...moja trabunjanja...

četvrtak, 22.06.2006.

...ispravka blogove greske...

razmisljam da se prebacim s ovog bloga.
dovraga, napisem post, i ode taj post 3.p.m.
nema ga.
nestao.
mozda i bolje, zato jer sam samo tugovao zbog danasnje igre, i kojecega.
pa i bolje da ga nema, zato jer necu onda jednoga dana vidjeti kako sam tuzan bio. valjda ce to nestati iz mene.
ali evo nesto, sto sam napisao nakon tekme s brazilom, nadajuci se da necu objaviti...
toliko o mojim nadama...



ah, kako je lijepo sad kad su naslovnice obojane u boje nase repke, i kada svi zajedno u isti tren skacu i vicu, navijaju, opijaju se i zabavljaju...
istina, mozda zato spominjemo familije nasih igraca svaki puta kad ljudi pogrijese, lupajuci nogama s mislju da bi mi bili bolji...
i dok je naslovnica okupirana, besposlene branitelje cemo opet gurnit u kakav kutak crne kronike, negdje izmedju sirotinje, samoubojstava (a mozda i u njih), tamo ispod muzeva koji tuku zene...


ali priznajem da me jedna stvar danas ugodno iznenadila. neznam koliko vam pamcenje, a i opce znanje seze, ali rijec je o orahovackom jezeru...
sjecam ga se jos kao necega sto je licilo na baru...
sas, gnjurci...
sada je jezero pretvoreno u nesto sto izgleda kako ogromni bazen. netko tko me dobro pozna pomislio bi da se necu slagati s tim izgledom, ali iznenadilo me to sto izgleda ko da neko neki vrag napokon i radi u prokletoj orahovici...
mozd se ipak nadje i jedan razlog zbog kojeg cu na tren pomisliti da mi bude zao kad se budem selio iz orahovice... a mozd i ne...

idemo hrvatska!!!

a ja se nadam odlasku u irsku...

<< Arhiva >>