Omnia mea mecum porto

nedjelja, 11.12.2005.

O carini

Nedavno smo frend i ja (dvoje najvećih poštenjačina u svemiru) krenuli kupiti gume za auto u susjednu deželu. Stanemo prije granice da se dogovorimo što ćemo reći carinicima, da uskladimo ratnu taktiku...
- Ajmo im reći istinu, ionako ne znam lagati...- kažem ja (vidi se da mi je švercanje u krvi).
- Pa da - složio se odmah i on. - Lijepo ćemo platiti carinu i još uvijek će nas doći jeftinije nego da smo kupovali kod nas.

Dođemo na granicu.
- Dobar dan! Imate li što za prijaviti?
- Imamo! Gume za auto.
Sad je carinik dignuo glavu i pogledao nas. Prvo njega, pa mene, pa opet njega... pa gume na autu.
- Šta samo prednje?
- Ne, ne.... sve četiri...
Moram priznati da je ostao zapanjen.
- Prijavljujete sve četiri gume?!
- Aha!
- Imate račun?
- Naravno! - vadimo mi i dajemo mu PRAVI račun na kojem lijepo piše 4 Bridgestone gume i poveća sumica za carinjenje. Na računu su bili i neki rezervni dijelovi, auto-kozmetika... uglavnom ništa nismo skrivali. To ga je dotuklo!

- Ovo još nisam doživio! - kaže nam carinik - E, kad ste tako pošteni, neću vam ništa naplatiti...
I pusti nas!

PS. Nadam se da me Beštijica neće mrziti nakon ovoga!

- 15:12 - Komentari (18) - Isprintaj - #