Talijanski_split

utorak, 12.08.2014.

FRASI SEMPLICI - jednostavne fraze

Često korištene fraze:

Buon giorno
Buona sera
Buona notte
Ciao
Arrivederci
ArrivederLa
A piů tardi - Vidimo se kasnije
A presto / A dopo - Vidimo se uskoro / ubrzo
A domani - Do sutra
Per favore / Per piacere - Molim vas / Sa zadovoljstvom
Grazie (mille) - Hvala (mnogo)
Prego - Izvolite
Mi dispiace - Žao mi je
Scusi / Scusa - Ispričavam se
Andiamo! - Idemo!
Come sta? / Come stai? - Kako ste? / Kako si?
Sto bene. - Dobro sam
Non c'č male. - Nije loše.
Abbastanza bene. - Poprilično dobro.
Cosě cosě. - Tako tako
Sě / No - Da / Ne
Come si chiama? - Kako se zovete?
Come ti chiami? - Kako se zoveš?
Mi chiamo... - Zovem se
Piacere / Molto lieto. - Zadovoljstvo mi je / Počašćen sam
Signore, Signora, Signorina - Gospodin, gospođa, gospođica
Di dov'č? - Odakle ste?
Di dove sei? - Odakle si?
Sono di... - Ja sam iz...
Quanti anni ha? - koliko godina imate?
Quanti anni hai? - Koliko godina imaš?
Ho venti anni. - imam 20 godina.
Parla italiano? - Govorite li engleski?
Parli inglese? - Govoriš li engleski?
Parlo italiano. / Non parlo inglese. - Govorim talijanski / Ne govorim talijanski.
Capisce? / Capisci? - Razumijete? / Razumiješ?
[Non] capisco. - (Ne) razumijem.
Non so. / Lo so. - Ne znam. / Znam to.
Puň aiutarmi? / Puoi aiutarmi? - Možete li pomoći? / Možeš li mi pomoći?
Certamente / D'accordo. - Naravno / Šlažem se.
Come? - Kako?
Desidera? / Desideri? - Izvolite? / Izvoli?
Come si dice "house" in italiano? - kako se kaže "kuća" na talijanskom?
Dov'č / Dove sono...? - Gdje / Gdje su?
Ecco / Eccoli...- Evo /Evo ih
C'č / Ci sono...- Tu je, nalazi se / Nalaze se
Cosa c'č? - Što je to?
Non importa. / Di niente. / Di nulla. - Nije važno / Ništa.
Non m'importa. - Ne zanima me.
Non ti preoccupare. - Ne uzrujavaj se.
Ho dimenticato. - Zaboravio sam.
Devo andare adesso. - Moram otići sada.
Ho fame. / Ho sete. - Gladan sam. / Žedan sam.
Ho freddo. / Ho caldo. - Hladno mi je. / Vruće mi je.
Mi annoio. - Dosađujem se.
Salute! - Uzdravlje!
Congratulazioni! - Čestitke!
Benvenuti! - Dobrodošli!
Buona fortuna! - Sretno!
Tocca a me! / Tocca a te! - Mene je red! / tebe je red!
Ti amo. - Volim te
Č pazzo! / Sei pazzo! - Lud je !/ Lud si!
Sta zitto! / Stai zitto! - Umuknite! / Umukni!


12.08.2014. u 18:53 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2014 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2014 (4)
Kolovoz 2014 (31)
Srpanj 2014 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi