Omnia mea mecum porto

srijeda, 28.12.2005.

Bingo

Dijete je za Božić dobilo na poklon igricu Bingo. I od tada je gnjavilo odrasle da s njim igraju Bingo. Išlo je po kući noseći igricu u rukama.
- Ajmo... a daaaaaj! Samo jedan Bingo... mooolim te!

Na kraju je odrasla osoba popustila da zadovolji dijete. I dok se vrtio bubanj i izlazili brojevi odrasloj osobi se sve više počinjalo spavati...
- BINGO! - probudio ju je dječji uzvik.
- Već imaš bingo? Meni je ostalo još šest brojeva - rekla je odrasla osoba.
- Kako šest? - čudilo se dijete. - Pa u bubnju su ostale još samo dvije kuglice...
- Je li bio broj 6? - Je!
- A broj 14? - Je!
- A 23? - Je!
- A 43? - Je!
- A 70? - Je!
- A 81? - Je!
- Onda sam ja imala bingo prije tebe - rekla je odrasla osoba.
- To se ne računa, ja sam prvi uzviknuo BINGO, ja sam pobjednik! - reklo je dijete.

I tako su dijete i odrasla osoba shvatili važnu životnu pouku:
U Bingu je najvažnije OSTATI BUDAN!

- 20:41 - Komentari (14) - Isprintaj - #