**
Ja sam šesnaestogodišnjakinja postala. Ah da. 22.6. prije 16 godina rodila se mala Ana.
Sad je mala Ana malo veća Ana.
Glupačica od kojih pedesetak kila i metar i 70 centimetara visine.
Ko bi reko da će ono malo slatko djetešce izrast u ovakvog troleka? xD
Ah... Ja nisam niš kriva. Enivej..
Slavila sam dan prije rođendana. Bilo je kul. Sveopće veselje.
Bilo je i suzica ali sve u svemu sveopće veselje. xD
Onak... ovi Idijoteki moji svirali gitaru u fontani i tak.
Ko se onda ne bi smijao?
ah... dakle da spomenem i moje ljudeke koji su mi uljepšali moj dan.
Em.. došli su: Tejica, Barb, Mery, Matija, Priba, Vera, Grga i ostali leptirići i tak te tvorbe male kaj su letile oko nas.
Onaj leptir me tak fascinirao, i ona zvijezdica.
I imam tolko ozlijeda s tog rođendana da me boli glava već od svega toga. Zapravo ne, boli me jer iam ogromnu šljivu. Ah... ko će znat..
Ehm dakle. Ne osjećam se ni pametnije ni mudrije, samo starije. -.-


**
Uspomena



Trenutak samoće
Nota povjetarcem doleti do mene
Nota tvoga imena
Nota najljepšeg glasa
Nota najdivnijeg smijeha
Čujem te...

Ljubav ne prestaje bez obzira na sve
Bez obzira na njih
Bez obzira na svijet
Bez obzira na samoću
Bez obzira na crninu tame
koja ispunjava i mene i tebe.

Dok se ne sretnemo opet.


Voljet ću te zauvijek M.



**
Sranje. Kad čovjek želi rdit u ovoj jebenoj državi, ne daju mu. Kad ne želi onda je kriv.
Ja i Tea tražimo jebeni posao već pun k al ništa!
Ništaaaaaa!
I živčana sam i ne znam šta da radim više.
Mjesec dana, samo mjesec dana. Ma mora bit mjesta.
ah...


Ja idem sutra u Beč do subote pa eto... ne da mi se sad pisati.
Uskoro ću konačno pravi post napisat.
Voli vas jako vaša Hard.

:-*


Image Hosted by ImageShack.us

Neki od zadnjih dana u školi neko me slikao. etoga.

24.06.2008. - 21:40 - Komentari { 6 }

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.