Gotovo je. Samo ostaje nada da će se opet dogoditi.

Svi mi fale.
Fali mi Marta sa onim ispadima smijeha pokraj kojih ne možeš ostat ravnodušan.
Fali mi Tinčica, prekul i preluda cura.
Fali mi Romana, koja me uvijek nekak hiperaktivno cmokne.
Fali mi Ella, ludača s plaže.
Fali mi Amela, njoj se uvijek da ić sa mnom na vece. ^^
Fali mi Tamara, koja radi neke stvari samo dok je pijana. ^^
Fali mi Ante, koji ponosno pokazuje svoju guzu. I piški hodajući.
Fali mi Kundura i njegov izvanredan engleski.
Fali mi Bilen, beba. Bezobrazna beba al opet mu se ne možeš prestat smijat.
Fali mi Armin i njegovi ispadi tulavosti. Armine doći ću, al platit ćeš bus, obećao si. xD
Fali mi Ala. Fali mi...sve kod njega.
Fali mi Sani. Nisam mislila da ću to reć, al fali mi da ga onak udarim kad kaže: "Ana, daj me izmasiraj".
Fali mi Filip, i njegovo trganje nekog dijela tijela svaki dan.
Fali mi Denis sa onom svojom zurkom.
Fali mi čak i Kapi koji svaki put mora na vece kad i ja moram. -.-
Fali mi Kiki jer je smiješan s onim zubima.


Fale mi Valdarke.
Fali mi moje spavanje na plaži.
Masiranje.
Izlasci.
Tropic.
Fali mi apsolutno sve. A tek sam se vratila.
Imala si pravo Tea, tamo je stvarno prekul.
Vratit ću se ja tamo. Kako god znam i umijem.
:)
Puse svima s Lošinja i jako sam vas zavoljela.
I Tejič, hvala na svemu. Bilo mie predobro.

17.08.2008. - 20:47 - Komentari { 5 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.