.Ona.

The sun is rising
The screams have gone
Too many have fallen
Few still stand tall
Is this the ending
Of what we've begun?
Will we remember
What we've done wrong?

Image Hosted by ImageShack.us

***
Sjedi sama. U mraku. Ne da joj se ispružiti ruku da upali svijetlo.
Nije joj to ni važno. Mrak.
Sjedi zapiljena u monitor.
Sama.
Dosadno je.
Ali odgovara joj to, ponekada tako voli samoću.
Može razmislit o svemu, može uživati u trenutcima kada joj nitko ne govori što da radi.
Išla bi na kavu, ali joj se ne da nikog zvati.
Mrzi školu, i tolike proklete ispite.
Piše o sebi u trećem licu.
Ne zna zašto.
Zapravo, malo stvari ona zna, al ono što zna to barem pošteno zna.
Ili ne, who cares?
Nitko, čak ni ona.

***
Nikada nije bila kao drugi. Uvijek je bila drukčija. Izdvajala se. I ne želi se izdvajat.
Želi željeti ono što i drugi.
Želi raditi ono što i drugi.
Ali ne može, ne može protiv sebe.
Želi da joj jedina briga sada u životu bude kao i većini iste dobi, neka simpatija, i test iz matematike.
Nije joj to jedina briga, muči ju puno ostalih.
Neki su obiteljski pa ih znaju oni koji me okružuju u kući, neke zna samo jedna-vije osobe, dok neke ne zna nitko.Nit će ikada vjerovatno.
Ne shvaća zašto ju ljudi smatraju prestarom da bi puhala balončiće, nju to tako opušta, osjeća se posebno, kao da se vratila u djetinjstvo, kao da su nestali problemi.
Kao da je On tu.
I'll find you somewhere
I'll keep on trying until my dying day
I just need to know whatever has happened,
The Truth will free my soul.

Image Hosted by ImageShack.us

***
Postaje još mračnije, kao što i treba bit. I u sobi je još mračnije, boli ju briga.
Spava joj se, nije se pošteno naspavala već dugo vremena.
Sanja.
Nekad čudne, nekad slatke, nekad grozne snove. Ovisi...
***
Uklapa se, ili ne.
Fali joj nešto, nešto posebno.
Neki osjećaj.
Neke osobe.
On.
One.
Oni.
***
Čudan joj je i ovaj post, iako ga je napisala i trebao bi joj biti razumiljiv, sve je tako nabacala.
Ali što može, misli joj samo dolaze, potpuno drukčije jedna od druge.
***
Nema više misli.
Sluša frozen, i zaboravila je sve.
Sluša malo one stvari koje nije dugo.
Sljedeći put će probati pisati u prvom licu.

I can't feel my senses
I just feel the cold.


To je to.
Nisam obrisala blog, tj prestala pisati.
Ni neću valjda još neko vrijeme, jer volim pisat tu. Ma kako grozno ostalima bilo.




Image Hosted by ImageShack.us

I miss you sis'.



She is smilling like heaven is down on earth#6
Sjedio je dugo kod nje u sobi. Doktor nije došao da ga otjera, začudo, sjedili su držeći se za ruke i izmjenjujući poglede. I dalje nisu puno govorili.
Nisu osjećali potrebu za time.
"Dee, jel se dobro osjećaš sada, mislim, jel se osjećaš nekako drukčije?" htio je Joe prekinuti šutnju.
"Pa... Joe ne kužim ti baš pitanje. Osjećam se normalno, kako bih se osjećala drukčije, žao mi je što sam te povrijedila, i znam da sam ti se trebala obratiti i reći da nisma dobro, i žao mi je što to nisam učinila nego sam napravila to što jesam, već sam ti rekla da mi je jako žao..."
"Ma ne, nisam želio da se ispričavaš, nego sam mislio..... ma ništa.. sorry" nije želio nastavljati raspravu Joe.
"Ma ne, reci sad, stvarno, u čemu je problem?"
"Ma u ničem nije problem, samo si mi nekako čudna, ma ne znam ni sam, drkučija si... Zato pitam jel sve u redu.
Dee ga je pogledala s čuđenjem, "Ma sve je ok, ništa se ne brini, i tako si se brinuo previše za mene" odgovorila je.
"Dobro, samo sam mislio... ma ništa.. ako si ti dobro i ja sam" odgovorio je Joe iako joj nije potpuno vjerovao, i dalje mu je bilo nešto čudno.
--------------------------------------------------------
"Gospođice Dee, imate posjetu, gospodin kaže da vam je bratm samo zamolila bih dečka da izađe jer ste još loše, moglo bi vam naškodit previše uzrujavanja i ljudi od jednom" razgovor je prekinula medicinska sestra.


