Everything's gonna be alright.

Image Hosted by ImageShack.us



Nova godina.
Nema više plakanja, bespotrebnih suza.
Nema svađanja s osobama do kojih mi je stalno.
Nema gubitaka voljenih osoba.
Nema nikakvih slomljenih srčeka.
Nema depresije.
Nema okrutnih riječi.
Nema obaziranja na to što Netko Drugi misli.
Nema prolaska dana, a da u njemu ne napravim nešto dobro.




Samo sreća, zdravlje i ljubav.
Osmijeh.



Sretnu Novu vam želim, folks.
Sve najbolje..
=)
Osmijeh.

31.12.2007. - 14:29 - Komentari { 24 }

I dok moćno držim prsskalicu u ruci, osmjeh mi na lice dolazi jer sjećam se tebe.

***
Vi dont nid nou eđkejšn...
Barem još 3 tjedna, onda opet ispočetka, jel?
Okej, i sad si ja mislim, zašto smo mi to toliko čekali, kad će to trajati tako jebeno kratko?
Zašto sam bila toliko sretna, kad sam izašla iz škole, i pomislila "gudbaj, ju hor"??
Zašto sam se toliko veselila osobama koje ću viđati, izlascima svaki jebeni dan, i svemu šta uz to dolazi.. kad će to tako brzo proći?
Mislim.. samo 3 tjedna...
Šuti glupačo, uvijek bi višeee!!!

***
Badnjak je, i pada snijeg.
Da..
Moje želje za Božić:
neka svatko bude barem malo sretan, i da nitko ne bude sam.




***
Rekao si mi da ćeš biti tu,
rekao si da nikad Nikome nećeš dopustiti da me povrijedi.
Zašto te sada nema, gdje si nestao?
Je li moguće, da si Ti lagao?
Je li moguće da te nije bilo briga za mene?
Ili je to samo spelt okolnosti, Ili te
Netko oteo od mene?
Netko nas nije volio, želio te je za sebe,

Jel me gledaš?
Jel me pratiš kao i svaki Anđeo malu curicu?
Jel mi pomažeš kada je teško?
Jel me držiš za ruku, kada me je strah?

Znam da si tu, osjetim te.
Osjetim tvoju pristnost, u teškim trenutcima.
Onda kada je najteže, kada se trebam nastaviti boriti,
a ne mogu.
Anđelu.




Božić bez njega, neće biti Božić. Volim te, Anđele.



--------------------------

*ljubim*
mal sam u gužvi tak da...




Sretan Božić.

Image Hosted by ImageShack.us

24.12.2007. - 13:38 - Komentari { 38 }

Where are You now?

Odbacila sam te, učinila sam to hladnokrvno i bezosjećajno.
To sam u tome trenutku jedino htijela. Nisam te htijela više ikada vidjeti, znaš to. A sada, sve se promjenilo. znaš da te VOLIM, znaš da nikad nisam ni prestala, da sam lagala kada sam rekla da te MRZIM, da je to gotovo. Sada sjedim sama, u lokvi krvi, NA RUBU ŽIVOTA, NA PRAGU SMRTI. Ne znaš kako je gadno, kada te njezine crne ruke vuku k sebi a ti imaš samo JEDAN RAZLOG za živjeti.

Samo ti i tvoj osmjeh drže me tu, a sve ostalo vuče me u TAMU.
PROŠLOST, muči me, ne da mi da DIŠEM, ne da mi da PRESTANEM disati. Samo me drži ovako, bespomoćnu, ruku zavezanih, SAMU. Kada nema nigjde nikoga, kada samo tebe želim vidjeti, OPET bih poželjela živjeti. Boli me, znaš da me boli. Bole me ove RANE, sada nanešene , bole i one otprije, koje mnogo uspomena sa sobom nose.
Najviše boli SRCE, koje samo je sada.
Kao da ne postoji, pretvara se u maglu. ODLAZI daleko, odlazi ka tvojoj ljubavi.
Odlazi gdje, biti će bolje.
Odlazi u Tvoj zagrljaj.
Image Hosted by ImageShack.us

20.12.2007. - 20:32 - Komentari { 11 }

Wa wa, sweet child o' mine..

