< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2012 (1)
Veljača 2012 (1)
Rujan 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Listopad 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =) and modified by me

Opis bloga

My little space in this giant Space...

About author:
Rođen 17.6.1992. živi u Žminju (raskrsnica Istre), zasada provodi mnogo vremena u 2.c razredu opće gimanzije u Pazinu. Živi u glazbi, ona je njegov dar, njegovo proklestvo, njegova ljubav. Ponosan na sve svoje uspjehe i male velike tajne. Ne voli predrasude, nepovjerenje, svađe, bahate ljude. Umjetničkog duha, u trenucima inspiracije fotografira s svojim Nikon "idiotom", crno bijelo u zadnje vrijeme osobito ga očarava. Voli se prijsećati svojih najsretnijih trenutaka u životu, ma koliko to na kraju ispalo bolno. Želi putovati i naći se s prijateljima koji su preko Učke... Voli biti svoj, te ponekad mu je svejedno što drugi misle, lako zapaljiv ponekad.
Naknadno dodano: Trenutačno uživa u svojem životu, te je sretniji kao nikada prije. Pazin, prijatelji i jedna posebno voljena osoba ispunjavaju mu život, te se nada da će takvo stanje pratit ga još dugo. Sa užitkom prolazi kroz svaki detalj, te nikako ne žali što je upisao u opću Pazin. Tijekom tih 9 mjeseci promijenio se više nego ikada...

Music Taste:
Rock i metal, a i punk uvijek nađe mjesta. Konkretno, Led Zeppelin, Jimi Hendrix, The Cure, The Smashing Pumpkins, Guns 'n' Roses, Metallica, Apocayiptica, Dream Theater, Green Day, Hladno Pivo, Iron Maiden, HIM, Pink Floyd, The Cranberries, Tool, The Acoustic Alternative Radio, te ostali... zašto pisati kad Last.Fm zna najbolje.:)

Zasada toliko...

Linkovi


<3

Naš razred :D

Svjetlosni blog(falši)

Antaressa

Natali

Samir

BehindTheDoor

OutOfLights

Fotografska odiseja

9a3aar

sotonaa

Cunfused Angel


Last.Fm
lightpollution
MyPersonality
Bux.To - klikni i zaradi
poznaš li me




Website Design
Website Design



11.4.2008.
9.5.2008.
16.5.2008.
30.5.2008.
27.6.2008.
4.7.2008.
8.7.2008.
23.7.2008.
26.7.2008.
3.8.2008.
12.8.2008.
22.8.2008.
26.8.2008.
29.8.2008.
30.8.2008.
25.10.2008.
26.11.2008.
28.11.2008.
19.12.2008.
28.2.2009.

srijeda, 17.09.2008.

I ljeto nam je prošlo...

Vrijeme je da ispunim obećanje i napišem novi post ;P
yay, prošlo je više od mjesec dana...
Po čemu ću pamtiti ovo ljeto da mi je znati... eh, pa to barem nije teško... Kupanja s školskim drugovima u poreču, ljenčarenje doma, avanture s voljenom, te mnoge sitnica koje nisu za javnost ;)
Najljepši dani u životu...

Nego, ča nisan spomenu od pasanega puta? eh, da...
Bartulja :D weeeeeee :D
*da to je ona fešta na koju je treba doj ustaša thompson radi našeg štupidastega načelnika ki je dobi po nosu*
makar je bilo programa za valje 8 dan, tzv. špica je ofc bila u petak i subotu.
Ma, vratimo se mi na četrtka, navečer, poša san sa sestron u "razgledavanje" žminja i za pripremit teren za dan pole... sretnemo fritka, yay, gremo na pijaču, ja častin, a on da će u ta dva dana kad me ćapa, lol. Ali ono ča je hajhuje je to da kad smo se tornivali doma, moja najdraža sekica mi je priznala kako mi čita poruke već zadnjih osan miseci...
*...* OMFG! C'mon, ne more to tako o_O Fak! Hm, da... to je jako loše...