Nastavit će se.

19.10.2007. - 18:04 - Komentari { 53 }

Rocket queen.

ovaj post je pisan u nekoliko navrata i zato se izmjenjuje više raspoloženja
Image Hosted by ImageShack.us

***
Totalno nova. Ista ona stara. Promjenjena?
Ne, oni ne znaju.
Ne poznaju me.
Ljudi koje toliko volim, s kojima sam provela toliko vremena u životu, i prošla toliko stvari, ne znaju me. Ni ja njih. Totalni smo stranci. Totalno različiti.
Ili ne...?
Ma nismo.. znam da nismo...
Gluposti pričam... valjda..
Ali ono kad mi netko kao s kim sam si fkt dobra dođe, šta je tebi?, ti si luda, daj nemoj to tak radit jer se meni tako ne sviđa, ti si tako hladnokrvna, ili pak bezosjećajna, onda pomislim ovo gore.
Ne znam.. sve bi trebalo bit dobro, a nije. Zašto nije? Pa sve se popravljalo.. moj život se popravljao.. i onda? Ma da, zašto bi meni nekad barem nešto bilo dobro, baš onako kako ja hoću..
Depresivno zvuči. XD
Nije.. nego, samo ne mogu skužit neke stvari, ne mogu ih prihvatit kakve jesu, nego se moram sto puta preispitivati zašto je to tako. Mrzim to kod sebe.

Image Hosted by ImageShack.us

***
Pa da.. Recimo da sam u redu. Osjećam se bezosjećajno. Čudno je to.
Neki dan sada je, ono kad ništa ne osjetiš. Kad ti netko može napravit bilo što, bilo koje sranje a neće te dirat, može ti reć da te voli najviše na svijetu a tebi to ne dopre do srca, ništa ti ne znači.
Neki imaju više takvih dana.
Nije to dobro.. zna Ona da nije, ali ne može protiv toga. Možda malo više truda pomogne!?

Image Hosted by ImageShack.us



***
Opet ću malo zvučat depresivno. Ali uvjeravam vas, riječi znaju varat. Oke sam.
Glazba je stvar, ne stvar, ali to nešto, što te uvijek odnese u tvoj svijet.
Uz koju možeš zaboravit probleme, i svijet oko sebe, ljude, one koji te povrijede, obveze probleme.
SVE, barem nakratko. Zato tako volim glazbu.

Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image
***
Razočarana.
U svijet. Postaje odvratan. Sve se mjenja. Toliko mržnje i sebičnosti da mi dođe da plačem. I tako bih željela živjeti u ne tako dalekoj prošlosti naših predaka. Imali su malo, ali bili su sretni. Bez tehnologije, bez odvratnih informacija koje nisu ni dopirale do njih, bez toliko ovih napuhanih poznatih faca. bez tolko materijalnog, bili su sretni. Imali su ljubav i to je bilo ono što im je i bilo potrebno.

Image Hosted by ImageShack.us


***
Razočarana.
U neke ljude.
Nemam što reći, jednostavno sam razočarana. Možda me nisu željeli povrijedit, možda je bilo slučajno.
Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image


***
Razočarana.
U riječi. U laži. U ono što ti riječ može značit i kako te lako može povrijedit.
Laying in your lies.
Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

***
Uskoro postajem vlasnica jednih preseksi marti. weeeee
Image Hosted by ImageShack.us


***
U školi je dobro. Na satima se smijem kao nikada. Na početku mi se tolko gadila ta srednja a sada, sada je super. Upoznala sam neke super ljude, čije mi društvo tolko dobro dođe da ne mogu vjerovat. Valjda ostajem u ovoj školi. Nemam razloga premještat se.
Image Hosted by ImageShack.us


***
Eeeee, da ja vas pitam. Jel se može zaljubit u nekoga, kome ne znate ni ime, koga svaki dan viđate al ne znate ništa o njemu. Samo znate da ima nešto posebno, nešto što ga čini tako drukčijim. HA?