Image Hosted by ImageShack.us

------------------------------------------------------------------------------
Mala ima rođendan.


Aha, Teji je rođendan. 15 godina, djevojčice.
Ja mislim da je to jaaako velika stvar, pa čem ti napisat samo tvoj rođendanski post.
=)
Dakle, 15 godina imaš, vjerujem da se i tebi čini kao da si prošla već puno stvari, nekad ti se čini da ne može bit gore, nekad da je najbolje pa se opet ponekad dogodi nešto drugo što ti dokaže da ništa nije onako kako se prvo čini.
I ne daj se u životu, život je samo jedan(osim ako nije istina ono o reinkarnaciji), dakle živi ga kako najbolje možeš, uživaj u svakom trenutku, one loše prebrodi. Ne daj da te išta zaustavi na tvom putu. Ne brini za ostale, i ne plači radi njih, jesi me čula? NIKAD...
Oni su i tako samo prolazni, ti ideš dalje, druge ostavljaš za sobom, jer tvoj je život samo tvoj, ono što ti osjećaš nitko ne može osjećati. I onako kako misliš, možda nitko ne može razumijeti, ali važno je znati da imaš osobe, koje to barem pokušavaju.
Voli iz srca i ne brini se što će biti na kraju.
Smij se svaki put kada se osjećaš da trebaš osmjeh, bez obzira na druge, radi to nekontrolirano, jer ljudima to popravi dan.=)
Zabavljaj se stalno, jer ovo su zapravo godine kada se to treba raditi, najljepše godine.



Ovo ti Ana želi za rođendan:
puno ljubavi, al one prave
puno zdravlja, ne bit bubana
puno dobrih izlazaka
da održiš stara prijateljstva
da sklopiš nova prijateljstva
puno sreće
puno pusa
puno zagrljalja
puno seksa(!?)
puno dorih ocjena
smijeha
uspjeha u svemu što radiš...

Dakle, poanta svega ovoga, je da te ja puno VOLIM.
I želim ti sretan rođendan. Iz srca, i ako ja nisam izrekla dobre želje, neka ti se ostvare one koje sama želiš. Jel?
Aj lav ju sou mač.

18.12.2007. - 00:01 - Komentari { 5 }

We shared dreams, like all best friends....

Zašto me opet želiš?
zašto me ne puštaš na miru, da živim svoj život bez tebe.
Želiš me opet povrijediti, to želiš? Pokazati da si jača, da sam ja samo emotivna kučka.
Želiš li da to shvatim po milijuniti put u mom životu?
Gdje su ti sada nestali Oni?
Tvoji prijatelji, gdje su sada?
Sama si?
Opet me jebeno moliš...
Govoriš da si pogriješila..
Želiš još jednu šansu?
Stvarno misliš da si je zaslužila, ne misliš li da si dosta šansi prokockala?
Obećaješ mi opet, kao i mnogo puta dosad, a ne vidiš li da ne vjerujem ti više, ne vidiš li
da ne vjerujem nikome, čak ni nekome koga sam prije nazivala prijateljem.
Da, prošle smo puno toga, stvarno, bila si uz mene kad je trebalo..
Ali znaš li da se sve dobro može tako lako izbrisati, kada dođe ono loše?
Znaš li to... o može.. Vjeruj meni.
Sjećam se obećanja da se nikad nećemo rastati, to je palo u vodu ili?
Da, nisi samo ti kriva, normalno da nisi, uvijek i druga strana nešto skrivi.
Plakala si, kažeš? A čemu suze, čemu sve to?
Na to nisi prije mislila, nisi znala da ćeš patiti, nisi znala da ću ti opet trebati?
Prevarila si se, srčeko.
Nije ti to trebalo.
Mogla si barem ostati pri svome.

Nekome.




