...moja trabunjanja...

nedjelja, 09.07.2006.

...evo njega...

subota. nakon podosta vremena, nisam radio. i naravno sve je opet tu doslo...
cijelo "drustvo" se razbjezalo. ovaj s curom, ovaj s drugim drustvom, ovaj... ma, uglavnom, poanta je sljedeca: sjetio sam se zasto sam uzeo posao kao konobar. drustvo mi ostaje jedno te isto (osim onoga koji ode oko 1-2), a musterije su dobrim djelom iste, i zabavne... i nemoram gledati kome cu uputiti dvije rijeci da si prekratim vrijeme, uvijek nekog ima...
sad sam mislio, dosli su moji mulcici sa ekskurzije iz spanije, i bit ce fora slusat sta im je sve bilo...
ali ne...
ja sam vec u 2 doma... da, 02:00 sam doma... a tad sam inace tek znao pokusavati prve korake odljepljenja od shanka... tuzno...
ipak, eto. u srijedu mi je prijemni. u utorak odlazim u zagreb. u ponedjeljak dobivam dugo zeljeni (eh, da se i meni neka tako dugo zeljena zelja ostvari...) ps2. danas (tj. u nedjelju) ucim. i vracam zivot u normalu. i jedva cekam taj faks (mislim, moram ga upisati, ne? :) ) pa da me nepati sve to sto mi sad smeta... i to sto nemam koga iz drustva gledati, ali i to sto mi se oci na tren (tren, ali predugi tren, kao godina dug...) zadrze na krivom mjestu. i onda laku noc sviraci...

ma, dosta pesimizma i realizma. ovako:
a) idem u srijedu na prijemni. isti dan dobivam rezultate. a kad upisem, nevjerujem da cu odmah moci podijeliti tu sretnu vijest s vama, sta je da je :)
b) nastavljam s konobarenjem dok ne krenem na faks koji cu u srijedu upisati. tako nece biti takvih mojih psihickih problema s razbjezavanjem ljudi koji su mi dragi, nego cu fino misliti na posao i sve ce biti lijepo.
c) jedva cekam da krenem na faks pa da budem u mogucnosti uzivati u jednom i jedinom okusu velebitskog piva... postoje jako losa piva, losa piva, piva srednje kvalitete, dobra piva, odlicna piva... i postoji samo jedno velebitsko, koje nebih niti nazvao pivom nego ambrozijom, vocem/picem bogova...
d) i ova zora je bila lijepa, kao i sve druge, a samo jednu cu docekati dok mi nedodje plejka, i jedna od najboljih igara ikada: metal gear solid 3: snake eater... (primjetite da sam upotrijebio izraz "igre", a ne deminutiv "igrice" koji mnogi koriste... o tom ce mi vjerovatno i biti sljedeci post, ako mi ne uleti nesta drugo pod moju plavu grivu :) )
e) odsad pazim gdje saljem oci, i kuda upucujem svoje poglede... necu vise raditi greske i to je to.
...
...
..
..
.
.
xyz) budite mi veseli kao sto sam sad i ja kad sam sve ovo istresao iz prostora koji cuci medju moja uha dva :)
cyya all :)

<< Arhiva >>