I fell in love with an alien
I fell in love with his eyes
I fell in love with an alien
I'm telling you no disguise
I'm in love with an alien
I'm in love with her eyes
I'm in love with an alien
I'm telling you no disguise



She's smiling like heaven is down on earth.#5
Nakon što je neko vrijeme odspavao(nije bio siguran u to ali zaključio je jer ljudi koji su tu već satima sjedili, otišli su), digao se, odšeta niz tipični dugi hodnik današnjih bolnica, i otvorio prozor.
Duboko je udahnuo, i probao se sabrati, uz sve loše barem se nije osjećao pospano, dobro se naspavao.
O količini sna mogao je zaključiti samo pogledom kroz prozor.
Večer se spustila. Kiša je pomalo padala.
Zaokupljen mislima i problemima, nije ni primjetio da ga netko doziva.
"Joe, Joeee!?" netko ga je dozivao, neki ugodan smireni glas.
Protrljao je oči i ugledao ženu u bijeloj kuti, promatrao ju je nekoliko seknudi a onda shvatio da je to doktorica i da mu želi nešto reći o Dee.
"Gospodine Joe, oprostite što vas ometam i ako vas prekidam.. samo sam htijela" rekla je iskreno doktorica i pogledala Joea u oči.
"Maa.. ne smetate, samo recite. ima li kakvih novosti o Dee.. jel joj bolje?.. kako je??" pokušao je izreći pitanja što je više mogao odjednom a onda shvatio da se sad spetljao, "joj oprostite, malo sam umoran i pod stresom, samo mi molim vas recite novosti" žurno je upitao Joe.
"Da, da, smiri se malo. Baš sam zbog toga i došla. Njezini roditelji su već kod Dee, pa su rekli da i tebi javim.. Dee se probudila, odmah je pitala za tebe, tako da bi bilo najbolje da odmah odeš k njoj.
Image Hosted by ImageShack.us

Dok je trčao prema sobi u kojoj se nalazila njegova ljubljena, minute su mu trajale kao godine.
Napokon je došao do vrata 155 i ušao. Njezini roditelji već su bili otišli. Bila je sama, itako dosta slaba ali opet je imala onu svoju jakost.
Pogledao ju je, izgledala je drukčije, kao da se promjenila.
Poljubio ju je nježno.
"Kako si?2 upitao je ozbiljno
"Bolje sam... Nego.. htijela sam ti reći Joe. hvala za sve. za sve što si učinio i što i dalje činiš za mene. Hvala ti stvarno, volim te puno." rekla je iskreno teškim glasom Dee.
"Nemoj mi se zahvaljivat Dee, uvijek sam uz tebe, i sve bih učinio za tebe, i ja tebe puno volim, samo ono mi više nemoj radit, NIKADAAA" jasno joj je odgovorio.
"Ma neću, bila je to nepromišljena glupost.. obećajem da neću"
Više nisu govorili.. riječi im nisu bile potrebne..
Joe ju je promatrao, bila je ljepša... Uvijek je bila lijepa ali sada se nešto promjenilo.
ČUdno je to bilo, bijela put.. jako bijela, oči su joj se potamnile..
Mislilo je da mu se priviđa.. ČItao je mnogo knjiga i pomislio da to ne može bit.
"Zaboga samo je iscrpljena, glupane, nemoj pomišljat takve gluposti, nema toga na današnjem svijetu." rekao si je u sebi...

Nastavit će se.
---------------------------------------------------





I think about you
Honey all the time my heart says yes
I think about you
Deep inside I love you best






Možda je došlo vrijeme za prestanak pisanja ovog bloga?
Možda... nemojte me odgovarat il tak nešto. Sama ću odlučit.. Ako prestanem pisati, znate zašto.



Image Hosted by ImageShack.us

07.10.2007. - 18:54 - Komentari { 39 }

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.