Još uz mene, pokraj mene.
Nakon svega? Kako me samo uspijevaš izdržati?
Stvarno si posebna, jesi.
Stvarno si umjetnik.
Stvarno možeš nasmijati nekoga, stvarno ga možeš nasmijati i kad mu je najmanje do smijeha..
Stvarno znaš dati savijet.
Kako me samo možeš podnjeti, reci mi molim te. Ne kužim to.
S koliko god se ljudi upoznala, nitko nije kao ti, nitko nije tako pravi prijatelj.
Uz mene u najtežim trenutcima, kad sam plakala, kad nisam više htijela biti ja, kad sam htijela nestati sa ovog svijeta.
Ti mene stvarno poznaješ, child.
Da, djeca smo, zato smo neshvaćene od mnogih.=)
Ali nije nama to važno, jel tako?
Ako nam se skače po stepenicama nasred tga, ako nam se pušu balončići ispod Konja, ako popijemo pol pive i već smo "pijane", ako se oblačimo čudno, ako nam se smije glupostima, mi ćemo to i raditi.
A, nikad me nisi iznevjerila, jel se bojiš da me ne povrijediš, paziš na mene?=)

Najboljoj prijateljici na svijetu.



Image Hosted by ImageShack.us



Ovo je bilo na brzinu. tj. ovaj post. jbg
razlog je tu.
Ja sam okej, kolko možem bit.
Sve je okej, i bit će okej.
Tješi se... Samo se tješi.

*ljubim*

10.12.2007. - 13:02 - Komentari { 25 }

Teachers, leave the kids alone! O_o

Image Hosted by ImageShack.us

*
Once upon a time..
Žurim kući, vrijeme je da zajedno sa sestrom okitim bor. Otac je ujutro sa braćom išao po njega u šumu. Mislim da će ove godine to stvarno biti lijep bor, i lijep Božić naravno.
Hodam ulicom prekrivenom snijegom. Osjetim škripanje snijega pod mojim novim čizmicama, trebapo je to biti dar za Božić, ali snijeg je pao, pa je to malo uranjeni dar. Dolazim do glavnoga trga, u crkvi su upaljena mala skromna svjetlašca. Kroz lagano obojene prozore uspijevam vidjet jaslice ispod bora, prelijepe su.
Što je to? Aha, nisu ptičice, djeca svojim zvonkim slavujskim glasovima uvježbavaju božićne pjesme koje će izvesti pred svima na polnoćku. "Sigurno su jako uzbuđeni" pomišljam.
Ugledam mladi par, sjede na klupici ispod nekog drvca i zadivljeni gledaju u nebo. Sretni su, vidim to po njihovim iskrenim osmjesima na licima. Tako zagrljeni, nasmiju se i poviknu "Sretan Božić, mlada damo!!"
"I vama, sretan Božić" uzvratim i nastavim dalje.
Nekoliko koraka dalje, djeca se igraju. Tako očarani snijegom, grudaju se... I da, kolikog su samo snijegovića napravili. "Kako su uspjeli?" znatiželjna sam.
Prolazim pokraj neke kuće, naizgled siromašne. Ugledam unutra čitavu obitelj. Majka priprema kolače, djeca ukrašavaju bor, zajedno sa ocem. Ne, njima nije potreban novac i bogatstvo, oni imaju jedni druge.
Da, once upon a time...


*
Mislim da nije potrebno pričati o mome društvenom životu trenutačno. Jedva čekam praznike, i da ne mogu prestat to govorit, žao mi je. Al ono, još dva tjedna i onda konačno malo odmora. I onak, dok samo pomislim na to, bez učenja, bez jebenog odlaska u onu usranu školu, svaki dan viđanje s Tejom, spavanja dokad očem.. Opla, SAVRŠENSTVO.
Image Hosted by ImageShack.us



*
Pričala sam nedavno s jednom dragom mi osobom, raspravljali smo o nekoj svađi. I stvarno me se to dojmilo. Rekla sam mu da mi ne govori da ušutim, ako nešto mrzim to mrzim. Mislim, svatko ima reći svoje mišljenje do kraja, a on meni odgovori "Ma kakvo mišljenje?"
Da, možda jesam djete, možda su moji stavovi djetinjasti i nezreli, možda su totalno neispravni, ali ne razumijem zašto jebemu to netko ne može samo poštovati? Stavovi će se normalno mjenjati, kako ja budem rasla, kako se sve oko mene bude mjenjalo.
Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image


*
Ana:ulaznica za koncert wt-a je 400 kuna. (tužnim glasom)
Tea:ma komercijalisti jedni. Jebem im ja 400 kunaaa.
Ana:aaa, jesam teeeeeeeeee
Tea:a joooj eeee...
Ana: jebemu 300 kuna je.
Tea: aha
Ana:hahhahahaha
Tea: A Ana ti mene uvijek zezaš, de reci kolko košta ulaznica više.
Ana: 150 kuna
(jebemu, ovak ne zvuči tolko smiješno kolko je bilo, razgovor na mobu. XD)



She is smilling like heaven is down on earth#8
"Joe je, vjerovatno se zabrinuo" rekla je potiho, skoro nečujeno svome bratu.
No nije bio Joe, bio je netko drugi. Dobro poznat Dee, ali i Antoniu. Ušli su njihovi roditelji.
"Kako si Dee" upitala ju je majka, čudno pogledavajući mladića koji je sjedio do nje.
"Bok i tebi, dobro sam.. " srdita s najgorim mogućim osjećajima koji se mogu prema roditeljiima osjećati, prozborila je Dee.
"Ali nešto što je važnije od toga kako sam ja sada, važnije je tko mi je pomogao da budem bolje. Da, želim vas s nekime upoznati, dragi moji mama i tata. Ne znate o kome je riječ?
....
Šta sada gledate tako čudno? Sada vam je čudno, nakon dvadeset godina? Aha, upoznajte moga brata, ovo je Antonio. Antonio iliti moj prešućeni brat, onaj koji mi je tolko trebao." uzrujala se.
"Dee, šta pričaš besmislice, kakav brat?" rekao je Deein otac pokušavajući se izvući iz neugodne situacije.
"Iznenađeni ste što me vidite? Da, ja sam vaš sin... I došao sam po Dee, odveo bih ju sa sobom u susjedni grad, tamo će ići u školu, i imati konačno normalan život kakav je oduvijek željela. Mislim da se vi tome nećete protivit, punoljetna je i tu ne bi trebalo biti problema. Mi smo već o tome razgovarali, a sada je bio red da i vi čujete. Da, došao sam samo zbog toga, jer želim da moja sestra živi normalno. Sigurno ni ne biste povjerovali da ste stvorili jednog od najboljih menađera u državi." rekao je ponosno Antonio
"Dakle, sada je red na vama. Kada Dee izađe iz bolnice, doći ću po nju, naravno ako ona još to želi."
"Da, naravno da želim" rekla je Dee, nasmješivši se bratu

Kraj. (znam da je kratko, i da ne valja kraj, al ne da mi se više)



------
Surova istina
Željela sam vrištati,
a nisam mogla.
Kao da u grlu zapelo mi je nešto oštro,
kao da oštrica mača,
na svim djelovima mojega tjela ostavlja trag.
Trnci su me prolazili, htijela sam vrištati.
A sputavalo me nešto, šutjela sam kao zalivena.
Tjeskoba nije nestala,
gledala sam ga kako se uništava,
kako nestaje lako, kao da mu nešto pomaže.
I krivnja sada, u meni raste.
Jer njega nema, a ja samo sam šutila, zatomila sam
bol, i patnju u sebi.
Željela sam biti jaka, a samo slabost me obuzela cijelu, poput droge.


Ev jedna moja, zato ne objavljujem svoje pjesme.


*ljubim, grlim, šlatam, volim*- pa biraj šta oćeš=)

Image Hosted by ImageShack.us


i znaj da trebaš mi više nego ikad
ne, ne, ne čini mi se, volim te!

Za one osobe koje me drže na životu kada je najteže.
Image Hosted by ImageShack.us

07.12.2007. - 21:17 - Komentari { 12 }

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.