Anyhow... zabili smo na to ča prije... I tako petak... :)
malo ljudi, svi su na Poreč 24, Rovinjskoj noći ili u Puli... a poli nas Erotic Biljan and his Heretics!, Messerschmitt, Gabettes, te Pasi. Poprilično ok likovi ;)
Puno ne željenih ljudi viđeno je, oh well... Ali moglo je biti i gore, ipak su te noći moje oči bile uprte samo u jednu osobu ;)
*a za to vrijeme na nekoj fešti poreč 24 dnka su grizli komarci dok su se ostali razredni drugovi zabavljali kako spada*
hm, da...

nedilja, nekim velikim čudom, porečani su došli u žminj! yay, čudno da snig ni poče padat :D
E taj dan je bilo rulje... cca 9ppl/m^2 - anche Luch je bi tamo, yay.
i ča reći... ludo, prvo smo trebali utažiti glad malog dnka koji je jako patio od nedostatka krvi nakon komarca, hm, da... Gubili se po masi, neki u orbanu, neki poli kraja na miru... i tako prolazi vrijeme, nešto prije dva smještamo se za jedan stol zat kaštela i slušamo jadnog nižetića kako se sramoti. jadan čovik, ni zna pjevat nič od drugih.
Ivana gre ća :( Ludice, paranoična si bila, ali da, s pravon na kraju :(
zabavljamo se oko stola, natali i lea brinu se oko lika koji je mrtav pijan spavao za susjednim stolom. *ejj, ne mogu mu naći puls!*
Polako je 3 i po pole pol noći i porečani pomalon počnu teglit svoje guzice za doma :D
Zustaje marina i oko 4 ure poimo jenu tako dobru palačniku, bi je to vrhunac noći :D hellya!

Sve u svemu - ludo! Bilo je to ljeto koje ću pamtiti, definitivno! :)

Dolazi nedjelja, dan odmora od svega... dan poslije... sudnji.
1.9. svi za pazin u školske klupe :D
Zima, kako i vajka u pazinu... i tu smo već tri šetimane... Zusali smo na neparnemu broju.. 27 baš volin taj broj :D
Da razjasnimo neke stvari, T0čak nije na dijeti! xD Jednostavno nije gladan, a još mu se manje da plaćati reginexu 10 kn za neki dobar panin ki je prije bi 6kn! :P
Usput, sti bin se samo ispričat nekin osobama keh san pošćikiva u zadnje vrime, sry guys moran malo :D
Andreiću... tvoje oči prate coca-colu/ bilo ča la je dobro bolje nego atomski sat sekunde xD
te, onaj četvrtak kad san samo pasa poli vas kad ste bili u clubu, sry... bi san jadan i zabrinut...
Eh da, čini se da će XXL koncert hladnog piva proći bez mene, yay, neki kažu "već si bi dva put to leto na koncertu"
Da znan, post ni u standardnu onih drugih, bit će bolje drugi put ;)

Nadan se da mi niste ča zamirili, aš takov razred nisan moga nanke poželit bolje! :)
A ti ljubavi, ahh... :)


I'm in love...

Image

Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snage mi da ustanem ujutro
Kada je vani mračan dan
Dan prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miče ujesen
K'o da je ljeto bilo san
Ulaziš mi u svijet kao vatromet
I daješ svemu neki smisao i ime
Strah me da nas ne stigne
Ovaj grad
A ti mi kažeš:»Ma ne brini se,
Navuci zastore, isključi svijet
Barem za nas»
Moramo se maknuti
Ili ćemo usahnuti
A ti me uspravljaš onako kako znaš
Samo ti
Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snage mi da ustanem ujutro
Kada je vani mračan dan
Dan prikovan za prozore
Slika što tjednima se ne miče ujesen
K'o da je ljeto bilo san
Tad mi se učini da nešto u nama
Prijeti usahnuti od vakuma rutine
Ovaj grad
A ti mi kažeš…….

- 19:17 - Whisper me... (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>