi trebao izvršavati zadatke u zamjenu za usluge ili stimulacije od strane bilo kojeg centra moći. Može li slično za sebe reći gospodin Rožić? Eto mu prilike za zadobivanje medijskog prostora za kojim vapi!

Pozivam ujedno gospodina Rožića da potpiše peticiju koju ću uskoro pokrenuti na temu plaćanja telefonske pretplate, jednog od dvjestotinjak nameta koje plaćamo, a nije transparentno što njime dobivamo. Gospodinu Rožiću, ako sumnja u moju iskrenost, preporučam da na internet pretraživaču upiše moje ime pa će na nekoj od stranica naići na blog kojeg sam pisala u vrijeme prethodnih izbora te ga usporedi sa sadašnjihm blogom. Neka me obavijesti jesam li promijenila stavove. Tvrdim da nisam, svakom dobronamjernom čitatelju će to biti jasno.

Na predstojeće lokalne izbore izići ću s nezavisnom listom te samostalno za gradonačelnicu, a program će mi ostati konzistentan kao i do sada. Gradom upravljati na korist građana, a ne od Zagreba raditi „biznis“ ili ga pak koristiti kao političku polugu za stranačke interese. Grad građanima!


Tatjana Holjevac


- 12:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #